
Bagheera van Karel ( Ypres )
-
- Posts: 4171
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Zal een helm opzetten als ik kom 

- hendrik
- Posts: 5045
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Ja dat zou ik ook maar doen je weet nooit hé.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- hendrik
- Posts: 5045
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Alain, nogmaals bedankt hé om mijn onderdelen langs te brengen het was kort maar gezellig jammer dat het zo laat was.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
-
- Posts: 4171
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Graag gedaan Harry, was inderdaad een blitz bezoek. Altijd mooi om je wagens, foto's, voorraad, .... te bewonderen. Een echte Matramaniak.
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Ja, dat kun je een echte Matra garage noemen. Zeer mooi met die 2 Matra's in de garage en al die foto's. 
Ik had er een foto willen bij plaatsen maar ik vond er geen.Wel van zijn werkplaats maar niet van de Matra garage. Volgende keer mijn camera meenemen naar Harry.

Ik had er een foto willen bij plaatsen maar ik vond er geen.Wel van zijn werkplaats maar niet van de Matra garage. Volgende keer mijn camera meenemen naar Harry.
Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 4171
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Op de terugweg al spijt dat ik geen foto's genomen had, maar was redelijk gehaast.
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Daar zal ik voor zorgen. Plaats ze dan op het forum.ALAIN VAN AKEN wrote:Op de terugweg al spijt dat ik geen foto's genomen had, maar was redelijk gehaast.

Matra Bagheera S - 1977
- hendrik
- Posts: 5045
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Ja ik vond het ook jammer dat Alain niet veel tijd had .
grt harry de matra.
grt harry de matra.
-
- Posts: 4171
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Was ook al van flink voor 6u aan de slag, vandaar
- hendrik
- Posts: 5045
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Ja Alain, ik snap dat ook jij werkt nog hé.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- ypres
- Posts: 273
- Joined: Wed May 26, 2004 8:13 pm
- Location: Ieper - West-vlaanderen
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
MATra - the never ending story
ja een auto zoals een bagheera onderhouden is een niet-eindigende lijst van werk in uitvoering...
klusjes
de benzine dop begon er wat belabberd uit te zien.
dus maar opgeschuurd tot het blanke metaal, 't heeft ook z'n charmes.
Nieuw pedaalrubber
ai - batterij klem gebroken...
vervangen
ruitensproeier circuit wat vernieuwen... nieuw sproeier vat
pompje opnieuw tot leven wekken
het zwarte darmpje in kokend water leggen zorgt ervoor dat het weer soepel wordt.
Rijden met een losse schijfrem die rinkelt zoals een fietsbel... niet bevorderlijk voor de zenuwen...
Aankoopje op ebay... 15 euro uit china natuurlijk... d'r gaat wat ontlucht worden... ook goed om vacuum te testen....
en we doen lustig verder...

en natuurlijk ook rijden hé



ja een auto zoals een bagheera onderhouden is een niet-eindigende lijst van werk in uitvoering...

klusjes
de benzine dop begon er wat belabberd uit te zien.
dus maar opgeschuurd tot het blanke metaal, 't heeft ook z'n charmes.
Nieuw pedaalrubber
ai - batterij klem gebroken...

ruitensproeier circuit wat vernieuwen... nieuw sproeier vat

pompje opnieuw tot leven wekken

het zwarte darmpje in kokend water leggen zorgt ervoor dat het weer soepel wordt.
Rijden met een losse schijfrem die rinkelt zoals een fietsbel... niet bevorderlijk voor de zenuwen...

Aankoopje op ebay... 15 euro uit china natuurlijk... d'r gaat wat ontlucht worden... ook goed om vacuum te testen....
en we doen lustig verder...


