Betaalbaar een chassis laten verzinken.Aan 25fr de kg.
-
- Posts: 4171
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Dag Alain,
Om een verzinkt chassis opnieuw te doen moet de zink in slechte staat zijn anders heet het totaal geen zin..Ik bedoel daar mee; als de zink volledig intact is heeft het geen zin om die kosten opnieuw te doen.(ongeveer 190 euro)Zoals je weet is het normaal dat zink verkleurd maar dit doet niets aan de bescherming tegen corrosie.Zijn er roestplekken of ingevreten witte plekken tot op de plaat dan is het zinvol om een nieuwe zinklaag aan te brengen.Je doet daar mee wat je wil!Als het chassis nog goed in de zink zit! Kan het niet beter.
Om een verzinkt chassis opnieuw te doen moet de zink in slechte staat zijn anders heet het totaal geen zin..Ik bedoel daar mee; als de zink volledig intact is heeft het geen zin om die kosten opnieuw te doen.(ongeveer 190 euro)Zoals je weet is het normaal dat zink verkleurd maar dit doet niets aan de bescherming tegen corrosie.Zijn er roestplekken of ingevreten witte plekken tot op de plaat dan is het zinvol om een nieuwe zinklaag aan te brengen.Je doet daar mee wat je wil!Als het chassis nog goed in de zink zit! Kan het niet beter.

Matra Bagheera S - 1977
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Hier nog enkele foto's van Benny zijn chassis dat nu goud waard is! :wink:
- Attachments
-
- verzinkt 2.JPG (77.09 KiB) Viewed 8744 times
-
- verzinkt 2 (2).JPG (71.82 KiB) Viewed 8744 times
-
- verzinkt 2 (7).JPG (57.88 KiB) Viewed 8744 times
-
- verzinkt 2 (8).JPG (63.34 KiB) Viewed 8744 times
-
- verzinkt 2 (10).JPG (63.01 KiB) Viewed 8744 times
Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Geweldig hoe zo'n hoop roestige ellende nu in de zon staat te schitteren als een pareltje!
Benny, onze franse collega's volgen jouw werkzaamheden met argusogen! (en zij niet alleen...)
Kan je een paar fotootjes posten van de plaatsen waar je de extra gaten hebt moeten boren (diameter?)
Veel plezier gewenst met de heropbouw!
Bart
Benny, onze franse collega's volgen jouw werkzaamheden met argusogen! (en zij niet alleen...)
Kan je een paar fotootjes posten van de plaatsen waar je de extra gaten hebt moeten boren (diameter?)
Veel plezier gewenst met de heropbouw!
Bart

Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Hier foto's van het chassis, waar ik gaten geboord heb. De diameter van de gaten is 12 mm. Je moet de gaten zodanig boren dat ze niet meer zichtbaar zijn nadat alle onderdelen gemonteerd zijn. Dit is voornamelijk van toepassing voor de beide dorpels. In de langliggers zijn geen gaten geboord omdat die open zijn van voor tot achter. Ook moet er links en recht van de plaats waar de auto opgekrikt wordt gaten geboord worden zodat er geen zink blijft staan in de dorpels. Wanneer er gaten geboord worden in de langsliggers moeten die altijd door de tussenplaat geboord worden. Dit geldt zowel voor de gaten aan de buitenkant als aan de binnenkant van de dorpels. Wat ZEER Belangrijk is, is dat er in de dorpels gaten geboord worden DOOr de dorpel waar de rechthoekige dwarsverbinding zich bevindt. Ik bedoel daar waar de vloerplaat eindigt en je dan een vertikale opstand hebt. GOED ONTHOUDEN dat die koker bestaat uit twee aparte kamers. Je kan die scheiding zien en volgen door de puntlassen te volgen. De plaat aan de voorruit is links en rechts voorzien van gaten, zodar er geen zink in blijft staan.
Hier enkele foto's ter verduidelijking waar ik de gaten geboord heb. Indien er nog vragen zijn, vraag het maar.
Benny.
Hier enkele foto's ter verduidelijking waar ik de gaten geboord heb. Indien er nog vragen zijn, vraag het maar.
Benny.
- Attachments
-
- DSC_0001.JPG (97.14 KiB) Viewed 8701 times
-
- DSC_0002.JPG (105.16 KiB) Viewed 8701 times
-
- DSC_0003.JPG (112.93 KiB) Viewed 8701 times
-
- DSC_0004.JPG (98.15 KiB) Viewed 8701 times
-
- DSC_0005.JPG (80.32 KiB) Viewed 8701 times
-
- DSC_0006.JPG (143.16 KiB) Viewed 8701 times
-
- DSC_0007.JPG (119.53 KiB) Viewed 8701 times
-
- DSC_0008.JPG (159.58 KiB) Viewed 8701 times
-
- DSC_0009.JPG (118.31 KiB) Viewed 8701 times
-
- DSC_0010.JPG (136.78 KiB) Viewed 8701 times
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Joe,
Voila les photos! Les trous ont un diam?tre de 12mm et ils sont faits dans toutes les corps creux. N'oubliez pas de faire des trous dans le renfort ? travers du sol (derri?re le levier de vitesses) et cela les deux c?t?s! Il parait que ce travers est concue avec DEUX corps creux.

