Heb nog geen tegengekomen ben wel eens benieuwd wat ze daar voor vragen tweedehands mijn vrouw zegt dat ik zot ben

Hoi Jean,JEAN wrote:Ik zie ze toch niet staan op kapaza????
Jean
Discussiëren bij een PV; in België een extra €60 euro aan boete...JEAN wrote:Geert
Ik heb een gps met bleutooth en een gsm dat is het probleem niet.
Hiij zegt dat ik handelingen deed nu voor mijn gps moet ik ook handelingen doen en om te schakelen ook.
Versta je het hoe je het ook keert of draait het is een discussie die je niet kan winnen.
100 euro het tarief zal betalen zijn hé want heb eens rondgekeken op het net en heb er nog geen gevonden die zijn gelijk haalde weerom draait het hier om geld te innen van de werkende mens om al hun domme heden in Belgie te betalen.![]()
Ik reed nu eens traag heb weer een boete zou beter met de fiets beginnen rond te rijdenNee de politie is mss u vriend maar zeker de mijne niet en dat is al heel lang zo
![]()
Ge moest erbij geweest zijn man man niet te doen dacht bijna dat ik iemand vermoord had met al zijn uitleg één positief is dat ik nu weer een anonieme wagen kent dus in de regio Ieper opletten voor een donker groene peugoet 307 met dubbele antenne op het dak langs achter en ja ook een pipo achter het stuur![]()