en natuurlijk ook rijden hé


wie het ijzer smeed als het koud is,
word pas smid als hij oud is...
word pas smid als hij oud is...
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Ja, er valt wel regelmatig iets te doen aan een bagheera.
Zo een versleten pedaal rubber heb ik nog nooit gezien. Je hebt moet wel gevaarlijke voeten hebben of schoenen met schuurpapier.
Meestal zie je dit bij auto's met héél veel kilometers maar voor een bagheera lijkt met dit onwaarschijnlijk!!
Ik heb mijn ruitenwisser pompje vervangen door een ander exemplaar. Ik had zeker 10 pompjes liggen maar geen enkel waar ik tevreden van was. Ik heb er ook enkele gerestaureerd maar zonder veel beterschap. Het werd vervangen door een pompje van Nissan, dit doet het geweldig. Alhoewel hoe dikwijls heb ik dit al gebruikt!! Een bagheera is niet gemaakt om door de regen te rijden.
Trouwens een mooi nieuw waterreservoir heb je. Dit zal ook wel moeilijk te verkrijgen zijn.
Ik koop ook regelmatig van die Chinese spullen. Meestal zijn ze niet zo slecht. Het is ook geen geld.
Waren die bouten van de remschijven losgekomen??
Zo een versleten pedaal rubber heb ik nog nooit gezien. Je hebt moet wel gevaarlijke voeten hebben of schoenen met schuurpapier.
Meestal zie je dit bij auto's met héél veel kilometers maar voor een bagheera lijkt met dit onwaarschijnlijk!!
Ik heb mijn ruitenwisser pompje vervangen door een ander exemplaar. Ik had zeker 10 pompjes liggen maar geen enkel waar ik tevreden van was. Ik heb er ook enkele gerestaureerd maar zonder veel beterschap. Het werd vervangen door een pompje van Nissan, dit doet het geweldig. Alhoewel hoe dikwijls heb ik dit al gebruikt!! Een bagheera is niet gemaakt om door de regen te rijden.

Trouwens een mooi nieuw waterreservoir heb je. Dit zal ook wel moeilijk te verkrijgen zijn.
Ik koop ook regelmatig van die Chinese spullen. Meestal zijn ze niet zo slecht. Het is ook geen geld.

Waren die bouten van de remschijven losgekomen??
Matra Bagheera S - 1977
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Ik heb al is eerder aangekaart dat deze bouten met locktite moeten geborgd.GODFRIED wrote:
Waren die bouten van de remschijven losgekomen??
Cor uit Zoersel heeft me daar toen der tijd op geattendeerd.
Dat China ontluchtings setje heb ik onlangs ook gekocht.
De bijgeleverde stukken passen slecht op de ontlucht nippels van mijn Murena.
Last edited by oetker on Sat Jul 21, 2018 9:02 am, edited 1 time in total.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- elix
- Posts: 875
- Joined: Wed Nov 13, 2013 3:29 pm
- Location: Someren - NL
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Er ontbreekt nog één ding op je lijstje, namelijk...6 weken vakantie 

