bagheera 1

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

En ondertussen doen we maar rustig verder.
Het beest staat terug met de vier wielen op de grond.
Ik heb de wagenhoogte afgeregeld en hij staat mooi netjes evenwijdig.
Ik wacht momenteel nog op de polyester deurdorpels om met het vastmaken van de kunststofdelen te kunnen beginnen.
Deze zijn nog steeds bij de spuiter om scheurtjes te laten herstellen en reeds in de grondlak te zetten...

Image

Tevens heb ik de ruitensproeierleidingen vernieuwd en aangesloten.

Image

De ruitensproeierkopjes worden vervangen door duits fabrikaat.

Image

OP IS OP !!! is een spreuk die niet enkel opgaat in de solden-periode.
Bekijk goed volgende foto's van mijn "bruistablet-bagheera" en je zult begrijpen wat "OP IS OP !!!" betekent...

Image

Image

Image

Image

Image

Deze foto's doen me terug verlangen naar het o zo unieke Matra-roest, roest zoals je het nergens meer tegenkomt...
Tegenwoordig maken ze de wagen veel te goed...
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
GODFRIED
Posts: 10152
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Bart,

Terug met de voeten op de grond! Dat is het begin van vele zorgeloze(!!!) km's. Normaal gezien zul je niet veel problemen meer ondervinden omdat je alles grondig hebt aangepakt maar een klein probleempje kan zich nog altijd voordoen, dit zullen de eerste 500 km moeten uitwijzen.

Van wat merk heb die ruitenwissersproeiers genomen, passen ze goed of heb je iets moeten aanpassen? :wink:
Matra Bagheera S - 1977
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

De ruitensproeiers zijn van een duits merk uit R?sselsheim waarvan de naam begint met "O" en eindigt op "PEL"... :wink:
De bestaande ruitensproeiers waren verstorven en braken af tijdens het losmaken van de slangetjes.
Ik heb de gaten in de polyester iets moeten uitboren voor de nieuwe.
Deze worden opnieuw gemonteerd nadat de wagen gelakt is.

De eerste kinderziektes steken reeds de kop op.
Zo lekt de waterpomp een beetje, door het lange stilstaan, maar lastiger zijn een olielek aan de versnellingsbak en aan de bovenkant van het oliecarter.
Om het carter los te maken, moet je wel een en ander demonteren waaronder de startmotor en de alternator.
Het is een hele klus om tot bij alle bouten van het carter te geraken.
Bij de versnellingsbak zit het lek waarschijnlijk aan de hele grote bourage ter hoogte van de linker cardanas.
Deze moet dus opnieuw uitgenomen worden om aan de bourage te geraken.
Het zijn geen grote lekken, maar ik sta toch liever zonder schaamrood geparkeerd op iemand anders prachtig aangelegde oprit...

Eerst ga ik de wagen volledig afwerken en hem door de administratieve molen van de keuring zien te krijgen...
Ik zal een blij man zijn als dit achter de rug is.
Vermits de wagen geen gelijkvormigheidsattest meer heeft, heb ik twee mogelijkheden.

1. Ik doe een aanvraag gelijkvormigheidsprocedure bij de technische controle
De technische controle doet de vaststellingen en sturen een rapport naar de DIV Directie B1, waarop deze een Attest Enig Voertuig afleveren (PVG)
Die zou me 100? kosten en duurt 4 tot 5 weken.
Het is dan ook maar te hopen dat de ambtenaar in kwestie geen ruzie met zijn vrouw heeft of een andere reden om "moeilijk" te doen...

2. Ik neem contact op met PEUGEOT Belgique S.A. in Nijvel, Service Homologation om alsnog een gelijkvormigheidsattest te kunnen bekomen.
Ik acht deze kans zeer onwaarschijnlijk tenzij er binnen Matramania iemand de weg weet voor dit soort zaken.

Ik ben reeds in het bezit van een geldige aanvraag tot inschrijving.

