BESTUURSVERGADERING
- Paul
-
-
Ik maak er een dagelijkse gewoonte van om het forum te bekijken en veel wordt door de respectievelijke verantwoordelijken opgelost. Wegens de drukke automaand januari schiet er soms de tijd bij in om te replyen
maar we zijn er in het hart met volle overgave mee bezig. Verder heb ik van Filip het geschenk van de site gekregen. Alles is van de server naar mijn PC geladen en updates worden gedaan. Upload naar webserver volgen met mondjesmaat. Dit is ook nieuw voor mij. Mocht er iemand interesse hebben, graag, alles is voorhanden behalve tijd.
maar we zijn er in het hart met volle overgave mee bezig. Verder heb ik van Filip het geschenk van de site gekregen. Alles is van de server naar mijn PC geladen en updates worden gedaan. Upload naar webserver volgen met mondjesmaat. Dit is ook nieuw voor mij. Mocht er iemand interesse hebben, graag, alles is voorhanden behalve tijd.
- GODFRIED
-
Ik zou eerst graag weten hoe alles in mekaar zit, ze gaan me geen 2 keer bij mijn ... hebben. Ik heb reeds wat kleine wijzigingen gedaan en tracht dagelijks updates te doen. Natuurlijk gaan ik me hier niet full op toeleggen, daarvoor heb ik te weinig tijd.
De website moet door 1 persoon gedaan worden want meerdere personen brengen ook diverse structuren mee. Ik hou in elk geval vanaf nu een stok tussen de deur.
De website moet door 1 persoon gedaan worden want meerdere personen brengen ook diverse structuren mee. Ik hou in elk geval vanaf nu een stok tussen de deur.