Dag Matravrienden,
Ik heb nog wat tapijt over en met een gekke kop ben ik begonnen aan het maken van een logo. Het is de eerste keer dat ik met een naald en draad iets maak. Hoe het is meegevallen mogen jullie beoordelen.
Het zal niet het laatste logo zijn dat ik maak.Het logo heeft een diameter van 18cm. Ik heb nog plannen!
Attachments
logo achterkant (Small).JPG (50.85 KiB) Viewed 10694 times
logo klaar (Small).JPG (39.61 KiB) Viewed 10694 times
Matra.......mania zal opgenomen moeten worden als een ziekte of op zijn minst als een (gezonde) afwijking van een dier genoemd "MENS".
Vooral de mannelijke versie is er vatbaar voor.
Het eerste geval waar deze afwijking werdt vastgesteld zal zich situeren ergens in Limburg/ Belgi?.
PS. Godfried het ziet er prachtig uit, is vatbaar voor herhaling.
Alain,
Een trui breien! Hoe doe je dat?Heb je daar ook een naald voor nodig?
Jules,
Ik was al aan het denken waar ik dat logo ga plaatsen. Op de zetels zou misschien mooi zijn,eens over nadenken. Dan moet ik er wel ??n bij maken maar dat is geen probleem. Zeker niet nu met die koude dagen voor de deur. Ik was al aan het overwegen om het op de achterklep van het koffer te plaatsen. Maar met die lamellen zie je daar niet veel van.
Mannen bedankt voor de positieve woorden. Het zet aan tot meer.
Het volgende is een logo voor op mijn polo met lange mauw. Iemand interesse om een logo te maken! Ik heb het patroon op mijn computer staan. Jullie moeten het niet zelf doen! Schakel het vrouwke maar in.
Er zitten enkele scouts-logo's bij die niets met onze Bagheera's te maken hebben.
De scouts hebben de namen van de figuren uit het Jungle Book van Kipling, waaronder de zwarte panther "Bagheera", overgenomen.
't Is maar dat ge niet met scouts-logo's rondloopt...
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Er is er ??n bij waar inderdaad een scouts-logo op staat. Het groene heeft ook niets met Matra te maken maar ik ga het wel gebruiken. Het is van een jeugdclub uit Canada en dat zullen ze hier niet allemaal weten!
Dag Jules,
Ik vind het blauwe logo h??l mooi. Ja, ik zou het graag willen hebben. Kom je op 3 december ook naar de vergadering? Dan kun je het meebrengen en kunnen we het dadelijk regelen tussen pot en pint.
Dat boek wat je gekocht hebt over Pascorolo gaat dat vollledig over de Matra MS670B of heeft deze piloot met nog andere Matra wagens gereden?
Normaal gezien kom ik naar de vergadering op 3 december 2006 en dan breng ik het logo mee.
Het boekje dat ik aangekocht heb gaat over de persoon Pescarolo,maar daar hij verbonden word met Matra komt Matra veel ter sprake,het boekje kost maar 7.5 ?.