kleur van een Murena
-
kleur van een Murena
Mijn zoon heeft op internet deze mooie Murena gevonden. Hij zou graag zijn Murena in deze kleur spuiten. Het probleem is om te weten te komen welk kleur dit is? Heeft er iemand een idee? Tips zijn ook welkom.
Benny.
Benny.
- Attachments
-
- Matra_Murena_01.jpg (64.04 KiB) Viewed 6256 times
-
- Matra_Murena_02.jpg (69.03 KiB) Viewed 6256 times
-
Benny,
Als je de juiste referentie hebt van de gezochte verf, kan je deze normaal gezien perfekt laten mengen.
Ik meen me te herinneren dat de Talbot Tagora in deze (of sterk gelijkende) kleur te verkrijgen was.
Ik denk dat mij hetzelfde probleem te wachten staat met de gele verf voor mijn Bagheera.
Als je de juiste referentie hebt van de gezochte verf, kan je deze normaal gezien perfekt laten mengen.
Ik meen me te herinneren dat de Talbot Tagora in deze (of sterk gelijkende) kleur te verkrijgen was.
Ik denk dat mij hetzelfde probleem te wachten staat met de gele verf voor mijn Bagheera.
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
-
-
Het boek met de stalen is van Spies-Hecker. daar staat het volgende:
fabrikant:Talbot (UK)
code: PDD
kleur: cinnamon met.
jaar: 1979
paneel: 92563
Alain, ik laat een staal maken met de formule die je mij doorstuurde. Ik zal zien welk resultaat het geeft. Want zoals jij ook weet, is iedere cinnamon-met van ieder merk anders. En het resultaat kan helemaal anders zijn dan wat men verwachtte.
Hopelijk kan er iemand mij verder helpen, want bij Spies-Hecker hebben ze de oude kleuren niet meer opgenomen in hun computers.
Benny.
fabrikant:Talbot (UK)
code: PDD
kleur: cinnamon met.
jaar: 1979
paneel: 92563
Alain, ik laat een staal maken met de formule die je mij doorstuurde. Ik zal zien welk resultaat het geeft. Want zoals jij ook weet, is iedere cinnamon-met van ieder merk anders. En het resultaat kan helemaal anders zijn dan wat men verwachtte.
Hopelijk kan er iemand mij verder helpen, want bij Spies-Hecker hebben ze de oude kleuren niet meer opgenomen in hun computers.
Benny.
- ludo2
- Paul
-
De originele Matrakleuren staan hierop vermeld. http://www.matra-passion.com/
-
Gisteren bij de autoshop langsgeweest om verf op kleur te laten maken voor de retouches aan mijn Murena. Jammergenoeg kunnen ze blijkbaar de Matrakleur niet meer maken in watergedragen lak.
(kleur te oud). Deze keer kunnen ze nog een uitzondering maken met 2K lak. Maar eens hun voorraad op is, is het definitief gedaan. 

- lemans
Re: kleur van een Murena
benny , wat moet ik doen om die fotos te zien??benny wrote:Mijn zoon heeft op internet deze mooie Murena gevonden. Hij zou graag zijn Murena in deze kleur spuiten. Het probleem is om te weten te komen welk kleur dit is? Heeft er iemand een idee? Tips zijn ook welkom.
Benny.
ik logde in opt forum ; maar krijg alleen e kaderke met twee jpg kaderkes leeg met rood kruiske erin ...?
stef lemans
ps ben juist gaan leveren met de murena in leuven , lijkt terug ok , so far.. wist je bovendien dat de benaming voor de murena eerst
"super bagheera" was ...dit staat met naam en afbeelding int laatste
zeer goed bagheeraboek
- lemans
staat jouw murena niet ongeveer in deze tint nu ??? misschien iets lichter? een volvokleur nu ??? ik denk dat dit iets meer donker foncé is niet?? in hotrod middens noemen ze dit ook "mandarin napoleon" tintbenny wrote:Stef, ik zie dezelfde kruisjes als u maar het gaat om de volgende foto's:
van de likeur , sexy kleurke
stef
ps uw daglichtlampen zijn ook geslaagd , dat wil ik op een meeting es
van dichterbij zien