Gebruik van het forum door de clubleden.
-
-
???????????????????????ALAIN VAN AKEN wrote: Welke taken zijn er:
Webmaster, verantwoordelijke club, typeverantwoordelijke, onderdelenbeheer, ledenadministratie, penningmeester, meetingverantwoordelijke,.... aan jullie om ze samen in te vullen zodat de club een vlot draaiend geheel blijft (wordt?)

Dan was er gewoon geen bestuur meer !
-
- GODFRIED
Het begin is gemaakt.
Op zondag 19 november vergadering MatraMania om 14.00 Waar? Doe iemand een voorstel aan de kanten van Leuven. Wie kent daar een rustig plaatsje?Alain Mail me de adressen en de telefoonnummers van de leden door dan breng ik hun telefonisch op de hoogte. Liefst vaste telefoonnummers. Deze zijn voor mij gratis.
Op zondag 19 november vergadering MatraMania om 14.00 Waar? Doe iemand een voorstel aan de kanten van Leuven. Wie kent daar een rustig plaatsje?Alain Mail me de adressen en de telefoonnummers van de leden door dan breng ik hun telefonisch op de hoogte. Liefst vaste telefoonnummers. Deze zijn voor mij gratis.

Matra Bagheera S - 1977
-
- GODFRIED
Misschien dat er toch bij zitten die zich geroepen voelen. Dan zouden ze toch de kans moeten krijgen. Niet iedereen leest het forum. Je zult wel gelijk hebben als ze interesse hadden zouden ze ook het forum gebruiken.
Wie interesse heeft in het organiseren en helpen bij het uitvoeren van de goede werking van de club! Zich gelieve te melden op het forum.
Wie voelt zich geroepen?????????????
Wie interesse heeft in het organiseren en helpen bij het uitvoeren van de goede werking van de club! Zich gelieve te melden op het forum.
Wie voelt zich geroepen?????????????

Matra Bagheera S - 1977
-
Ik voel me alleszins geroepen om bij te dragen tot de goede werking van onze club en de Matra-spirit in het bijzonder.
Ik zit echter momenteel "verveeld" met een nationaal kampioenschap eind deze maand waardoor ik ieder weekend praktisch volzet ben (voorbereiding).
Ik ben dan ook helaas niet vrij op 19 november...
December daarentegen is wel een kalme maand voor me.
Hou me op de hoogte en ik stel me alvast ter beschikking indien ik iets kan bijdragen.
Bart
Ik zit echter momenteel "verveeld" met een nationaal kampioenschap eind deze maand waardoor ik ieder weekend praktisch volzet ben (voorbereiding).
Ik ben dan ook helaas niet vrij op 19 november...
December daarentegen is wel een kalme maand voor me.
Hou me op de hoogte en ik stel me alvast ter beschikking indien ik iets kan bijdragen.
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
-
-
Mannen,
Voor mij hoef je geen andere dag uit te kiezen, maar om op jouw vraag te antwoorden, in december ben ik meestal vrij in de weekends. Voor mij mag het ook gerust een avond in de week zijn, behalve op maandagavond want dan ben ik steeds bezet.
Voor mij hoef je geen andere dag uit te kiezen, maar om op jouw vraag te antwoorden, in december ben ik meestal vrij in de weekends. Voor mij mag het ook gerust een avond in de week zijn, behalve op maandagavond want dan ben ik steeds bezet.
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
-
-
[quote="Paul"]
Mijn eerste jaar heb ik ook normaal betaald, een clubblad?, ik zou niet weten hoe het er uit ziet.
Paul
Clubblad Romorantin ziet er zo uit.
Vandaag rustdag wat aktief sleutelen aan de Matra 530 betreft,ik heb dan maar eens alles gesorteerd wat in mijn bezit is betreffende Matra.
Ik heb ook vluchtig eens alle nummers van Romorantin eens doorgenomen en kwam te weten aan de hand van de gepubliceerde ledenlijsten dat er in 1999, 46 aangesloten leden waren met een Murena alsook 16 leden met een M530
De rode draad door alle clubbladen is toen ook reeds een tekort aan medewerkers om de club draaiende te houden.
Betreffende het bestuur van Matramania,zou ik eerst de personen die reeds jaren hun verantwoordelijkheid nemen en een taak hebben binnen Matramania,aanspreken om die taak verder te willen uitvoeren.
Als er een taak is die ik kan uitvoeren binnen mijn mogelijkheden,dan wil ik graag helpen.
Groeten
Mijn eerste jaar heb ik ook normaal betaald, een clubblad?, ik zou niet weten hoe het er uit ziet.

Paul
Clubblad Romorantin ziet er zo uit.

