Rondrit in September?
-
- GODFRIED
- Paul
Ja, maar ik begin er aan te wennen 2 maal in ??n jaar ........ het went wel.
Ik kijk al uit naar de volgende gelegenheid!?
Vrijdag passeer ik een staanplaats voor "Zi......." en zij hebben daar hun kamp opgetrokken, grappend haal ik aan dat we onze zakken moeten dichthouden en oppassen voor inbraak.
En......, wat gebeurt er??????!
Ik meld dit terloops aan de politie en ....."die lachte het niet weg!" Fijn!
Maar ja, ook dit jaar heb ik ongewild en ongekontroleerd weer een gulle bijdrage gepleegd ten behoeven van behoeftigen!
Wat schade betreft, starten doet hij niet meer en ze hebben geknoeid met de hevels voor de lichten. Deze stonden uit en dan hebben ze de frontkap geopend, dus kabel afgelopen van de zitting. Nu hangt de hendel om de lichten uit te klappen nog te zwegelen , dus helemaal naar beneden???
We zullen wel vinden wat er scheelt het ding moet en zal rijden!!!!!
Ik kijk al uit naar de volgende gelegenheid!?

Vrijdag passeer ik een staanplaats voor "Zi......." en zij hebben daar hun kamp opgetrokken, grappend haal ik aan dat we onze zakken moeten dichthouden en oppassen voor inbraak.
En......, wat gebeurt er??????!
Ik meld dit terloops aan de politie en ....."die lachte het niet weg!" Fijn!
Maar ja, ook dit jaar heb ik ongewild en ongekontroleerd weer een gulle bijdrage gepleegd ten behoeven van behoeftigen!

Wat schade betreft, starten doet hij niet meer en ze hebben geknoeid met de hevels voor de lichten. Deze stonden uit en dan hebben ze de frontkap geopend, dus kabel afgelopen van de zitting. Nu hangt de hendel om de lichten uit te klappen nog te zwegelen , dus helemaal naar beneden???
We zullen wel vinden wat er scheelt het ding moet en zal rijden!!!!!
-
meeting 2 september
laatste nieuwtjes:
Voor diegenen die van ver komen en niet op tijd uit bed geraken: er is mogelijk op de plaats van samenkomst een ontbijt te nemen, wel op voorhand te bestellen en te betalen bij mij- prijs 6 Euro-
De prijs voor de rondrit bedraagd 20 Euro per persoon, waarin begrepen twee drankjes op de samenkomst( op deze plaats zullen we s'avonds eten dus wie maar ??n bonnetje gebruikt kan het tweede s'avonds nog gebruiken), snack s'middags met ??n drankje, avondmaal met ??n drankje + water of glas wijn.
Inschrijven en betalen voor 7 augustus op rekening van
Van Hevele Georges
Stoepestraat 20 A
9960 Assenede
Rekeningnummer 449-2751881-68
Liefst zo vroeg mogelijk, is gemakkelijker om afspraken te maken betreffende eten en drank op de stopplaatsen.
Voor diegenen die van ver komen en niet op tijd uit bed geraken: er is mogelijk op de plaats van samenkomst een ontbijt te nemen, wel op voorhand te bestellen en te betalen bij mij- prijs 6 Euro-
De prijs voor de rondrit bedraagd 20 Euro per persoon, waarin begrepen twee drankjes op de samenkomst( op deze plaats zullen we s'avonds eten dus wie maar ??n bonnetje gebruikt kan het tweede s'avonds nog gebruiken), snack s'middags met ??n drankje, avondmaal met ??n drankje + water of glas wijn.
Inschrijven en betalen voor 7 augustus op rekening van
Van Hevele Georges
Stoepestraat 20 A
9960 Assenede
Rekeningnummer 449-2751881-68
Liefst zo vroeg mogelijk, is gemakkelijker om afspraken te maken betreffende eten en drank op de stopplaatsen.
-
meeting bijlage
voor onze buitenlandse vrienden:
IBAN BE82 4492 7518 8168
BIC KREDBEBB
IBAN BE82 4492 7518 8168
BIC KREDBEBB
-
Rondrit 2 september
Rondrit Matra 02 september 2006
Samenkomst aan restaurant-taverne De Perenboom tussen 9h30 en 10h30.
Adres: Pereboomsesteenweg 29, 9180 Moerbeke-Waas -Tel. 093370910
Wegbeschrijving: Voor diegenen die via Antwerpen komen, na de Kennedytunnel de tweede afrit nemen richting Brugge (opgelet ??rste en tweede afrit liggen zeer kort bijeen) dit is de E34/N49. Blijf rijden tot de afrit Moerbeke(aan verkeerslichten) en daar rechtsaf en kort terug rechts. Vandaaraf staan bordjes naar De Perenboom.
Voor diegenen die Via Gent komen, neem in Gent de R4 richting Zelzate.Voor U Zelzate bereikt richting Antwerpen nemen - E34/N49 en volgen tot aan kruispunt Moerbeke (verkeerslichten) en daar Linksaf en dan kort rechts
Samenkomst aan restaurant-taverne De Perenboom tussen 9h30 en 10h30.
Adres: Pereboomsesteenweg 29, 9180 Moerbeke-Waas -Tel. 093370910
Wegbeschrijving: Voor diegenen die via Antwerpen komen, na de Kennedytunnel de tweede afrit nemen richting Brugge (opgelet ??rste en tweede afrit liggen zeer kort bijeen) dit is de E34/N49. Blijf rijden tot de afrit Moerbeke(aan verkeerslichten) en daar rechtsaf en kort terug rechts. Vandaaraf staan bordjes naar De Perenboom.
Voor diegenen die Via Gent komen, neem in Gent de R4 richting Zelzate.Voor U Zelzate bereikt richting Antwerpen nemen - E34/N49 en volgen tot aan kruispunt Moerbeke (verkeerslichten) en daar Linksaf en dan kort rechts
-
Betaling rondrit
Mag ik iedereen vragen om de betaling te doen voor 7 augustus zodat ik alle reserveringen kan regelen -drankjes, middageten, avondmaal, een bezoek in de namiddag met gids enz.
- GODFRIED
- ludo2
godfried, wat matra bedoelde met 3 zitter weet ik ook niet ,ik denk voor twee kinderen.als ge met twee volwassenen bent zit u bagheera vol ,mischien nog plaats voor een kind.we zien wel wat we doen met bart, anders voor op de neus, die is toch lang genoeg.
er zal wel ergens plaats zijn.tot binnen kort,we spreken wel af om samen terijden.
groetjes ludo.