Voila les deux trous au niveau du travers. N'oubliez pas de faire les m?mes trous l'autre c?t?!!!

Voila les photos! Les trous ont un diam?tre de 12mm et ils sont faits dans toutes les corps creux. N'oubliez pas de faire des trous dans le renfort ? travers du sol (derri?re le levier de vitesses) et cela les deux c?t?s! Il parait que ce travers est concue avec DEUX corps creux.

Voila les deux trous au niveau du travers. N'oubliez pas de faire les m?mes trous l'autre c?t?!!!

Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
- Posts: 25
- Joined: Fri Jun 09, 2006 7:31 pm
- Location: Lyon - France
Thank you for all these photos
I am impressed by the number of holes
For the transverse bar, there would be 2 even 3 cavities, as Bagheera.be confirms it, in http://www.bagheera-cafe.com/viewtopic. ... c&start=30 i am bored because I does not remember any
, and it seems to me to not have made holes, not more photos in archive... the only available one, where I opened a large ouverture..but only one

i will correct all ...
Apparently, my holes would not be broad enough .?..10 mm


I am impressed by the number of holes

For the transverse bar, there would be 2 even 3 cavities, as Bagheera.be confirms it, in http://www.bagheera-cafe.com/viewtopic. ... c&start=30 i am bored because I does not remember any



