Hemd of polo-shirt MATRAMANIA
-
Hieronder nog eens de voorlopige lijst
Godfried XXL is niet te verkrijgen, sorry.
Ontwerp is klaar, firma gevonden die alles kan borduren alleen nog de juiste kleur polo's en hemden vinden (niet echt makkelijk)
Jules 2 polo's maat S
Georges 2 polo's maat L en hemd L
Paul polo L en hemd XL (=43/44)
Ludo polo XL
Bart 2 polo's XL
Godfried 2 polo's M en 1 hemd M
Matravriend Godfried 1 polo XL
Benny polo L en hemd L
Frank polo M
Alain polo L en hemd L
Club 10 polo 2M 5L 3XL
Club 5 hemd 1M 3L 1XL
Godfried XXL is niet te verkrijgen, sorry.
Ontwerp is klaar, firma gevonden die alles kan borduren alleen nog de juiste kleur polo's en hemden vinden (niet echt makkelijk)
Jules 2 polo's maat S
Ludo polo XL
Bart 2 polo's XL
Matravriend Godfried 1 polo XL
Benny polo L en hemd L
Frank polo M
Alain polo L en hemd L
Club 10 polo 2M 5L 3XL
Club 5 hemd 1M 3L 1XL
-
-
-
bestelling
hoi alain,
voor mij 2 x maat Xl en 2 x maat L
alvast bedankt , erwin
voor mij 2 x maat Xl en 2 x maat L
alvast bedankt , erwin
-
bestelling
polo,s dus!!
-
Jules 2 polo's maat S
Ludo polo XL
Bart 2 polo's XL
Matravriend Godfried 1 polo XL EN 1 polo L
Benny polo L en hemd L
Frank polo M
Alain polo L en hemd L
Erwin 2 polo's L en 2 polo's XL
Club 10 polo 2M 5L 3XL
Club 5 hemd 1M 3L 1XL
BART KAN JE EVEN NAAR HET MERK KIJKEN VAN UW BLAUWE POLO
Het ontwerp is klaar, alleen de juiste kleur vinden is niet evident
Ludo polo XL
Bart 2 polo's XL
Matravriend Godfried 1 polo XL EN 1 polo L
Benny polo L en hemd L
Frank polo M
Alain polo L en hemd L
Erwin 2 polo's L en 2 polo's XL
Club 10 polo 2M 5L 3XL
Club 5 hemd 1M 3L 1XL
BART KAN JE EVEN NAAR HET MERK KIJKEN VAN UW BLAUWE POLO
Het ontwerp is klaar, alleen de juiste kleur vinden is niet evident
-
Alain,
De blauwe polo heeft geen merk...
Ik kan je wel zeggen dat ik deze bij SIMON heb aangekocht.
Je bent best dat je met een korrekt Matra-kleurenstaal gaat kiezen in het assortiment van de leverancier waar je de polo's wilt laten maken.
Ik vermoed dat ze veel kleurenstalen hebben en de door jou gewilde kleur er toch wel ergens zal bijzitten.
Bart
p.s.: heb je mijn pm ontvangen, Alain?
De blauwe polo heeft geen merk...
Ik kan je wel zeggen dat ik deze bij SIMON heb aangekocht.
Je bent best dat je met een korrekt Matra-kleurenstaal gaat kiezen in het assortiment van de leverancier waar je de polo's wilt laten maken.
Ik vermoed dat ze veel kleurenstalen hebben en de door jou gewilde kleur er toch wel ergens zal bijzitten.
Bart
p.s.: heb je mijn pm ontvangen, Alain?
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
Bart,
Het ontwerp voor de hemden en polo's is klaar maar het vinden van de juiste kleur is geen evidentie.
De leverancier beschik inderdaad over de nodige kleuren maar geen enkel blauw kan me 100% overtuigen. Het zal wel aan mij liggen. en zal volgende week de knop doorhakken;
Ik heb je pm gelezen, ook die van Godfried en de mail van Benny.
Volgende week zoek ik alles uit, deze week moet ik nog gans de week werken (ook zaterdag en zondag). Daarna wordt het terug iets rustiger zodat ik wat meer vrije tijd heb.
Het ontwerp voor de hemden en polo's is klaar maar het vinden van de juiste kleur is geen evidentie.
De leverancier beschik inderdaad over de nodige kleuren maar geen enkel blauw kan me 100% overtuigen. Het zal wel aan mij liggen. en zal volgende week de knop doorhakken;
Ik heb je pm gelezen, ook die van Godfried en de mail van Benny.
Volgende week zoek ik alles uit, deze week moet ik nog gans de week werken (ook zaterdag en zondag). Daarna wordt het terug iets rustiger zodat ik wat meer vrije tijd heb.
- GODFRIED
-
- GODFRIED
De prijs weet ik niet meer juist!Ik denk van ongeveer ?25.Waarschijnlijk zijn ze ook niet meer te krijgen.Ik heb toen ??n van de laatste gekocht.
Maar ik zou het altijd wel eens kunnen navragen.Misschien dat ze met een foto van de T-shirt ook te bestellen zijn in een andere winkel waar ze Kappa verkopen.Ik zou geen T-shirts kopen die goedkoop zijn.De kwaliteit is toch ook belangrijk zodat we er jaren plezier aan hebben.Voor mij maakt het niet uit ?20 meer of minder.Deze T-shirt ga ik niet aandoen om onder mijn bagheera te kruipen.Maar zeker gebruiken bij meetings
.
Maar ik zou het altijd wel eens kunnen navragen.Misschien dat ze met een foto van de T-shirt ook te bestellen zijn in een andere winkel waar ze Kappa verkopen.Ik zou geen T-shirts kopen die goedkoop zijn.De kwaliteit is toch ook belangrijk zodat we er jaren plezier aan hebben.Voor mij maakt het niet uit ?20 meer of minder.Deze T-shirt ga ik niet aandoen om onder mijn bagheera te kruipen.Maar zeker gebruiken bij meetings

