Nu je het zegt, ik heb deze rubbers nog op geen enkele bagheera zien staan. Ik zal er wel overheen gekeken hebben. Als ze alleen de twee laatste jaren dat Matra de bagheera gebouwd heeft geplaatst zijn, kan ik je niet helpen. Mijn jongste bagheera is 1977.
ik bedoel inderdaad deze rubbers deze zitten op de voor en achter bumpers! bedankt vor de foto ludo, zal je een beetje voorzichtig zijn met deze bagheera, want die is wel een hele exclusieve, van de talbot bagheera zijn er maar 350 gemaakt en de meest waren in het rood en zilvergrijs van de groene zijn er maar weinig gebouwd zeker ook apart vanwege de groene bekleding! dus zeker niet slopen, ik denk dat ie het restaureren waard is!!!
De rubbere blokken voor op de bumpers die Erwin zoekt zijn die nog nieuw te krijgen??? Heb je een idee van de prijs!
Waar kan ik terecht voor de prijs en eventueel voor de bestelling! Ik zal eens bij Simon kijken!
30880100 rubber voorbumper l en r hetzelfde/ 30880200 rubber achterbumper l en r hetzelfde zijn specifiek voor de Bagheera. Ze zijn volgens mij nog te verkrijgen en kosten ongeveer 15 euro per stuk.