Alain bedankt voor je reactie.
Het is wel duidelijk met een foto bij de bovenste cilenblocken in de clubstok nu weet ik welke het moeten zijn en kan ik eens rondkijken wat er zich aanbied.
Ik heb ondertussen een oude voorste wielophanging gedemonteerd en deze bussen op de wielarm zijn nog redelijk maar als ik nieuwe kan vinden worden het nieuwe cilentblocken. In geval van nood kan ik die oude wielarm monteren, maar ik verwacht geen problemen op de keuring omdat er geen speling opzit.
Die moeren waren zeer moeilijk los te krijgen omdat je een tool moet maken voor de lange bout vast te houden, deze gaat meedraaien.
Met mijn derde tool ik het dan toch gelukt. Ik heb een oude torsiestang aangepast om deze te gebruiken als blokkeermiddel van de meedraaiende bout.
Zie de foto van de aanpaste kop van de torsiestang.
Deze wielarmen ga ik nu in orde zetten om vroeg of laat te wisselen, als ik een rode kaart krijg op de keuring zal dat vlug zijn.
