Ik heb ze € 38,96 betaald. Mogen hieraan weg.

Ze zijn hier niet meer verkrijgbaar in de autoshop. Harry en ik hebben de laatste gekocht.

Spijtig dat ik ze niet kan gebruiken op mijn bagheera.

Godfried als ik zo de foto vergelijk met die van mij zit uw remleiding onderaan bevestigd?GODFRIED wrote:Het lengte verschil is te groot.Niet 1cm maar 7 to t8 cm. Deze kunnen niet op mijn bagheera gebruikt worden.
Waarschijnlijk hebben ze bij de laatste bagheera's het bevestigingspunt van de remslang op het chassis lager gezet. Dus korter bij de remklauw. Dit zal dan ook zo bij de Murena zijn! De vaste remleidingen zullen dan langer zijn.
Dat is de enige verklaring die ik er voor kan gegeven.
Mijn nieuwe remslangen voor achter zijn zelfs 1,5 cm langer dan de oude remslangen
Herman, Boven aangesloten. Is dat niet noodzakelijk voor de ontluchtingsnippel.
Dus het kan. Misschien ook bij je bagheera vanboven aangesloten.hendrik wrote:Godfried, die zwarte Bagheera wat ik heb gesloopt was het zelfde als de Murena gemaakt daar zat maar 1cm verschil in de lengte van de slangen.
Ik ga morgen eens kijken hé hoe het zit bij mijn rode Bagheera heb vandaag geen tijd gehad om eens te bekijken.
grt harry de matra.
Voor mij is dat goed.benny wrote:Wil gerust 50 € betalen voor de 4 remslangen, maar misschien kan je iemand anders een plezier doen met de andere. Als er niemand een andere wil, kunnen ze misschien opgenomen worden in de clubstock.