i will correct all ...
Apparently, my holes would not be broad enough .?..10 mm

-
- Posts: 25
- Joined: Fri Jun 09, 2006 7:31 pm
- Location: Lyon - France
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Bonsoir Joe,
La semaine prochaine, mon chassis serait de nouveau dans les fameux "Ateliers Bassboss".
Les troux seront d?j? faits et je prendrai pas mal des photos.
Je te tiendrai au courant.
J'ai l'impression que la partie du coffre (partie arri?re) t'int?resse beaucoup, sp?cialement la pose des differents renforts etc.
Il faut se rendre compte qu'il s'ag?t ici d'un des tout premiers chassis donc avec la partie arri?re qui est ouverte.
Des photos en d?tail suivront un des ces jours!
Amicalement,
Bart
La semaine prochaine, mon chassis serait de nouveau dans les fameux "Ateliers Bassboss".
Les troux seront d?j? faits et je prendrai pas mal des photos.
Je te tiendrai au courant.
J'ai l'impression que la partie du coffre (partie arri?re) t'int?resse beaucoup, sp?cialement la pose des differents renforts etc.
Il faut se rendre compte qu'il s'ag?t ici d'un des tout premiers chassis donc avec la partie arri?re qui est ouverte.
Des photos en d?tail suivront un des ces jours!
Amicalement,
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Dag Matravrienden,
De prijs van het verzinken van een chassis is nu 30 Bfr/kg 11/01/2007. Zoals jullie zien is de Bfr nog niet overal verdwenen.
Bart,
Het chassis van je is verzinkt. Ziet er netjes uit, mooi. Heb wel een minder fijne mededeling! De prijs is gestegen met 5fr/kg. Ik heb nog met hem gediscuteerd daarover maar hij gaf geen vinger toe. Sinds dat Benny zijn chassis is verzinkt is de prijs al tweemaal gestegen zegt hij. Ik moet mijn prijzen aanpassen omdat het zink duurder is geworden.
Het chassis staat nu op dezelfde plaats als toen we het geleverd hebben.
Hij heeft me wel beloof dat hij je een bus koudzink(spuitbus) zou meegeven om enkele kleine plekjes waar nog wat afdichtingpasta zat te behandelen.
Vraag hierna als je het chassis gaat halen anders vergeet hij dat. Voor te betalen vraag je ook naar Jean.
Denk vooral niet dat ik daar profijt uit haal. Dit is een vrienden dienst. Sorry van de prijsstijging maar we hebben de actuele prijs ook niet meer gevraagd bij de levering van het chassis.
Hier nog de telefoonnummer van de verzinkerij 089/765006.
Bel eerst naar de verzinkerij voor je iets regelt. Morgen is het open. Niet dat je voor een gesloten poort staat. Op zaterdag en zondag is het altijd gesloten.
Groetjes, Godfried
De prijs van het verzinken van een chassis is nu 30 Bfr/kg 11/01/2007. Zoals jullie zien is de Bfr nog niet overal verdwenen.
Bart,
Het chassis van je is verzinkt. Ziet er netjes uit, mooi. Heb wel een minder fijne mededeling! De prijs is gestegen met 5fr/kg. Ik heb nog met hem gediscuteerd daarover maar hij gaf geen vinger toe. Sinds dat Benny zijn chassis is verzinkt is de prijs al tweemaal gestegen zegt hij. Ik moet mijn prijzen aanpassen omdat het zink duurder is geworden.
Het chassis staat nu op dezelfde plaats als toen we het geleverd hebben.
Hij heeft me wel beloof dat hij je een bus koudzink(spuitbus) zou meegeven om enkele kleine plekjes waar nog wat afdichtingpasta zat te behandelen.
Vraag hierna als je het chassis gaat halen anders vergeet hij dat. Voor te betalen vraag je ook naar Jean.
Denk vooral niet dat ik daar profijt uit haal. Dit is een vrienden dienst. Sorry van de prijsstijging maar we hebben de actuele prijs ook niet meer gevraagd bij de levering van het chassis.
Hier nog de telefoonnummer van de verzinkerij 089/765006.
Bel eerst naar de verzinkerij voor je iets regelt. Morgen is het open. Niet dat je voor een gesloten poort staat. Op zaterdag en zondag is het altijd gesloten.