Vandaag rustdag wat aktief sleutelen aan de Matra 530 betreft,ik heb dan maar eens alles gesorteerd wat in mijn bezit is betreffende Matra.
Ik heb ook vluchtig eens alle nummers van Romorantin eens doorgenomen en kwam te weten aan de hand van de gepubliceerde ledenlijsten dat er in 1999, 46 aangesloten leden waren met een Murena alsook 16 leden met een M530

De rode draad door alle clubbladen is toen ook reeds een tekort aan medewerkers om de club draaiende te houden.
Betreffende het bestuur van Matramania,zou ik eerst de personen die reeds jaren hun verantwoordelijkheid nemen en een taak hebben binnen Matramania,aanspreken om die taak verder te willen uitvoeren.
Als er een taak is die ik kan uitvoeren binnen mijn mogelijkheden,dan wil ik graag helpen.
Groeten
- Attachments
-
- Romorantin 1.JPG (36.28 KiB) Viewed 10526 times
-
Godfried 3 december is ok voor mij, ook voor de anderen??
Inderdaad knap dat het tijdschrift wordt gekoesterd. Mensen komen en gaan dit is nu eenmaal de realiteit, hoe jammer dit ook is. De passie verdwijnt samen met de Matra
Paul je hebt een login gekrijgen om op het leden gedeelte te gaan, hier kan je de tijdschriften bekijken en afdrukken.
Inderdaad knap dat het tijdschrift wordt gekoesterd. Mensen komen en gaan dit is nu eenmaal de realiteit, hoe jammer dit ook is. De passie verdwijnt samen met de Matra

Paul je hebt een login gekrijgen om op het leden gedeelte te gaan, hier kan je de tijdschriften bekijken en afdrukken.
-
-
Dus wij hebben samenkomst 3/12 om 14 u plaats regio Leuven
Benny Bagheera verantwoordelijke
Godfried taak te bepalen
Ludo taak te bepalen
Bart taak te bepalen
Paul taak te bepalen
Jules taak te bepalen
Georges taak te bepalen
Hoe zit het met Filip, Cor en Ronny die nu ook een taak waarnemen (of waarneemde)
Alle voorstellen van bovenvermelde personen zijn al welkom
Godfried taak te bepalen
Ludo taak te bepalen
Bart taak te bepalen
Paul taak te bepalen
Jules taak te bepalen
Georges taak te bepalen
Hoe zit het met Filip, Cor en Ronny die nu ook een taak waarnemen (of waarneemde)
-
LET WEL DIT IS GEEN MEETING
ALLE PERSONEN DIE KOMEN VERBINDEN ZICH ERTOE EEN TAAK OP TE NEMEN BINNEN MATRAMANIA
DIT IS GEEN LICHTZINNIGE BESLISSING EN VRAAGT DE NODIGE INZET EN VOLHARDING.
GEEN BEVLIEGINGEN ALLEEN ECHTE EN DUURZAME VERBINTENISSEN
Godfried taak te bepalen
Ludo taak te bepalen
Bart taak te bepalen
Paul taak te bepalen
Jules taak te bepalen
Georges taak te bepalen
Geert taak te bepalen
ALLE PERSONEN DIE KOMEN VERBINDEN ZICH ERTOE EEN TAAK OP TE NEMEN BINNEN MATRAMANIA
DIT IS GEEN LICHTZINNIGE BESLISSING EN VRAAGT DE NODIGE INZET EN VOLHARDING.
GEEN BEVLIEGINGEN ALLEEN ECHTE EN DUURZAME VERBINTENISSEN
Godfried taak te bepalen
Ludo taak te bepalen
Bart taak te bepalen
Paul taak te bepalen
Jules taak te bepalen
Georges taak te bepalen
Geert taak te bepalen
Last edited by ALAIN VAN AKEN on Thu Nov 02, 2006 7:54 pm, edited 1 time in total.
-
[quote="ALAIN VAN AKEN"]
Godfried taak te bepalen
Ludo taak te bepalen
Bart taak te bepalen
Paul taak te bepalen
Jules taak te bepalen
Georges taak te bepalen
Alain
Alle personen die een taak op zich willen nemen binnen Matramania zijn u wel bekend.
U weet wat de openstaande taken inhouden,mogelijk kunt u reeds bepalen welke taak geschikt is voor welke persoon ?
Godfried taak te bepalen
Ludo taak te bepalen
Bart taak te bepalen
Paul taak te bepalen
Jules taak te bepalen
Georges taak te bepalen
Alain
Alle personen die een taak op zich willen nemen binnen Matramania zijn u wel bekend.

U weet wat de openstaande taken inhouden,mogelijk kunt u reeds bepalen welke taak geschikt is voor welke persoon ?