Hummm, dat zij die geen PC hebben zich hier melden. (grapje?.)
Ik ben weerom niet akkoord. De meesten hebben in de buurt of de familie ergens een PC staan en kunnen, desnoods onder begeleiding het internet op. Mijn eigen moeder (70+) begeeft zich nu op het internet en het lukt al aardig. Je moet willen!
Eigenlijk, zijn we in rondjes aan het draaien, mooi gebeurt op het circuit ook, maar daar schiet je hier niet bij op.
Jules doet dan maar een concreet voorstel, prachtig. Nu maar even wachten op een reactie. Uit een bepaalde winstreek komt geen wind meer blijkbaar.
Over hoeveel mensen schat je, gaat het hier??? Ik zou het graag weten. Ik schat de helft als ik het ledenbestand bekijk.
Dat, is een behoorlijk aantal, dat zij zich dan ook toch maar even roeren want het zijn blijkbaar niet hen die er behoefte aan hebben die zich hier mengen. Ik vermoed dat er desnoods maar een paar mensen zijn die er last van hebben. Anders zou de telefoon ( ja, dat ding bestaat nog) bij de bestuursmensen toch niet stil staan zeker, betalen en niets krijgen daar hou zelfs ik niet van. Ik kan wringen, maar dan word ik ongenietbaar.
Jules je bent ook te lief voor deze wereld.