Groetjes, Godfried
Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Dat is heel goed nieuws, Godfried!
Tja, de prijzen zakken meestal niet...
Ik heb wel een probleem als Jean zaterdag niet open is.
Ik kan moeilijk bij mijn nieuwe werkgever al om een dag verlof gaan vragen terwijl ik in volle opleiding zit, om het chassis te gaan halen.
Hier zal ik nog een nachtje moeten over slapen hoe ik dat ga regelen, vrees ik...
Zou er echt geen mogelijkheid zijn om het chassis toch om een zaterdag op te halen?
Dat ze het desnoods de vrijdagavond reeds buiten zetten, zodat ik er op zaterdag aankan na eerst Jean te gaan betalen hebben.
Ik zal eens bellen.
Bart
Tja, de prijzen zakken meestal niet...
Ik heb wel een probleem als Jean zaterdag niet open is.
Ik kan moeilijk bij mijn nieuwe werkgever al om een dag verlof gaan vragen terwijl ik in volle opleiding zit, om het chassis te gaan halen.
Hier zal ik nog een nachtje moeten over slapen hoe ik dat ga regelen, vrees ik...
Zou er echt geen mogelijkheid zijn om het chassis toch om een zaterdag op te halen?
Dat ze het desnoods de vrijdagavond reeds buiten zetten, zodat ik er op zaterdag aankan na eerst Jean te gaan betalen hebben.
Ik zal eens bellen.
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Geen probleem, Godfried!
Ik zal er wel genoeg foto's nemen.
Ik vind dat de prijs heel goed meevalt!
Ik zou dan ook IEDEREEN aanraden om zijn chassis te laten galvaniseren.
Akkoord, velen zien er tegen op om de wagen kompleet te strippen, maar voor die moeite heb je dan wel een auto die nooit meer hoeft gestript te worden eens hij gagalvaniseerd is.
Ik vermoed dinsdag omstreeks 19.00u in Maasmechelen te zijn.
Mocht je toevallig in de buurt zijn...
Bart
Ik zal er wel genoeg foto's nemen.
Ik vind dat de prijs heel goed meevalt!
Ik zou dan ook IEDEREEN aanraden om zijn chassis te laten galvaniseren.
Akkoord, velen zien er tegen op om de wagen kompleet te strippen, maar voor die moeite heb je dan wel een auto die nooit meer hoeft gestript te worden eens hij gagalvaniseerd is.
Ik vermoed dinsdag omstreeks 19.00u in Maasmechelen te zijn.
Mocht je toevallig in de buurt zijn...
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Ok, Joe! C'est promis!
Le chassis serait mardi prochain dans les fameux "ateliers Bassboss".
Je mettria les photos sur ce forum ici dans ce topic.
Il'y a pas mal de trous ? faire.
Et comment ?a va avec ta panth?re? T'as d?j? trouv? quelqu'un qui sait faire le galva pour toi?
Une fois que le galva serait fait, tu peut dormir sur tes deux oreilles! (c'est ce qu'on dit ici en flamand).
A bient?t,
Bart
Le chassis serait mardi prochain dans les fameux "ateliers Bassboss".
Je mettria les photos sur ce forum ici dans ce topic.
Il'y a pas mal de trous ? faire.
Et comment ?a va avec ta panth?re? T'as d?j? trouv? quelqu'un qui sait faire le galva pour toi?
Une fois que le galva serait fait, tu peut dormir sur tes deux oreilles! (c'est ce qu'on dit ici en flamand).
A bient?t,
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Dommage que tu habite si loin...
Autrement on sait faire quelque-chose pour toi.
Je comprends le pluspart des ateliers de galva.
1) Il faut un bain assez grand pour traiter un chassis
2) Il faut se rendre compte que le chassis sait se d?former ? cause de la temperature et beaucoup d'ateliers ne veulent jamais prendre le risque...
Heureusement, chez Matramania on est d?j? ? trois qui ont laiss? galvaniser un chassis dans le m?me atelier et aussi gr?ce ? Benny qui nous ? construit une cage de renfort pour ?viter le risque que le chassis se d?forme.
De toute fa?on, Joe, il faut absolument laisser traiter ton chassis!
Et j'esp?re que tu trouvera quelqu'un dans ta r?gion.
Il faut se renseigner dans les clubs 4x4 ou bien les clubs des voitures anc?tres d'un autre marque.
Ca vaut vraiment la peine de rouler une centaine de kilometres ? fin de trouver quelqu'un qui sait traiter ton chassis.
L'atelier ou j'ai laiss? galvaniser mon chassis se trouv? ? 120 km de ma maison...
Encore pire, j'ai laisser faire le sablage ? Roeselare et le galva ? Maasmechelen. La distance entre les deux ateliers est environ 240 km...
Une fois que tu l'a fait galvaniser, c'est pour la vie! Jamais de soucis!
Courage, je te tiens au courant.
Bart
Autrement on sait faire quelque-chose pour toi.
Je comprends le pluspart des ateliers de galva.
1) Il faut un bain assez grand pour traiter un chassis
2) Il faut se rendre compte que le chassis sait se d?former ? cause de la temperature et beaucoup d'ateliers ne veulent jamais prendre le risque...
Heureusement, chez Matramania on est d?j? ? trois qui ont laiss? galvaniser un chassis dans le m?me atelier et aussi gr?ce ? Benny qui nous ? construit une cage de renfort pour ?viter le risque que le chassis se d?forme.
De toute fa?on, Joe, il faut absolument laisser traiter ton chassis!
Et j'esp?re que tu trouvera quelqu'un dans ta r?gion.
Il faut se renseigner dans les clubs 4x4 ou bien les clubs des voitures anc?tres d'un autre marque.
Ca vaut vraiment la peine de rouler une centaine de kilometres ? fin de trouver quelqu'un qui sait traiter ton chassis.
L'atelier ou j'ai laiss? galvaniser mon chassis se trouv? ? 120 km de ma maison...
Encore pire, j'ai laisser faire le sablage ? Roeselare et le galva ? Maasmechelen. La distance entre les deux ateliers est environ 240 km...
Une fois que tu l'a fait galvaniser, c'est pour la vie! Jamais de soucis!
Courage, je te tiens au courant.
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
- Posts: 25
- Joined: Fri Jun 09, 2006 7:31 pm
- Location: Lyon - France
exactbassboss wrote: 2) Il faut se rendre compte que le chassis sait se d?former ? cause de la temperature et beaucoup d'ateliers ne veulent jamais prendre le risque...


