Ik zou zeggen dat alles klopt, ja.
De juiste prijs blijf ik je nog even schuldig, maar de leveringsbon vermeld 13? & 30? min korting + BTW.
Ik hoop voor alles (2 x 2 sets dus)
Voor revisiekit 15170007 (voorste remmen met cilinder) heb ik 43 ? betaalt en voor de kit 15170014 van de achterste remmen (enkel dichtingen )heb ik 28 ? betaalt per kit.
Gisteren terug aan de M530 gaan sleutelen,ik zou de stofhoezen van de stuurinrichting vervangen daar die hun beste tijd hadden gehad.
Ik had de nieuwe reeds liggen ,besteld bij Simon,maar bij het vergelijken bleken het niet dezelfde te zijn.
Ik ben intussen opzoek gegaan naar Renault garage die de stofhoezen van de R4 - R5 zou in stock hebben of zou kunnen bestellen,ik wacht op antwoord.
Van Simon volgende afbeelding gekregen,maar ik zou het liever origineel houden.
Deze tekening is afkomstig uit een cataloog van Quinton Hazell en is volgens mij idem aan deze van de M 530.
De bestel code staat op de tekening.
Deze is afkomstig van een Renault R5 en past perfect.
Attachments
vrijdag 24 november 2006.jpg (29.03 KiB) Viewed 9411 times
Ik heb vandaag toch de stofhoezen van Simon afgesneden en geplaatst,maar door het afsnijden blijft er maar een kleine boord over waar de spanband op moet komen.
Ik heb de hoes maar terug gedemonteerd,en wacht nog op antwoord van de Renault garages die in alle talen zwijgen of die stofhoezen nog leverbaar zijn.
Als u eens wilt informeren,graag.Ik denk dat West Vlaanderen een hekel heeft aan personen die afkomen om een oud stuk te bestellen,reeds verschillende keren heb ik stukken na maanden wachten terug gaan halen daar er toch niets voor gedaan werd.
Als u die stofhoezen vind,moogt u er 4 bestellen.
Heb intussen ook mijn factuur van de reparatiekits (zonder zuigers) ontvangen 54? + 23,40? +BTW voor een totaal van 93,65? dus.
Ik heb bericht ontvangen van deze mensen, ze zijn leverbaar aan 10,16? + btw met de afmetingen L162mm - 10mm - 34 mm.
Levertermijn, minder als 24u! 6 stuks zijn op voorraad bij toeleverancier.
Ik denk dat er ??n afmeting is die niet klopt:de lengte 162 mm is ok,die 10 mm zal ook wel goed zijn,maar de brede opening van 34 mm is te klein,ik meet ongeveer 46 mm.
Als het de juiste afmetingen zijn moogt u bestellen,maar van die universele ben ik een beetje bang dat het terug niet past zoals die van Simon.
Anders zou ik zeggen" over naar ALAIN."