Gespot en gepost op Marktplaats , Ebay/ etc ...

Hier kan je een wagen of onderdeel te koop aanbieden
Post Reply
JEAN

Post by JEAN »

Deze zijn moelijk te vinden zeker tweedehands?
Heb nog geen tegengekomen ben wel eens benieuwd wat ze daar voor vragen tweedehands mijn vrouw zegt dat ik zot ben :-? zeg altijd ja en koop het toch :wink:
hendrik

Post by hendrik »

Jean, nieuw kost die rond de 30000 fr ik weet er wel nog ene liggen als je er een moet hebben zegt je het maar dan krijg je van mij zijn telefoon nr.

grt harry de matra.
GEN3

Post by GEN3 »

JEAN wrote:Ik zie ze toch niet staan op kapaza????

Jean :wink:
Hoi Jean,

Bij deze de link;

http://nl.kapaza.be/belgie/ferrariklep-52208529.htm

Groetjes,

Gendrey
hendrik

Post by hendrik »

Gen ,het moet voor een murena zijn.

grt harry de matra.
JEAN

Post by JEAN »

Hendrik 30000 voor een tweedehandse :-? wat kost dat dan nieuw?
En dit moet dan nog gespoten zijn in het juiste kleur nogal een duur grapje denk dat mijn vrouw mij in een gesticht zal steken als ik daar mee af kom hahahaha :D
Vind dit mooi maar zoveel geld heb ik er toch niet voor over als je denk dat dit nog moet gespoten zijn dat is dan nog eens 3a400 euro erbij als je het zelf klaar zet.
Alles samen lig je aan meer dan 1000 euro :-?
hendrik

Post by hendrik »

Nee jean, dat kost een nieuwe.

grt harry de matra.
JEAN

Post by JEAN »

A zo dus een tweedehandse moet ik goedkoper vinden als ik er één vind hé :wink:
hendrik

Post by hendrik »

Bel eens naar alain in borgloon die heeft er nog ene liggen.

grt harry de matra.
JEAN

Post by JEAN »

zal moeten wachten ben gepakt voor gebruik gsm in de wagen 100 euro boete vrouwtje niet echt gellukkig :lol:
oetker

Post by oetker »

Dat is een koopje.
Is in Nederland al €160.-
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
JEAN

Post by JEAN »

ge had hem moetn zien man man :x wat een pretensieus ventje van een flik niet te doen dacht verzekerst dat hij een top boef te stekken had de loser :evil:
Als je ze nodig hebt zie je ze niet en als je ze niet moet zien zijn ze daar jongenjongen toch :evil:
hendrik

Post by hendrik »

Ja jean, voor dat geld had je al een stuk van de klep gehad.En de flikken pakken geen boefjes daar zijn ze bang van.

grt harry de matra.
GODFRIED

Post by GODFRIED »

Zeer spijtig geld. Jean ik hoop dat je er iets van geleerd hebt!! Niet meer doen!!! :(

Dinsdag moet ik met mijn zoon naar de rechtbank. Hij reed iets van een 124km/uur waar hij 70 mag rijden, al met correctie!! Dat gaat geld kosten en zijn rijbewijs inleveren. :evil:
Matra Bagheera S - 1977
oetker

Post by oetker »

Daar krijg je in Nederland bijna de doodstraf voor.
Gelukkig is die al heel lang afgeschaft.
Geert

Post by Geert »

Zeg Jean,
In de Aldi of Lidl stond onlangs een autoradio met bleutooth voor €69.
Ik heb me er vorig jaar eentje gekocht en dat werkt prima. Ook al heb ik afgelopen jaar nog geen 1000km met die wagen gereden, daar gaan ze me niet rap op pakken.
Te snel rijden daarentegen.....
hendrik

Post by hendrik »

Jean ,het gemakkelijkste is nog gewoon je gsm thuis laten.

grt harry de matra.
GODFRIED

Post by GODFRIED »