Image

Ook heb ik het het oude franse inschrijvingsbewijs nog van de vorige eigenaar

Image
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
oetker
Posts: 8160
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

We kunnen hem natuurlijk importeren naar Nederland, hier laten keuren, en weer terug naar Belgie exporteren 8)
Hij voldoet dan toch aan de Europeesche regelgeving?
Schijnt dat dit soort constructies wel is worden gedaan.

De auto begint er weer supergoed uit te zien Bart.
Volgende meeting van de partij? (2009)
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Muddy Bandit
Posts: 1673
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

oetker wrote:We kunnen hem natuurlijk importeren naar Nederland, hier laten keuren, en weer terug naar Belgie exporteren 8)
Hij voldoet dan toch aan de Europeesche regelgeving?
Schijnt dat dit soort constructies wel is worden gedaan.
In Nederland kun je vrij gemakkelijk een kenteken op een auto krijgen, mits er het originele buitenlandse kenteken (europees) er maar bij is en de chassisnummers maar duidelijk leesbaar zijn.
(zelfs voor een sloper met buitenlandse papieren is een Nederlands kenteken te krijgen)
Om er echter mee de weg op te mogen moet de auto wel eerst APK gekeurd worden, anders zul je hem jaarlijks moeten schorsen.

Wil je de Bagheera op deze manier van papieren voorzien zul je hem wel eerst minimaal 1 jaar op naam van een Nederlander moeten zetten voor je hem weer terug kunt halen naar Belgi?.

Op deze manier komen ook veel oostblokauto's (Trabant, Wartburg, Tatra, GAZ, IFA enz.) aan een nederlands kenteken.
Door de ??nwording van oost- en westduitsland zijn dit soort auto's door de TUV aan een nieuw duits kenteken geholpen, en dus ook aan een europese unie toelating.
In de praktijk betekent dit dan dat een ander europees land hier geen kenteken voor mag weigeren, ondanks dat dit wel vaak geprobeerd wordt om ze te weigeren.
Het zal dan vaak wel op een rechtzaak uitdraaien, maar je staat wel heel sterk door eerdere gedane gerechtelijke uitspraken.

Ik heb dit zelf eens gedaan met een Tatra 813. (oostduits legervoertuig)
Aangeboden bij RDW (rijksdienst wegverkeer nederland), geweigerd om het totaalgewicht (auto+laadvermogen was 80 ton :o )
In duitsland aangeboden bij de TUV op naam van een in duitsland woonachtige kennis, gewoon een duits kenteken voor gekregen.
Na 1 jaar weer naar RDW voor kentekenkeuring en kon toen wel een kenteken krijgen. (was nog wel veel discussie voor nodig... :evil: )

Maar het is wel een hele dure manier om het zo te doen, volgens mij mag het weinig problemen geven om een goede en fabrieksoriginele Bagheera direct op een belgisch kenteken te zetten.
Het is voornamelijk de papierwinkel waar je doorheen moet worstelen.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
oetker
Posts: 8160
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

quote
------
auto+laadvermogen was 80 ton
-------------------------------------

Daar wil je de wegenbelasting hier niet voor betalen, maar zal wel ouder dan 25 jaar zijn geweest.

Als ik de verhalen zo hoor, schijnt het in Belgie toch allemaal wat lastiger te zijn.
Ook willekeur van de keurmeester is van invloed (goed of slecht humeur)
Het beste stuur je dochterlief in een kort rokje volgens mij :)
Valt niet mee om Europa op 1 lijn te krijgen wat dat betreft.

Ook in Nederland is er wel is discussie op het APK station geweest door mij.
Vooral toen de APK pas werd ingevoerd.
Mijn toenmalige auto (mini) werd bij de Citroendealer op 12 punten afgekeurd, en daar zaten echt dingen bij die nergens op sloegen.
De goede man stond met het boek met keuringspunten in de hand.

Een van de punten was de bvb de stoelbevestiging aan de achterzijde.
Een Mini uit 1968 heeft die niet.
Dat kon ik die man niet aan zijn verstand krijgen.
In mijn boek staat dat die er op moet zitten zei hij.
Ik heb de auto gewoon opnieuw laten keuren bij de Austin dealer.
Daar werd hij ook wel afgekeurd, echter nog maar op 5 punten, en daar zat de stoelbevestiging niet bij.

