Ik ben David, van kindsbeen af werd de liefde voor sportwagens en snelle motoren er met de paplepel door vaderlief ingegeven, mijn vroegste herinnering gaat naar vaders Matra Bonnet, we schrijven ergens begin jaren 70, toen ik een jaar of 14 was schafte hij zich een Bagheera aan, blauw metallic, ik vermoed een S met de gekende ATS velgen destijds, schitterende wagen waar ik als 16-17 jarige al eens een ritje mee durfde te plegen als de ouwe uithuizig was op z'n moto. Jarenlang heb ik verschillende Celica's gehad en gerestaureerd (TA 22-TA23-TA28 voor de kenners) m'n passie lag evenzeer bij moto's alwaar ik ook wedstrijden mee rijdt, dit seizoen waarschijnlijk het laatste. Een tijdje geleden besliste ik om me terug iets meer toe te leggen op auto's, in het bijzonder de Matra Bagheera, ik weet uit ervaring dat ze niet de meest degelijke wagens zijn en dat de roestduivel pertinent aanwezig is, doch ik laat me niet snel afschrikken en beschik gelukkig over een goed uitgeruste werkplaats en dito rechterhanden.
Misschien heb ik er binnenkort ook wel eentje....