Waarschijnlijk zijn er ook nog starters van andere modellen van Simca -Talbot- Peugot die ook passen op deze wagens.
Harry, Die past dus niet op de Bagheera. Ik dacht dat het een Bagheera starter was.

Spijtig dat deze starters nieuw nog moeilijk te vinden zijn anders kocht ik een nieuwe. Gekke prijzen betaal ik niet (max €100-120), dat is alleen in nood nodig.ALAIN VAN AKEN wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 9:20 am De Bagheera en Rancho hebben zelfde starters.
Verder kon je al deze starters tegen bij Simca, Talbot, Peugeot, Renault, .... modellen.
Ik zou deze willen kopen maar als hij niet past ben ik er niks mee.talbotmatra wrote: ↑Fri Feb 04, 2022 9:24 am Ze hebben wat foutjes gemaakt in het artikel, deze kan nooit op een Tagora of 1610 passen als hij ook op een Solara past.
Als hij op een Solara past zijn er 3 mogelijkheden, Lancia 5-bak (zelfde als Murena), Simca 4-bak (zelfde als Rancho/Bagheera) en Peugeot BE1 5-Bak (niet passend op beide anderen).
Er staat niet bij welke bak deze voor bedoeld is, al doet het plaatje vermoeden voor de 4-bak van Simca.
Heb je dit gezien. Dan zou hij wel moeten passen, maar wat is juist??talbotmatra wrote: ↑Fri Feb 04, 2022 10:48 am De 309 staat ook in dat overzicht, denk dus dat hij voor een auto met BE1 bak is.
Foto's zijn onbetrouwbaar. Zelfs foto's die de fabrikanten zelf plaatsen kunnen van een ander type zijn.ALAIN VAN AKEN wrote: ↑Thu Feb 10, 2022 9:19 am Ook deze aanbieding staat weer vol fouten.
Nu deze (als ik op de foto kan voort gaan) past op de Bagheera.
Dit is pure verspilling en slecht voor het milieu. Maar fouten zullen blijven bestaan. Alles kan mislopen. Zolang het dat maar is.ALAIN VAN AKEN wrote: ↑Thu Feb 10, 2022 5:40 pm Doet in elk geval de economie draaien, maar is eigenlijk zonde.![]()