M 530 LX 1970 ready to roll !
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
- ypres
- Posts: 273
- Joined: Wed May 26, 2004 8:13 pm
- Location: Ieper - West-vlaanderen
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Werk...werk...werk...
'k ben eens begonnen aan de dichting van de selectorstang van de versnellingsbak.
Dat is de enige plek die nog olie lekt.
demontage van het mechanisme
demontage van de spie
Hier moest ik de spie aan één kant drukken en aan de andere kant heb ik met een extra bout trekkracht op de binnendraad moeten toepassen.
de dichting steekt hier 2 mm uit
ik kon hem er nog één mm insteken maar hij bleef eruit komen.
Daarom heb ik een dun schijfje gemaakt wat door de rubber manchet ervoor zorgt dat de dichting
netjes in de opening blijft.
Vervolgens alles terug gemonteerd.
We zijn nu 300km verder en voorlopig nog geen druppel olie tebekennen.
't Zijn de details die een mooier geheel maken ...
D'r zit behoorlijk wat oxidatie op de aansluitingen.
Links is het gereinigd, rechts is hoe het voorheen brandde...enfin gloeide.... De onderste luchthapper maar eens opnieuw geschilderd. Netjes in het zwart nu. De skai rond de afscherming van de verwarming in het interieur kwam los.
Deze maar eens opnieuw geplakt. Scharnier van de ruitenwisser bediening vervangen door een recenter exemplaar zonder speling. En er is nog genoeg te doen....
'k ben eens begonnen aan de dichting van de selectorstang van de versnellingsbak.
Dat is de enige plek die nog olie lekt.
demontage van het mechanisme
demontage van de spie
Hier moest ik de spie aan één kant drukken en aan de andere kant heb ik met een extra bout trekkracht op de binnendraad moeten toepassen.
de dichting steekt hier 2 mm uit
ik kon hem er nog één mm insteken maar hij bleef eruit komen.
Daarom heb ik een dun schijfje gemaakt wat door de rubber manchet ervoor zorgt dat de dichting
netjes in de opening blijft.
Vervolgens alles terug gemonteerd.
We zijn nu 300km verder en voorlopig nog geen druppel olie tebekennen.
't Zijn de details die een mooier geheel maken ...
D'r zit behoorlijk wat oxidatie op de aansluitingen.
Links is het gereinigd, rechts is hoe het voorheen brandde...enfin gloeide.... De onderste luchthapper maar eens opnieuw geschilderd. Netjes in het zwart nu. De skai rond de afscherming van de verwarming in het interieur kwam los.
Deze maar eens opnieuw geplakt. Scharnier van de ruitenwisser bediening vervangen door een recenter exemplaar zonder speling. En er is nog genoeg te doen....
wie het ijzer smeed als het koud is,
word pas smid als hij oud is...
word pas smid als hij oud is...
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Die olielekjes daar zou ik ook eens aan moeten beginnen. Bij mij lekt het carter en de versnellingsbak tussen de aansluiting van het differentieel. Ik heb voorlopig een lekbakje onder mijn bagheera zitten.
Aan een bagheera is wel altijd iets te doen. Fijn om de winter eens mee bezig te zijn.
Dat heb je goed opgelost.
Aan een bagheera is wel altijd iets te doen. Fijn om de winter eens mee bezig te zijn.
Dat heb je goed opgelost.

Matra Bagheera S - 1977
- ypres
- Posts: 273
- Joined: Wed May 26, 2004 8:13 pm
- Location: Ieper - West-vlaanderen
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Nog iets wat al een tijdlang op mijn "verlanglijstje" stond.
De speling in de versnellingsbediening aanpakken.
Bij inspectie bleek dat de twee grootste boosdoeners, de twee bolscharnieren met M10 schroefdraad op de vertikale selectieas waren.
Navraag in de plaatselijke onderdelen shop : ja we hebben dat op voorraad, zowel linkse schroefdraad als rechtse schroefdraad.
Daar had ik niet aan gedacht, dus dat moest maar eerst eens gecontroleerd worden...
De onderste bol was rechtse draad. Die was snel gewisselt want de bol zelf paste nog goed in het nieuwe scharnier zonder speling.
De bovenste bol was linkse schroefdraad. Daarvoor mocht ik dus terug naar de onderdelen shop.... De bol zat ook los op de bevestigingsplaat.
't was even passen maar uiteindelijk kon ik van onder erbij met de slijper om de losgekomen las weg te slijpen. De bol en scharnier hadden beide teveel speling daarom beide maar vervangen.
't schakelen zelf gaat nu toch wel wat preciezer maar 't blijft natuurlijk ouwe mechaniek, niet vergelijkbaar met een splinternieuwe hedendaagse versnellingsbak.
De speling in de versnellingsbediening aanpakken.
Bij inspectie bleek dat de twee grootste boosdoeners, de twee bolscharnieren met M10 schroefdraad op de vertikale selectieas waren.
Navraag in de plaatselijke onderdelen shop : ja we hebben dat op voorraad, zowel linkse schroefdraad als rechtse schroefdraad.

Daar had ik niet aan gedacht, dus dat moest maar eerst eens gecontroleerd worden...
De onderste bol was rechtse draad. Die was snel gewisselt want de bol zelf paste nog goed in het nieuwe scharnier zonder speling.
De bovenste bol was linkse schroefdraad. Daarvoor mocht ik dus terug naar de onderdelen shop.... De bol zat ook los op de bevestigingsplaat.
't was even passen maar uiteindelijk kon ik van onder erbij met de slijper om de losgekomen las weg te slijpen. De bol en scharnier hadden beide teveel speling daarom beide maar vervangen.