groetjes ludo.
-
- GODFRIED
Ludo,
We zullen zeker iets afspreken en samen rijden.Dat is ook gezelliger.Als we dan in pan vallen staan we niet alleen en kunnen we elkaar op sleep nemen.Maar dit zal wel niet nodig zijn.
Benny,
Nog een deel werk aan de murena?
Paul,
Een jongedame die mag ook bij mij op de schoot komen zitten.
Bart,
Zie dat die motor niet besettelijk werk en een deel Matrarijders nu een motor willen.
We zullen zeker iets afspreken en samen rijden.Dat is ook gezelliger.Als we dan in pan vallen staan we niet alleen en kunnen we elkaar op sleep nemen.Maar dit zal wel niet nodig zijn.
Benny,
Nog een deel werk aan de murena?
Paul,
Een jongedame die mag ook bij mij op de schoot komen zitten.
Bart,
Zie dat die motor niet besettelijk werk en een deel Matrarijders nu een motor willen.

Matra Bagheera S - 1977
-
- ludo2
george,
het geld voor 2 per. komt er vandaag aan.op de overschrijving staat ook vermeld :ludo1 laat maar horen als het inorde is.
godfried,
ik denk dat we het best rijden zoals in mei denk ik.
ik hoop dan wel dat ze de deur niet voor ons sluiten gelijk in mei toen we nog iets wilde gaan drinken.
groetjes ludo.
het geld voor 2 per. komt er vandaag aan.op de overschrijving staat ook vermeld :ludo1 laat maar horen als het inorde is.
godfried,
ik denk dat we het best rijden zoals in mei denk ik.
ik hoop dan wel dat ze de deur niet voor ons sluiten gelijk in mei toen we nog iets wilde gaan drinken.
groetjes ludo.
-