De laatste jaren zit het naar mijn idee wat meer op 1 lijn.
Het zal blijken als de Murena gekeurd moet worden.
Een niet zo bekende auto voor de meeste keurmeesters.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
jurgen M
Posts: 1114
Joined: Thu Jun 02, 2005 9:33 am

Post by jurgen M »

Met oldtimermotoren heb ik nooit een probleem gehad om ' mits betaling' een duplicaat van een gelijkvormigheidsattest te krijgen, prober eens bij 'bevriende' PSA dealers..
User avatar
GODFRIED
Posts: 10152
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Enkele lekjes!!

Dat is spijtig dat je enkele lekjes hebt. Als de waterpomp lekt langs de as dan zou ik deze vervangen door een nieuwe en anders een nieuwe dichting plaatsen. Het olie lek aan de versnellingsbak bij de korte steekas! Heb je hier een nieuwe oliekeerring geplaatst? Tijdens het monteren heb je toen goed opgelet dat de twee dichtingen (O ringen) die tussen het differentieel en de versnellingsbak zitten op hun plaats zijn gebleven? je weet dat er bouten zijn die je met pakking moet insmeren voor ze in te draaien, ze komen tot in de versnellingsbakolie, zonder vloeibare pakking komt de olie langs de bout naar buiten.

Als je een verlies doet van je gelijkvormingsattest bij de politie dan maken zij je een papier dat je in de garage , bij Peugeot kunt binnen brengen.

Succes :wink
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4171
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Bart voor de papieren zoals Godfried reeds aanhaalde, aangifte van verlies doen bij de politie en met formulier van verlies bezorgt elke Peugeot dealer (mits betaling) een nieuw gelijkvormigheidsattest.
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Als het zo simpel is, dan wil ik dit gerust eens proberen.
Ik hou jullie op de hoogte!
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
GODFRIED
Posts: 10152
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

De kosten zijn rond de 70?, toch voor een Ford. Voor een bagheera van 30 jaar zal dat natuurlijk wel duurder zijn. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

De brave politieman in mijn politiezone denkt er blijkbaar anders over...
Geen "attest van verlies" volgens hem, maar de wagen moet "gevalideerd" worden.
Ik moet een aanvraag tot validatie doen bij het fgov.
Hij was wel behulpzaam en heeft me verwezen naar mobilit.fgov.be
Waarschijnlijk wordt het dus toch een afspraak met de technische controle om de wagen te laten keuren ter gelijkvormigheid.
Ik heb alvast naar Peugeot Belgi? te Nijvel gemaild en hun gevraagd wat zij kunnen doen.
Benieuwd of ze gaan antwoorden...

Voor de rest doen we maar verder, de papiermolen zal wel in orde geraken.
Ik heb reeds een paar stoffen gekocht en besteld.
Zo heb ik een leuk stofje gevonden voor de dakhemel van te maken als ook de "cirkels" achter de raambediening.
De zwarte simili is om rond de dakhemel te maken alsook de binnenkant van de raamstijlen.
Ik zoek nog een dunne zwarte geribbelde stof om de bovenkant van de motorruimte mee te bekleden.
Ook heb ik het tapijt voor de bodemplaat besteld.

Ik weet dat het niet origineel is, maar ik ga ook geluidswerend materiaal onder de zetels aanbrengen.

Image
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
oetker
Posts: 8160
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Volgens mij was het originele groen nog iets giftiger van kleur, maar dit vind ik fraaier.
Iets rustiger zelfs.
Je wil ook niet met pijn in je ogen in de auto zitten.
Goede keus denk ik.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Inderdaad, het originele groen was nogal "opvallend".
Echter, mijn zetels en dashboard zijn door de jaren een beetje verschoten en daarom heb ik een zachtere tint genomen.
Ik heb voldoende stof waarmee ik eventueel de zetels kan laten hermaken indien nodig.
Trouwens, dit kleurtje blijkt weer volop in de mode te zijn!