't schakelen zelf gaat nu toch wel wat preciezer maar 't blijft natuurlijk ouwe mechaniek, niet vergelijkbaar met een splinternieuwe hedendaagse versnellingsbak.

wie het ijzer smeed als het koud is,
word pas smid als hij oud is...
word pas smid als hij oud is...
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Die kogels heb ik enkele jaren geleden ook vervangen. Dit kan een enorm verschil maken.
Ja, regelmatig moeten we iets vervangen aan onze Bagheera's.
Goed opgelost.
Ja, regelmatig moeten we iets vervangen aan onze Bagheera's.
Goed opgelost.

Matra Bagheera S - 1977
- hendrik
- Posts: 5045
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Ik heb bij mijn Murena alles vervangen ook de schakelstangen dat was bij mij een heel groot verschil.Ik ga het ook bij mijn Bagheera doen.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- ypres
- Posts: 273
- Joined: Wed May 26, 2004 8:13 pm
- Location: Ieper - West-vlaanderen
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Tijdens de laatste ritten had ik weer iets voor...
Ik heb een voltmeter in een sigarenaansteker zitten= boordspanning
Tijdens het rijden lees ik 13.6 tot 14 v af.
Lampje batterij uit
Charge meter op dasbord = links van t midden, tegen de linkse dikke streep.
Alles functioneerd zo al jaren normaal .
Nu tijdens het rijden plots charge meter zakt net voorbij linker dik streepje
En lampje batterij brandt heel flauw ( enkel zichtbaar in schaduw )
De boordspanning zakt tot 12.3 V
Plots terug chargemeter weer traag naar midden
Boordspanning weer naar 14.4 a 13.6 V.
lampje batterij terug volledig uit
Dit paar keer tijdens het rijden.
Mijn vermoeden was ergens slecht contact in de laadkring want daarin zit dat batterij-lampje.
Dus schema erbij uit de boek.
Vervolgens alles gaan controleren en reinigen en insmeren met contactcleaner...
jawel draadje van EXC op de alternator zat wat los.
Maar wat een XXXwerk om daar bij te kunnen pffff
nu mooi 14.1 V op boordspanning en meter vlot naar t midden.

Ik heb een voltmeter in een sigarenaansteker zitten= boordspanning
Tijdens het rijden lees ik 13.6 tot 14 v af.
Lampje batterij uit
Charge meter op dasbord = links van t midden, tegen de linkse dikke streep.
Alles functioneerd zo al jaren normaal .
Nu tijdens het rijden plots charge meter zakt net voorbij linker dik streepje
En lampje batterij brandt heel flauw ( enkel zichtbaar in schaduw )
De boordspanning zakt tot 12.3 V
Plots terug chargemeter weer traag naar midden
Boordspanning weer naar 14.4 a 13.6 V.
lampje batterij terug volledig uit
Dit paar keer tijdens het rijden.
Mijn vermoeden was ergens slecht contact in de laadkring want daarin zit dat batterij-lampje.
Dus schema erbij uit de boek.
Vervolgens alles gaan controleren en reinigen en insmeren met contactcleaner...
jawel draadje van EXC op de alternator zat wat los.
Maar wat een XXXwerk om daar bij te kunnen pffff
nu mooi 14.1 V op boordspanning en meter vlot naar t midden.
wie het ijzer smeed als het koud is,
word pas smid als hij oud is...
word pas smid als hij oud is...
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Soms moet je een slangenmens zijn om aan een Bagheera te werken.
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Volgen mij is een condensator op een elektronische spanningsregelaar niet nodig!!!?? Ik heb er geen meer opzitten!!
Goed opgelost, dat is wel even zoeken. Dit heb ik ook al meegemaakt.
Goed opgelost, dat is wel even zoeken. Dit heb ik ook al meegemaakt.

