oetker wrote:Voor geval van nood heb ik hier een set splinternieuwe krukaslagers liggen, en wat gebruikte zuigers en veren.
Geweldig om te weten dat er altijd mensen zijn die je willen helpen en klaar voor je staan.
Herman, ik hoop deze onderdelen niet nodig te hebben.
De cilinderblok ligt al enkele dagen op mijn werktafel, maar daar ik weer hervallen ben in mijn ziekte ben ik genoodzaakt alles stil te leggen tot betere dagen.

Onbegrijpelijk

Het is moeilijk om naar je lichaam te luisteren als je hoofd zegt " ik wil meeeer ". De griep ben ik ook nog niet goed te boven, ze heeft me een flinke stap achteruit gezet. De laatste dagen heb ik alleen mijn bed gezien. Ziek, pijn en nog van die ellende!!!!
Dus jullie weten nu waarom ik minder op het forum zal te vinden zijn.
Hopend op betere tijden…………………..
De motor,
He is niet de bedoeling om de cilinderblok uitelkaar te doen, wel de cilinderkop. zoals jullie weten heb ik op drie zuiger te weing compressie. Ik hoop dit bij de kleppen te kunnen rechtzetten.
Nu de cilinderblok op de tafel ligt heb ik een goed zicht over de koolaanslag, deze is veel minder dan verwacht!!! Of dit een goed teken is ????? Dat er aan de motor gewerkt werd is klaar en duidelijk, er zitten kleppen bij die gekenmerkt zijn door een ingedrukt punt.
PS, Het tandwiel dat de delco aandrijft is beschadigd aan enkele tandjes, dit zal ik waarschijnlijk moeten vervangen.
Tot vervolg!!!!!!!!!!