Hier krijg je levenslang ook al hebben ze geen bewijsmateriaal!! :evil:
Matra Bagheera S - 1977
JEAN

Post by JEAN »

Geert

Ik heb een gps met bleutooth en een gsm dat is het probleem niet.
Hiij zegt dat ik handelingen deed nu voor mijn gps moet ik ook handelingen doen en om te schakelen ook.
Versta je het hoe je het ook keert of draait het is een discussie die je niet kan winnen.
100 euro het tarief zal betalen zijn hé want heb eens rondgekeken op het net en heb er nog geen gevonden die zijn gelijk haalde weerom draait het hier om geld te innen van de werkende mens om al hun domme heden in Belgie te betalen. :evil:
Ik reed nu eens traag heb weer een boete zou beter met de fiets beginnen rond te rijden :x Nee de politie is mss u vriend maar zeker de mijne niet en dat is al heel lang zo :D
Ge moest erbij geweest zijn man man niet te doen dacht bijna dat ik iemand vermoord had met al zijn uitleg één positief is dat ik nu weer een anonieme wagen kent dus in de regio Ieper opletten voor een donker groene peugoet 307 met dubbele antenne op het dak langs achter en ja ook een pipo achter het stuur :D :wink:
oetker

Post by oetker »

Het in de hand hebben van u mobiel is hier al strafbaar.
GPS bediening of niet je hebt de bekeuring.

Misschien is dit een oplossing.
Image

of anders deze.
http://www.mobilyz.com/nieuws/nieuws/74 ... e-banokia/
hendrik

Post by hendrik »

Jean, volgens mij zijn ze jou aan het zoeken.

grt harry de matra.
jurgen M

Post by jurgen M »

JEAN wrote:Geert

Ik heb een gps met bleutooth en een gsm dat is het probleem niet.
Hiij zegt dat ik handelingen deed nu voor mijn gps moet ik ook handelingen doen en om te schakelen ook.
Versta je het hoe je het ook keert of draait het is een discussie die je niet kan winnen.
100 euro het tarief zal betalen zijn hé want heb eens rondgekeken op het net en heb er nog geen gevonden die zijn gelijk haalde weerom draait het hier om geld te innen van de werkende mens om al hun domme heden in Belgie te betalen. :evil:
Ik reed nu eens traag heb weer een boete zou beter met de fiets beginnen rond te rijden :x Nee de politie is mss u vriend maar zeker de mijne niet en dat is al heel lang zo :D
Ge moest erbij geweest zijn man man niet te doen dacht bijna dat ik iemand vermoord had met al zijn uitleg één positief is dat ik nu weer een anonieme wagen kent dus in de regio Ieper opletten voor een donker groene peugoet 307 met dubbele antenne op het dak langs achter en ja ook een pipo achter het stuur :D :wink:
Discussiëren bij een PV; in België een extra €60 euro aan boete...
benny

Post by benny »

Dat het gevaarlijk rijden is tijdens het bellen weet ik en zie ik want ik heb het getest. Na het telefoneren, weten de meesten niet meer wat ze gezien hebben en wat ze gedaan hebben. Je moet eens rijden achter een persoon die iets aan het doen is in zijn wagen tijdens het rijden. Het is soms onvoorstelbaar en nog het meest met mensen die bellen.Waarom is bellen extra gevaarlijk? Gewoon omdat een telefoongesprek zo lang kan duren waardoor ze afgeleid zijn en ze hun wagen niet onder controle hebben. Je moet ze eens bezig zien wanneer ze moeten uitwijken, draaien aan het stuur om een straat in te rijden, te schakelen of hun richtingsaanwijzers moeten aanleggen. Niet verantwoord.
JEAN

Post by JEAN »