Matra Bagheera S - 1977
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
De condensator is voor ontstoring.
Moderne radio's hebben daar minder last van maar als ik de radio in deze Bagheera zie dan zal die niet overbodig zijn.
Herman
Moderne radio's hebben daar minder last van maar als ik de radio in deze Bagheera zie dan zal die niet overbodig zijn.
Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- ypres
- Posts: 273
- Joined: Wed May 26, 2004 8:13 pm
- Location: Ieper - West-vlaanderen
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
De condensator zit er bij een enkelfazige alternator wel
omdat de enkele opgewekte spanningsgolf teveel op en neer gaat
De condensator vult daar ahw de dalen wat op.
Bij een driefazige alternator niet omdat daar drie spanningsgolven elkaar zo kort opvolgen
dat de opgewekte golven niet zoveel op en neer gaan.
't staat mooi uitgelegd in de 1977 werkplaats boek.
't kan geen kwaad dus heb ik er maar één bij gezet.
En anders doet ie dienst als ontstoring hoewel ik denk dat de condenator bij je bobine daar beter voor geschikt is.
De radio hoort er nu eenmaal bij
Claude francois en adamo klinken er nog zo leuk door

omdat de enkele opgewekte spanningsgolf teveel op en neer gaat
De condensator vult daar ahw de dalen wat op.
Bij een driefazige alternator niet omdat daar drie spanningsgolven elkaar zo kort opvolgen
dat de opgewekte golven niet zoveel op en neer gaan.
't staat mooi uitgelegd in de 1977 werkplaats boek.
't kan geen kwaad dus heb ik er maar één bij gezet.
En anders doet ie dienst als ontstoring hoewel ik denk dat de condenator bij je bobine daar beter voor geschikt is.
De radio hoort er nu eenmaal bij




wie het ijzer smeed als het koud is,
word pas smid als hij oud is...
word pas smid als hij oud is...
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Ik heb geen enkele storing op mijn radio. Ik heb wel een moderne radio en geen uit de jaren 70.
Ik dacht dat deze condensator de contacten van de spanningsregelaar beschermde.
Ik dacht dat deze condensator de contacten van de spanningsregelaar beschermde.

Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Die condensatoren moeten vonkvervorming bij het openen van contacten voorkomen. Bij een inductieve kring ontstaat er een vonk bij het openen van een contact. Dat is elektrische stroom die in een bepaalde richting wil blijven gaan. Die condensator zorgt bij het openen van datzelfde contact voor een elektrische stroom in tegengestelde richting. Het resultaat is dan geen vonk. Dat is nodig bij delco's met vis platinekes.
- ypres
- Posts: 273
- Joined: Wed May 26, 2004 8:13 pm
- Location: Ieper - West-vlaanderen
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
the proof of the pudding is in the eating....
de condensator dient hier dus als een soort extra opslag om zicht te ontladen en de tekorten aan te vullen.
D'r staat verder ook dat electronische regelaars op de driefazen wisselstroom alternators soms ingebouwde condensatoren kunnen hebben.


de condensator dient hier dus als een soort extra opslag om zicht te ontladen en de tekorten aan te vullen.
D'r staat verder ook dat electronische regelaars op de driefazen wisselstroom alternators soms ingebouwde condensatoren kunnen hebben.
- Attachments
-
- IMG_20181019_173255.jpg (887.22 KiB) Viewed 13196 times
wie het ijzer smeed als het koud is,
word pas smid als hij oud is...
word pas smid als hij oud is...
- ypres
- Posts: 273
- Joined: Wed May 26, 2004 8:13 pm
- Location: Ieper - West-vlaanderen
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Volgende klus die op het programma stond
het "ietwat" proberen de voorkant dicht te maken.
rustig de maat nemen met een karton model en dan overzetten op een 3mm dikke kunststof plaat.
pas op : bij mij waren links en rechts NIET gelijk.... maar ja 't is dan ook een MAtra hé
het "ietwat" proberen de voorkant dicht te maken.
rustig de maat nemen met een karton model en dan overzetten op een 3mm dikke kunststof plaat.
pas op : bij mij waren links en rechts NIET gelijk.... maar ja 't is dan ook een MAtra hé

wie het ijzer smeed als het koud is,
word pas smid als hij oud is...
word pas smid als hij oud is...
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Dit is een plaats waar zich veel vuil kan ophopen. Ik weet niet meer of dat bij mijn bagheera ook dicht is, eens kijken.
Het zou me verwonderen dat ik dat heb open gelaten. 


Matra Bagheera S - 1977
- matrafan
- Posts: 2238
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Re: Bagheera van Karel ( Ypres )
Destijds gehele wielkast dicht gemaakt met onderdelen van een moderne wagen:




Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003