geboren in het gezegende jaar 67
ik woon te Oelegem Ranst
en ik heb net een Rancho uit 83 gekocht (die uit Maasmechelen met een hoop reserve stukken)
best veel werk aan (ga hem volledig uit elkaar halen) maar dat is pas gepland voor deze winter
denk wel dat ik genoeg background heb om eens een complete restauratie te doen, van opleiding gereedschapsmaker en heb al zowat alle werk gedaan (ook lasser)
verder heb ik ,al een hele trits wagens gehad : kever(2X), golf, pony, starlet, volvo 343, Wartburg 353, R25, civic, prelude, R5, C15, berlingo, C25
de C25 ben ik momenteel aan het afwerken want die word verkocht, de Berlingo is de dally driver
verder wat moto's gehad : Suz GS1000, Suz DR250, Duc 500, Duc Paso 906, Yam XV750
die XV 750 moet ook nog een beetje afgewerkt en dan gaat die de baan op
waarom een Rancho kopen met veel werk?
knap graag iets op en een Rancho had ik eind jaren 80 al eens willen kopen
verder kunnen vrouw en 2 kids iets makkelijker mee met een Rancho dan op een moto
maar dus eerst nog een half jaar rondkijken waar wat nog te koop is voor de wagen en de andere hobby's afmaken
ben verder geen originaliteitsfreak, kan me echt niet schelen of hij in de originele kleur staat, of het hoe dan ook een originele kleur is, ....
maar hij zal er wel Rancho uit zien
hier staan wat foto's van de Rancho en andere http://s9.photobucket.com/albums/a58/pasojo/