NIEUWJAARSMEETING ZONDAG 25 FEBRUARI 2007
-
NIEUWJAARSMEETING ZONDAG 25 FEBRUARI 2007
Zoals ieder jaar zijn alle leden welkom op 25/02/2007 in de Wilgenhoeve, Begijnendijkse voetweg 13, 2221 Pijpelheide (Booischot). Vanaf 14 uur gezellig kletsen over Matra. Vergeet je foto's,ervaringen, onderdelen en partner niet. De club voorziet drankjes en kleine hapjes.
Ook niet leden zijn welkom, zij betalen wel 6 euro.
Wordt je lid ter plaatse vervalt natuurlijk de 6 euro.
Tot zondag 25 februari
Ook niet leden zijn welkom, zij betalen wel 6 euro.
Wordt je lid ter plaatse vervalt natuurlijk de 6 euro.
Tot zondag 25 februari
-
-
- Paul
-
- GODFRIED
[quote="Paul"]??
Je hebt gelijk, mijn PC houd dingen achter, gek ........
Ik controleer nu op een andere PC en hier is alles ok.
Waar moet ik dat nu weer gaan zoeken, verdenk de nieuwste versie van Internet Explorer dat die gekke dingen met mijn PC gedaan heeft.
Ikzelf ga nog even vrijuit.
[/quote]
Dag Paul,
Heb je deze vaststelling op een maandag morgen gedaan, na een zware nacht, ben je gaan stappen, je voelt je nog goeg? Misschien een beetje aderverkalking! Kan gebeuren op die leeftijd
. Je kunt die slecht luisterende computer ook de deur wijzen. Als we moeten helpen! Laat het dan weten. 
Je hebt gelijk, mijn PC houd dingen achter, gek ........
Ik controleer nu op een andere PC en hier is alles ok.
Waar moet ik dat nu weer gaan zoeken, verdenk de nieuwste versie van Internet Explorer dat die gekke dingen met mijn PC gedaan heeft.
Ikzelf ga nog even vrijuit.

Dag Paul,
Heb je deze vaststelling op een maandag morgen gedaan, na een zware nacht, ben je gaan stappen, je voelt je nog goeg? Misschien een beetje aderverkalking! Kan gebeuren op die leeftijd

Matra Bagheera S - 1977
-
-
Mannen,
Ik vrees dat ik niet wakker in Pijpelheide geraak. Gisteren is ??n van mijn beste maten zo dom geweest om te trouwen, het werd een vlaamse nacht (jullie kennen dat wel...) en momenteel danst de Marie-Louise nog steeds op en neer, maar dan wel in mijn hoofd.
Dus, veel zullen jullie aan mij niet hebben en ik verkies dan maar om vandaag even niet teveel daglicht te zien. Ik wist nochthans dat het vandaag Matramania-dag zou zijn maar het vlees is meestal zwakker dan de wil...(burps)
Ik zal jullie wel gedenken in mijn gebeden en de Matra-spirit hoog houden.
Binnenkort beginnen de werkzaamheden weer vollen bak en zal ik wel terug van mij laten horen.
't Amusement en tot gauw!
Ik vrees dat ik niet wakker in Pijpelheide geraak. Gisteren is ??n van mijn beste maten zo dom geweest om te trouwen, het werd een vlaamse nacht (jullie kennen dat wel...) en momenteel danst de Marie-Louise nog steeds op en neer, maar dan wel in mijn hoofd.
Dus, veel zullen jullie aan mij niet hebben en ik verkies dan maar om vandaag even niet teveel daglicht te zien. Ik wist nochthans dat het vandaag Matramania-dag zou zijn maar het vlees is meestal zwakker dan de wil...(burps)
Ik zal jullie wel gedenken in mijn gebeden en de Matra-spirit hoog houden.
Binnenkort beginnen de werkzaamheden weer vollen bak en zal ik wel terug van mij laten horen.
't Amusement en tot gauw!
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974