uitlaat 1600cc
-
uitlaat 1600cc
Mijn Murena uitlaat wordt opnieuw gelast. Maar ik zoek toch een nieuwe oplossing. Mijn Murena is nu voorzien van een 'namaak' dubbele uitlaat van Verhulst. Enkele weken ( maanden?) geleden opperde iemand dat hij via zijn werk een inoxuitlaat kon laten nabouwen? Is er een idee van de kostprijs? Op nederlandse sites (uitlaten.com) , kan je wel de losse buizen kopen en laten lassen maar geen prijsindicatie.
Iemand een idee van een gewone stalen uitlaat in enkele of dubbele uitvoering? Deze keer kan ik de uitlaat misschien nog lassen, maar misschien is een definitieve oplossing beter, en de dubbele uitlaat oogt wel leuk. .. Betaalbare Idee?n???
Iemand een idee van een gewone stalen uitlaat in enkele of dubbele uitvoering? Deze keer kan ik de uitlaat misschien nog lassen, maar misschien is een definitieve oplossing beter, en de dubbele uitlaat oogt wel leuk. .. Betaalbare Idee?n???
- GODFRIED
Dag Jurgen,
Een inox uitlaat zag ik ook wel zitten voor mijn bagheera.Die persoon met zijn uitlaten heeft niets meer van zich laten horen.De baas zal gezegd hebben "vergeet het maar".Ik heb zelf een uitlaat gemaakt maar deze is voor afwachting tot iets beters.Wie weet hierop een betaalbare oplossing?
Een inox uitlaat zag ik ook wel zitten voor mijn bagheera.Die persoon met zijn uitlaten heeft niets meer van zich laten horen.De baas zal gezegd hebben "vergeet het maar".Ik heb zelf een uitlaat gemaakt maar deze is voor afwachting tot iets beters.Wie weet hierop een betaalbare oplossing?

Matra Bagheera S - 1977
- MatraMurena.nl
ik heb een enkele pijps inox uitlaat van skytune (uit maldegem). 265 km voor gereden. maar was de moeite waard.
ze maken wat je wilt. ook dubbel dus.
www.skytune.com
koste 342 euro voor een enkel pijps uitlaat met sierstuk. alles is dan rvs/inox (excl uitlaatspruitstuk natuurlijk)
ze maken wat je wilt. ook dubbel dus.
www.skytune.com
koste 342 euro voor een enkel pijps uitlaat met sierstuk. alles is dan rvs/inox (excl uitlaatspruitstuk natuurlijk)
- MatraMurena.nl
- MatraMurena.nl
-
Vandaag bij Skytune langsgeweest voor een Murena-uitlaat in INOX. De prijs was ?325 (afhankelijk van het eindstuk). Het geluid valt mee bij stationair en constant toerental, alleen bij het optrekken krijg je een sportieve sound. Eigenlijk niet luider dan mijn originele demper. Bedankt MatraMurena.nl, dit was een goede tip. 

-
'k zal iets laten weten als ik meer weet, kwa verbruik en zo.
Snelheid kan ik nu al beantwoorden, de motor is begrensd op 4500tr/min. als extra zekerheid
, ik heb wel de indruk dat hij lager in toeren draait bij dezelfde snelheid, maar of dat iets te maken heeft met de nieuwe uitlaat?
Kan ook toeval geweest zijn. By the way heeft er niemand een collector liggen voor een 1600? In de mijne zit namelijk een scheurtje.
Snelheid kan ik nu al beantwoorden, de motor is begrensd op 4500tr/min. als extra zekerheid

Kan ook toeval geweest zijn. By the way heeft er niemand een collector liggen voor een 1600? In de mijne zit namelijk een scheurtje.
- GODFRIED
Dag Jurgen,
Ziet er mooi uit.Daar ga ik ook voor.
ps: Foto's een beetje te groot gepost.
Probeer dit eens.Ik doe het zo altijd.
Ik maak mijn foto's altijd op hoge resolutie ongeveer 1.6MB.Voor deze te plaatsen verklein ik de foto.Hiervoor heb ik 10 seconden nodig per foto.Zet de foto op bureaublad, klik op de rechter muisknop, ga naar kopi?ren naar, klik op e-mail ontvanger, klik op ok bevestigen, sleep de inhoud naar het bureaublad en klik op ja en dan op kruisje verwijderen en de foto is ongeveer 40-50Kb.Klaar om te plaatsen op het forum.
Ziet er mooi uit.Daar ga ik ook voor.
ps: Foto's een beetje te groot gepost.

Probeer dit eens.Ik doe het zo altijd.
Ik maak mijn foto's altijd op hoge resolutie ongeveer 1.6MB.Voor deze te plaatsen verklein ik de foto.Hiervoor heb ik 10 seconden nodig per foto.Zet de foto op bureaublad, klik op de rechter muisknop, ga naar kopi?ren naar, klik op e-mail ontvanger, klik op ok bevestigen, sleep de inhoud naar het bureaublad en klik op ja en dan op kruisje verwijderen en de foto is ongeveer 40-50Kb.Klaar om te plaatsen op het forum.

Matra Bagheera S - 1977
-
- MatraMurena.nl
nog beter:
http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe
dit is van microsoft, kan je downloaden, krijg je achter je rechter muisknop een functie te staan om je foto's te verkleinen. kan je met zoveel fotos tegelijk doen als je maar wilt. werkt perfect
http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe
dit is van microsoft, kan je downloaden, krijg je achter je rechter muisknop een functie te staan om je foto's te verkleinen. kan je met zoveel fotos tegelijk doen als je maar wilt. werkt perfect
- Paul

Een voorgaande foto is in een groter venster ingeladen en bepaald voor een deel de positie van de andere foto's.

http://www.matramania.be/phpBB2/viewtop ... sc&start=0
Last edited by Paul on Tue May 08, 2007 12:52 pm, edited 1 time in total.
- GODFRIED
Hier een inox uitlaat gevonden op het net.Daar komen de verzendingskosten nog eens bij .Veel te duur! We gaan beter naar Skytune.
See details Stainless Silencer Bagheera
SKU: SA696
Orginal pattern, manufactured to high standards in stainless steel.
We sell a lot of these in France.
--------------------------------------------------------------------------------
Our price: ?223.25 (? 325.94)
including VAT
Quantity 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

See details Stainless Silencer Bagheera
SKU: SA696
Orginal pattern, manufactured to high standards in stainless steel.
We sell a lot of these in France.
--------------------------------------------------------------------------------
Our price: ?223.25 (? 325.94)
including VAT
Quantity 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
- Attachments
-
- uitlaat bagheera.doc
- (41 KiB) Downloaded 171 times
Matra Bagheera S - 1977