De auto is sinds 2000 in mijn bezit en ik heb altijd ervoor gezorgd dat er originele of bijna-originele onderdelen zijn gebruikt, ik heb de auto door Carjoy laten onderhouden. In 2002 is de auto daar geheel overgespoten in de originele kleur Rouge Mephisto en zijn de rubbers en voorruit vernieuwd: geen lekkage binnen. Sindsdien altijd droog en vorstvrij binnen gestald (behalve als ik ermee reed uiteraard).
Vorig jaar zijn de koelbuizen en de remleidingen vervangen, verder zijn de velgen en de banden in 2010 vernieuwd, is de carburateur onlangs gereviseerd, zijn in 2001 en 2008 resp. de rechter- en linkerdraagarm vervangen, de remmen, remschijven en schokdempers rondom zijn vernieuwd en Cornelis heeft in 2008 het interieur voor me vervangen door dat van een Murena S. Uitlaat, spaghetti-spruitstuk, dynamo, koppeling, startmotor en waterpomp zijn ook al eens vervangen. De versnellingsbak is er eentje met correcte tandwielen (dus geen problemen met synchromeshes) en het schakelmechaniek is vervangen door eentje van een '83er, dus met stalen kogel onder de pook. Van alle reparaties zijn facturen bewaard.
De auto start en rijdt goed, ik zou er zo in kunnen stappen en ermee een flink stuk gaan rijden. APK keuring geldig tot september 2015.
Ik heb 'm in 2011 gebruikt als trouw-auto voor mijn eigen huwelijk:

Ik wou 'm op marktplaats zetten voor 4250 euro, maar voor een liefhebber uit de Matra-community doe ik uiteraard iets aan de prijs.