Dag MatraManialeden en aanwezigen op de meeting van 27 mei 2007.
In enkele woorden" de meeting en de aanwezigen waren geweldig"

Vooral de vrouwen (grapje!).

Toch valt het op dat er steeds meer vrouwen hun mannen en de Matra vergezellen op de meetings. Gelukkig zijn het niet alleen de mannen die genieten van de Matra. Wat kan er mooier zijn dan samen te genieten! Alleen blijft het meestal niet lang duren. Vrouwen bedankt voor jullie aanwezigheid en de gezelligheid.
Jules en Benny hebben het weer klaargespeeld om een perfect georganiseerde rondrit in elkaar te steken.
Hartelijk bedankt daarvoor.
Het is door jullie twee dat we een dag hebben mogen beleven die we nooit meer zullen vergeten.
Hier enkele woorden voor onze Nederlandse vrienden met hun murena met ingebouwde rotatiemotor.
Met grote ogen werd de inbouw van de rotatiemotor in de murena door de aanwezige gekeurd. Het is werkelijk een knap stukje kunst van technische en creatieve kennis. Wat ik vooral bewonder is dat er niets aan het chassis werd veranderd. Het is dus perfect mogelijk om de murena in de originele staat terug te brengen. Bart, veel zullen je er dat niet nadoen.
Ik ben blij dat ik met jullie kennis heb mogen maken, spijtig dat vele kilometers onze wegen scheiden. Zij hadden er 250km enkel voor over om aanwezig te zijn op de rondrit van MatraMania, een voorbeeld voor anderen.
EEN UITGEBREID VERSLAG MET FOTOS IS TE ZIEN EN TE LEZEN OP DE RUBRIEK VOOR DE LEDEN. Dit tegen het einde van de week.
Groetjes Godfried