Op volgende foto's zie je het 34 jaar oude schoongemaakte interieur.
De originele stoffen zijn behouden.

Image

Image

Image
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
oetker
Posts: 8160
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Belangrijk is of de stof in hoge mate slijtvast is.
Er zijn nogal wat kwaliteitsverschillen.
Gordijnstof moet je er voor de stoelen niet voor nemen.
De rest kan wel denk ik.
Het frobelen (zoals ik dat noem) kan beginnen.
Ga je het zelf doen?
In dat geval succes.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Jawel, het "frobelen" of "foelfelwerk" zoals wij het hier noemen, zal ik zoveel mogelijk zelf doen.
Het enige waar ik nog een oplossing moet voor vinden, is het stikken van de dakbekleding.
Ik denk eraan om de groene stof op een dunne laag mousse te laten stikken.
Een mousse zoals je wel eens tegenkomt onder een laminaatvloer.
Voor de rest zie ik geen problemen met het interieur.

Image

Voor het stikken van de naden heb ik wel een industri?ele machine nodig, denk ik...
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
oetker
Posts: 8160
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Dat mousse noemen wij foam/schuim, kun je gewoon bij de meubelstoffeerder krijgen.
Kost per meter 3x niks, en ze hebben het op de rol in verschillende diktes.
Hier zie je het op de afbeelding.
Image
Je zult ook nog een materiaal moeten vinden om er onder te doen.
Een soort stijf watervast karton oid, anders kun je er geen stiknaad in trekken, of je moet er naden in stikken op voorhand.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
User avatar
GODFRIED
Posts: 10152
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Je schrijft niet origineel! Als het originele niet meer voorhanden is moet je een alternatief zoeken. Ik vind de keuze die je gemaakt heb geslaagd.
Niemand zal je daar een opmerking over maken, Ja nu ze het weten dat het niet origineel is misschien wel. Weinigen zullen nog weten hoe het toen was. Ik heb nog nooit een bagheera gezien in de kleur die je hebt. Veel zullen er niet rondgereden hebben in Belgi?, maar het is een prachtige kleur, geel en blauw zijn mijn favorieten kleuren voor een Bagheera. Het groen van mijn bagheera heeft ook wel iets.

Volgens mij kan je het stof rechtstreeks op de mousse stikken, als je de mousse haalt bij een zetelhersteller dan zit er aan ??n zijde een soort stof op, dit was toch zo bij de gebruikte mousse van mijn bagheera. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Heb wat zitten rondneuzen in de papiermolen wat betreft de homologatie van oudere ingevoerde wagens. :wink:

"Het Europese certificaat van overeenstemming":

"Voor de inschrijving van uw wagen heeft u een certificaat
van overeenstemming nodig. Dit certificaat (vroeger gelijkvormigheidsattest
genoemd) bewijst dat het voertuig voldoet
aan de wettelijk voorgeschreven technische vereisten.
Alle nieuwe wagens die in Belgi? verkocht worden, worden
geleverd met het Europese certificaat van overeenstemming.
In het buitenland is dit niet altijd het geval.
Sinds 1 januari 1996 zijn de goedkeuringsprocedures in de
gehele EU geharmoniseerd (EG-typegoedkeuring).
Wat indien u bij de levering van de aankoop geen certificaat
van overeenstemming hebt gekregen?

In het buitenland wordt het certificaat niet altijd automatisch
samen met de wagen geleverd. Indien de verkoper
u dit document niet kan verschaffen, kan u zich in
de meeste gevallen rechtstreeks richten tot de fabrikant
van de wagen. Deze zal tegen een redelijke prijs en binnen
een redelijke termijn het certificaat leveren. Indien
de fabrikant van de wagen dit certificaat niet kan leveren,
moet de identificatie van het voertuig gebeuren bij
de technische keuring. Bovendien zal de Federale Overheidsdienst
Mobiliteit en Vervoer de procedure moeten
goedkeuren.
Bij oudere tweedehandswagens waarvoor geen Europees
certificaat bestaat, moet de wagen een speciale procedure
doorlopen bij de technische controle of moet u een gelijkvormigheidsattest
aanvragen bij de Belgische invoerder
(zie onder technische keuring)."
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
GODFRIED
Posts: 10152
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dus bij Peugeot zou het moeten lukken!!! Veel succes :wink:
Matra Bagheera S - 1977
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Ja, 't is te hopen, maar waarschijnlijk zitten er bij Peugeot momenteel jonge kerels en madammen in maatpak en een firmawagen onder hun kont, die nog nooit van Matra gehoord hebben (en dan liefst zo willen houden...) :-?
Afwachten, dus...

