Om een beetje leven in de brouwerij te brengen zou ik het volgende willen in't leven roepen:
Iedereen die een Matra op onze wegen tegenkomt of in't buitenland als hij of zij op vakantie of zakenreis is, gelieve jullie fototoestel als een reflex boven te halen.
Het doet altijd plezier om nog eens een Matra "in 't wild" op de gevoelige plaat vast te leggen.
Deze foto's kunnen dan uiteraard MASSAAL onder deze rubriek geplaatst worden!
Dus, mijn fototoestel ligt reeds klaar in de wagen (goed verborgen, weliswaar)
De jacht is open!
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Ik heb op de veldstraat in Rekem de volgende foto kunnen maken. Het betreft een Matra MS670B.Hij kwam deze morgen uit mijn brievenbus gereden. Prachtige wagen.
Gisteren reed er op de ring van Hasselt en witte Murena.
Ik heb er verschillende foto's van genomen maar het lukt me weeral niet om deze te plaatsen. Ik kreeg steeds de melding dat er geen plaats meer beschikbaar was.
Help, wat doe ik weeral verkeerd?
In Hasselt rijdt een witte murena rond. Het is deze van Raymond Nelissen. Het is 1.6 in goed staat. Ik ken de eigenaar persoonlijk. Hij heeft geen interesse om bij MatraMania te komen.
Is het deze opmerking die je krijgt?
the maximum filesize for all Attachments is reached.
Dan is er even geen plaats voor foto's op de site.
Geert,
Dat is Raymond met zijn 1.6. Hij is al verschillens keer bij mij opbezoek geweest. Ik ben ook al bij hem geweest. Het is een jongens droom waarvan hij niet afgeraakt. Hij heeft vroeger ook een witte murena gehad. De passie is blijven bestaan en daarom heeft hij het zelfde model en kleur gezocht. Dit is zijn dagelijks voertuig. Hij komt er niet over uitgepraat. Spijtig dat hij niet bij de club komt. Van computers kent hij niets en daarom zie je hem niet op het forum. Ik heb al eens met zijn murena gereden en moet toegeven dat dit me toen verrast heeft. De murena gaf mij de indruk van meer vermogen te hebben als een bagheera. Als hij gezegd had dat het een 2.2 was had ik hem geloofd.
gisteren goudkleurige murena gezien op trailer bij garage in torhout. Wou bij men terugkeer een fotot nemen maar was al weg. Misschien volgende keer dat ik passeer eens inlichtingen vragen.
Vandaag aan het KTA in Aalst, een goudkleurige Murena gespot. De auto zag er goed uit, de eigenaar leek enkele jaren ouder dan zijn auto maar dat zullen de meeste Murena eigenaars wel zijn...
Wat een ellende.
Daar is nog veel werk aan! Spijtig van de vergane glorie. Ik vermoed dat sommige foto's al van jaren terug zijn! Hier vind je niets meer van een Matra op een autokerkhof. Dat een mens een auto zo kan verwaarlozen!
GODFRIED wrote:Jo, is dat ergens in Frankrijk? Je hebt daar staan te wenen zeker!
dat is in de 03 France
foto's zijn genomen door een forum lid van Cifo (Citro?n) maar heb wel zo een gevoel van "aah neee"
als een mens nu eens wat meer tijd en geld had .......
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
GODFRIED wrote:Jo, is dat ergens in Frankrijk? Je hebt daar staan te wenen zeker!
dat is in de 03 France
foto's zijn genomen door een forum lid van Cifo (Citro?n) maar heb wel zo een gevoel van "aah neee"
als een mens nu eens wat meer tijd en geld had .......