Matra Bagheera S - 1977
- GODFRIED
Mijn polo is bijna klaar, alles nog vast naaien. Hier al enkele foto's. Er zullen zoals steeds voorstanders en tegenstanders zijn!In afwachting van de club polo's heb ik mijn zin gedaan en dit wordt het resultaat. 

- Attachments
-
- IMG00077 (Small).JPG (41.28 KiB) Viewed 9822 times
-
- IMG00079 (Small).JPG (40.16 KiB) Viewed 9822 times
-
- IMG00081 (Small).JPG (45.66 KiB) Viewed 9822 times
-
- IMG00084 (Small).JPG (49.92 KiB) Viewed 9822 times
Matra Bagheera S - 1977
-
-
[quote="ALAIN VAN AKEN"]Bart,
Wordt er nu nog iets voor die polo's gedaan,of moet ieder voor zich een polo laten maken maar dan hebben wij het risico dat het verschillende kleuren zijn .
Wordt er nu nog iets voor die polo's gedaan,of moet ieder voor zich een polo laten maken maar dan hebben wij het risico dat het verschillende kleuren zijn .
-
- GODFRIED
Dag Matravrienden,
Ik heb met de stichter van Matramania gebeld! Hij stelt het goed, is niet op vakantie en heeft geen lotto gewonnen en staat nog 100% achter MatraMania. Zijn dagelijkse beroepsbezigheid neemt alle tijd in beslag. Hij volgt alles op het forum maar is na zijn dagelijkse plicht blij dat hij even tot rust kan komen.

Ik heb met de stichter van Matramania gebeld! Hij stelt het goed, is niet op vakantie en heeft geen lotto gewonnen en staat nog 100% achter MatraMania. Zijn dagelijkse beroepsbezigheid neemt alle tijd in beslag. Hij volgt alles op het forum maar is na zijn dagelijkse plicht blij dat hij even tot rust kan komen.

Matra Bagheera S - 1977
- Paul
-