Ondertussen gaan de "werken van barmhartigheid" gewoon door en zo heb ik de voorruit eens duchtig aangepakt.
De zwarte kleverige smurrie verwijderd en dan de beide kanten eens goed schoongemaakt met staalwol en produkt.
Deze ruit komt uit mijn "bruistablet-bagheera" en ze zag eruit alsof ze 20 jaar had buitengestaan.
Na een paar uur poetsen ziet ze er echter terug uit als nieuw!
Dan de ruit vlug even op de wagen gepresenteerd, en jawel, ze past perfekt!
Met dank aan Benny voor de zeer moeilijke laswerken aan de bovenste dakstijl!
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
benny
Posts: 4023
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Graag gedaan Bart.
robin2cv
Posts: 71
Joined: Mon Mar 01, 2004 12:07 am
Location: elewijt

Post by robin2cv »

heyhey
Ik heb 3 maanden bij peugeot gewerkt als verkoper. en jawel ikken een matra ;););)
kmoet zeggen dta ik er wel gestopt ben.

cu robin
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

De deurdorpels zijn reeds hersteld en in de primer gezet.
Na deze te hebben vastgezet op het chassis, ben ik begonnen met het positioneren en vastmaken van de neus.

Image

Image

De neus staat vast en is afgelijnd met de portieren, een leuke karwei...

Image

En nu nog een fotootje VOOR en NA:

Voor alle duidelijkheid, dit is VOOR...
Bemerk nog eens goed de kaas met gaatjes onderaan de dorpel...

Image

En dit is NA!
Hier zal ik nog een plastic wielkuip op maat fabriceren.

Image

Intussen liggen de zijruitjes te wachten op een poetsbeurt...

Image

En dit is een zo goed als nieuwe voorruit geworden!

Image

Voor de spuiter zal ik nog even moeten wachten.
Hij gaat in verlof begin september en zit natuurlijk volgeboekt...
Pas half september zal de wagen naar de spuiter gaan, maar nu we toch reeds drie jaar bezig zijn zal het op een paar weekjes niet aankomen.
Geduld is een schone deugd in de Bagheera-werkplaats!
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

En na de voorkant is het natuurlijk de beurt aan het dak en de achterkant.
Alles staat klaar om de lijm te kunnen spuiten.

Image
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
GODFRIED
Posts: 10152
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Het begint goed op te schieten. Als je nu iets doet dan zie je dat. Het geeft voldoening te zien hoe een bagheera herboren wordt. Mooie foto's. :wink:
Veel succes.
Matra Bagheera S - 1977
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Zonet is het vloertapijt binnengekomen.
Op de volgende foto zie je het dashboard met de originele stof (34 jaar oud...), de nieuwe stof voor de dakhemel en een stukje vloertapijt.
Het originele vloertapijt is veel donkerder, maar persoonlijk vind ik dat een lichtere tint de binnenruimte groter doet lijken. :wink:

Image
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
GODFRIED
Posts: 10152
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Mooi, maar niet vergeten uw schoenen te poetsen voor je instapt. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4171
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Hierin zijn nog weinig wagens origineel, je maakt een keuze waarbij u (Bart) zich goed voelt. Trouwens de stof is niet mis, tapijt is iets lichter maar so what. Wie doet beter?
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Dat het begint te kriebelen, is duidelijk.
Ik heb alvast de beschermhoes een poetsbeurt gegeven... :lol:

Image
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Post Reply