rondrit 27 mei
-
rondrit 27 mei
De jaarlijkse rondrit georganiseert door Jules en Benny zal doorgaan op zondag 27 mei. Verder nieuws volgt.
-
-
-
Optie 27 mei rondrit
Om dat met kinderen het etentje s'avonds kan laat zijn, mag er en optie zijn om niet deel te nemen a.u.b.? Toekomstige Matra eigenaars hebben meer slaap nodig, en sommige van de oudere Murena bestuurder ook! :roll: s
-
ik wil wel deelnemen
maar ik, als ik met kleiner kinderen deelneem, wil wel op tijd weg terug naar antwerpen. Schooldag de maandag ... daarom wil ik de optie eten s'avonds of niet ...
-
-
wel of niet avondeten
Ik heb er geen probleem mee als er mensen bij zijn die wat vroeger naar huis willen. Ikzelf blijf wel bij het avondeten en het gezellig samenzijn.
Het avondeten kan evt. als optie aangeboden worden - als je kijkt naar rondritten en andere oldtimerevenementen is het ook zo dat eten een optie is
Het avondeten kan evt. als optie aangeboden worden - als je kijkt naar rondritten en andere oldtimerevenementen is het ook zo dat eten een optie is
- GODFRIED
-
-
Hier het programma voor ze rit van 27 mei.
De inschrijving is 30 ?. Daarvoor krijgen jullie het volgende:
's Morgens komen we samen voor een ontbijt in taverne " 't sluis" op het adres: sluis 5 9810 EKE. ( verdere uitleg volgt).
We verwachten jullie vanaf 9h00.We zouden trachten om 10h00 te vertrekken. Er zal ook bezoek zijn van de lokale pers en fotograaf.
We rijden via via naar Zwalm waar we een eerste stop hebben om te bekomen van de inspanningen, de inwendige mens te versteken en een babbel te slaan. Er is ruim tijd voorzien.
's Middags mogen de deelnemers vrij eten ( niet inbegrepen is het eten, maar wel 2 drankjes) in de: "Canteclaerhoeve" rekegemstraat 12 9630 Zwalm ( de prijzen vallen daar heel goed mee en er is ruime keuze)
Na de inwendige mens versterk te hebben rijden we verder, op zoek naar een volgende plaats om te bekomen van de afgemaalde kilometers. Die plaats ligt nog niet vast, maar er zijn daar ook 2 consumaties voorzien.
Vandaar rijden we dan naar onze eindbestemming.
Restaurant " De Vierschaar " in Kluisbergen op de kluisberg.
Daar is het volgende voorzien:
2 consumaties
Hesp aan het spit ( a volont?) met aardappelen in de schil en groenten
en een koffie.
Daarvoor vragen we een som van 30 ?.
Helaas moeten wij zoveel vragen , want wij hebben er niets aan over ( integendeel) en gesponserd worden we ook niet.
Willen jullie alstublief Jules en mij overrompelen met inschrijvingen?
Om in te schrijven zal ik zo vlug mogelijk de details doorgeven.
Verdere inlichtingen kunnen jullie contact opnemen met
Jules Maes tel: 0478 99 89 29
Benny Raes tel: 0486 125 274
De inschrijving is 30 ?. Daarvoor krijgen jullie het volgende:
's Morgens komen we samen voor een ontbijt in taverne " 't sluis" op het adres: sluis 5 9810 EKE. ( verdere uitleg volgt).
We verwachten jullie vanaf 9h00.We zouden trachten om 10h00 te vertrekken. Er zal ook bezoek zijn van de lokale pers en fotograaf.
We rijden via via naar Zwalm waar we een eerste stop hebben om te bekomen van de inspanningen, de inwendige mens te versteken en een babbel te slaan. Er is ruim tijd voorzien.
's Middags mogen de deelnemers vrij eten ( niet inbegrepen is het eten, maar wel 2 drankjes) in de: "Canteclaerhoeve" rekegemstraat 12 9630 Zwalm ( de prijzen vallen daar heel goed mee en er is ruime keuze)
Na de inwendige mens versterk te hebben rijden we verder, op zoek naar een volgende plaats om te bekomen van de afgemaalde kilometers. Die plaats ligt nog niet vast, maar er zijn daar ook 2 consumaties voorzien.
Vandaar rijden we dan naar onze eindbestemming.
Restaurant " De Vierschaar " in Kluisbergen op de kluisberg.
Daar is het volgende voorzien:
2 consumaties
Hesp aan het spit ( a volont?) met aardappelen in de schil en groenten
en een koffie.
Daarvoor vragen we een som van 30 ?.
Helaas moeten wij zoveel vragen , want wij hebben er niets aan over ( integendeel) en gesponserd worden we ook niet.
Willen jullie alstublief Jules en mij overrompelen met inschrijvingen?
Om in te schrijven zal ik zo vlug mogelijk de details doorgeven.
Verdere inlichtingen kunnen jullie contact opnemen met
Jules Maes tel: 0478 99 89 29
Benny Raes tel: 0486 125 274
-
Inderdaad Paul heel weinig beweging.Paul wrote:Benny, Jules, er beweegt hier niet veel?
Nog twee maanden te gaan.
Aan welk aantal zit je al?

Inschrijvingen: wij hebben reeds 3 inschrijvingen,nl.Georges, Benny en ikzelf.

Last edited by Maes Jules on Tue Apr 17, 2007 6:57 pm, edited 1 time in total.
-
-
-
rondrit? ik ook ...
Ik ook, met twee jonges en een blaue murena vanuit engeland. :D
-
Rondrit 27mei
Dag Benny en Jules,
Ik ben nog maar sinds eind vorig jaar lid van Matramania, en het zou mijn eerste rondrit kunnen zijn. Wanneer is de einddatum voor de inschrijvingen? Omwille van familiale omstandigheden wil ik liever zo laat mogelijk inschrijven. Maar indien mogelijk wil ik samen met mijn vrouw, en de Murena natuurlijk deelnemen.
P.S.
Kun je me een idee geven (ongeveer) van het aantal km?
Ik ben nog maar sinds eind vorig jaar lid van Matramania, en het zou mijn eerste rondrit kunnen zijn. Wanneer is de einddatum voor de inschrijvingen? Omwille van familiale omstandigheden wil ik liever zo laat mogelijk inschrijven. Maar indien mogelijk wil ik samen met mijn vrouw, en de Murena natuurlijk deelnemen.
P.S.
Kun je me een idee geven (ongeveer) van het aantal km?
groetjes,
Urbain
Murena 1.6 1983
Urbain
Murena 1.6 1983
-
- Paul