linker achterlicht
-
linker achterlicht
ik ben dus opzoek naar een nieuw linker achterlichtglas van een bagheera 2, wie kan mij hieraan helpen??
- GODFRIED
Re: linker achterlicht
[quote="erwin"]ik ben dus opzoek naar een nieuw linker achterlichtglas van een bagheera 2, wie kan mij hieraan helpen??[/quote]
Dag Erwin,
Waarom moet dat een nieuwe zijn?
Ik heb een oude zuiver gemaakt! zie hier het resultaat.
Ik heb wel vastgesteld dat er een verschil in uitvoering is! Sommige achterlichtglazen hebben een donkere rand en andere niet!!!
Dag Erwin,
Waarom moet dat een nieuwe zijn?
Ik heb een oude zuiver gemaakt! zie hier het resultaat.
Ik heb wel vastgesteld dat er een verschil in uitvoering is! Sommige achterlichtglazen hebben een donkere rand en andere niet!!!

- Attachments
-
- achterlicht met zwarte rand (Small).JPG (55.12 KiB) Viewed 2714 times
-
- achterlichtglas 1 (Small).JPG (49.46 KiB) Viewed 2714 times
-
- achterlichtglas (Small).JPG (51.02 KiB) Viewed 2714 times
Matra Bagheera S - 1977
-
re
heb ook verschillende achterlichtkappen gebruikt liggen, alleen is het probleem dat het rechter nieuw is , waar door er kleur verschil onstaat tussen de linker en de rechter, voor het oranje is vaak verkleurd!
het verschil tussen de zilvergrijze rand en zwarte, ligt bij het feit dat de zilvergrijze vaak van een simca 1308 afkomt, volgens mij heeft alleen een courreges een zlivere omranding, de bagheera achterlichten werden alleen gebruikt op de 1308 gt en de sunbeam!
het verschil tussen de zilvergrijze rand en zwarte, ligt bij het feit dat de zilvergrijze vaak van een simca 1308 afkomt, volgens mij heeft alleen een courreges een zlivere omranding, de bagheera achterlichten werden alleen gebruikt op de 1308 gt en de sunbeam!