Dat het mss gevaarlijk is dat kan Benny maar in de tijd dat ik rookte in de wagen deed ik soms nog andere toeren en dat mag nog steeds pakje zoeken siggaretje uithalen aansteker zoeken en de siggaret aansteken zal nog zwijgen als je de as moet afdoen en naast de bak zit.
Het komt er op neer dat je volgens de WETGEVING je beide handen moet vrij hebben voor aan het stuur ongeacht wat je doet.
ze kunnen volgens mij veel mensen bekeuren er zitten er maar weinig stil in de wagen je moet maar eens rondkijken als je rijdt.
Nu het is zoals een vriendin zei het was slecht weer dus op snelheid gaan ze er weinig pakken dus maar andere middelen zoeken om aan geld te geraken :evil: .
Zag laatst een combi door een éénrichtingsstraat rijden maar let op als jij dat probeert man ze zouden je opsluiten :x
Toen de politie de gestolen fiets van mijn zoon ging halen waar die stond thuis bij de dader kwamen ze terug met de fiets de jongen stond gekent voor zulke feiten dus wij vroegen of ze konden gaan zien of de andere fiets daar ook stond weet je wat ze zeiden :-? WIJ GAAN NIET MEER TERUG WANT WE WAREN NIET GOED ONTVANGEN kun je dat geloven!!!!Maar spelen met het flitstoestel in zone 30 of op de autostrade ja dan kunnen ze moet niet vertellen dat ik geen FAN ben van onze politiemacht ben hé jullie hadden dat waarschijnlijk al door :D Moet wel zeggen dat de fiets bij vreemdelingen stond en we de toer op gaan zoals in molenbeek waar de politie ook geen straten meer in durft en dat kwam uit een politieagent zijn mond hé WAAR GAAT DE WERELD NAAR TOE :wink:
benny

Post by benny »

Inderdaad Jean, maar zoals ze nu gangsters moeten pakken is om bij te huilen. Ze hebben geen gezag meer, en dat weten die criminelen. Vroeger hadden wij schrik van de politie, maar nu mag je alles tegen hen zeggen en doen, een kwartier later sta je terug op straat. Maar Jean, je moet toegeven dat je het ricico hebt genomen om toch te telefoneren achter het stuur, en je hebt verloren. Dikke pech.
jo

Post by jo »

Dat de politie geen gezag heeft ligt niet aan de gangsters maar aan hun eigen, beetje stoer doen tegen iemand als Jean maar als het echt moet de sirene van zover mogelijk aanzetten, eerst nog een blokje rijden en dan hopen dat de dader nu eidelijk gevlugt is.
Respect moet je verdienen anders krijg je dat niet.

Ik ben niet heiliger dan de paus en doe ook al eens wat niet mag, maar ik ga me wel zo goed mogelijk naar alle wetten dat men ons voorschrijft leven, hoe onzinnig ze ook is.
Ik ben ook al met grote zwier en luid geroep op de bon geslingerd, op het moment zelf al wist ik van gij sukkelaar had je dat opgeschreven dan hing ik pas echt, resultaat vrijspraak. :lol:
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
Remco007

Post by Remco007 »

greetz Remco

(Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd)
hendrik

Post by hendrik »

Remco, volgens mij wel. Ik heb laatst nog een foto gezien van een murena trekhaak en dat was dezefde dus die zal wel goed zijn.

grt harry de matra.
Richard

Post by Richard »

ik heb ook al contact met hem gehad. Ik ben erg van de trekhaken, vindt het altijd wel humor. Toch heb ik het idee dat ik hem onder de Murena nooit ga plaatsen.
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
hendrik

Post by hendrik »

Als je hem niet wil plaatsen dan zou ik hem ook niet kopen als ik jou was.

grt harry de matra.
Richard

Post by Richard »

nee, anders had ik dat al wel gedaan......... hij stond er eerst op voor 40 euro. Toen ik informeerde naar verzending naar nederland heeft hij er 75 direct koop prijs bijgeplaatst. Dat is dan met verbogen ophanging.
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
Post Reply