faute de mieux, elle devait partir il y a dix jours en sablage + epoxy ? chaud (j'ai trouv? un atelier ? 40 kms )mais....entretemps on m'a pli? ma voiture

j' attends avec impatience tes photos mais si, comme je le pense, elle a ?t? plong?e ? plat....je ne trouverais personne pour me le faire

- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Dag Bart,
Ik weet nog niet of ik dinsdag om 19:00 in het galvanisatiebedrijf aanwezig kan zijn. Mijn vader is op het moment weer ernstig ziek. Maar als het mogelijk is kom ik eventjes langs.
Je Schrijft aan Joe dat hij zijn chassis zeker moet laten verzinken. Dit is inderdaad de beste oplossing. Je hebt er ook veel voor over moeten hebben. Die 240km dat je gemaakt hebt om het chassis tot op het galvanisatiebedrijf te krijgen is een hele afstand. Maar je zult tevreden zijn als je ziet hoe het chassis er nu uitziet.

Ik weet nog niet of ik dinsdag om 19:00 in het galvanisatiebedrijf aanwezig kan zijn. Mijn vader is op het moment weer ernstig ziek. Maar als het mogelijk is kom ik eventjes langs.
Je Schrijft aan Joe dat hij zijn chassis zeker moet laten verzinken. Dit is inderdaad de beste oplossing. Je hebt er ook veel voor over moeten hebben. Die 240km dat je gemaakt hebt om het chassis tot op het galvanisatiebedrijf te krijgen is een hele afstand. Maar je zult tevreden zijn als je ziet hoe het chassis er nu uitziet.

Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Zeer zeker, Godfried!
Jammer voor je vader, hopelijk gaat het snel weer beter!
Wat mijn chassis betreft, is er terug verandering.
Ik heb een telefoontje gehad van Geert Loos, onze penningmeester.
Hij zal het chassis voor mij gaan ophalen bij Jean en dit tijdens de openingsuren.
Hij zal het chassis bij me thuis komen afleveren!
Ik viel bijna achterover en wou op zijn voorstel aanvankelijk niet ingaan, maar het scheelt een hoop tijd en organisatie voor mij!
Blijkbaar kan ik weer eens getuige zijn van de Matramania-spirit die zegt dat je beter mekaar helpt!
Dus, ik dik tevreden en steeds tot een wederdienst bereid is de conclusie!
Ik kijk uit naar een lange en hete zomer, zodat ik het ganse Matramania-team eens stevig kan vergasten op een barbeque met kolossale hoeveelheden vlees en liters wijn om van de gigantische desserten nog maar te zwijgen....
En als kers op de taart, een knalgele type I op de oprit ZONDER bumpersticker!
Die wordt ceremonieel aangebracht door een uitverkorene waarop de Bagheera officieel gedoopt en gerstaureerd verklaard is! Champagne!
Bart
Jammer voor je vader, hopelijk gaat het snel weer beter!
Wat mijn chassis betreft, is er terug verandering.
Ik heb een telefoontje gehad van Geert Loos, onze penningmeester.
Hij zal het chassis voor mij gaan ophalen bij Jean en dit tijdens de openingsuren.
Hij zal het chassis bij me thuis komen afleveren!
Ik viel bijna achterover en wou op zijn voorstel aanvankelijk niet ingaan, maar het scheelt een hoop tijd en organisatie voor mij!
Blijkbaar kan ik weer eens getuige zijn van de Matramania-spirit die zegt dat je beter mekaar helpt!
Dus, ik dik tevreden en steeds tot een wederdienst bereid is de conclusie!
Ik kijk uit naar een lange en hete zomer, zodat ik het ganse Matramania-team eens stevig kan vergasten op een barbeque met kolossale hoeveelheden vlees en liters wijn om van de gigantische desserten nog maar te zwijgen....
En als kers op de taart, een knalgele type I op de oprit ZONDER bumpersticker!
Die wordt ceremonieel aangebracht door een uitverkorene waarop de Bagheera officieel gedoopt en gerstaureerd verklaard is! Champagne!
Bart

Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Prachtig.
Niet te geloven wat een teamgeest er in onze club heerst. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nu wordt het tijd we gaan verhuizen en allemaal in dezelfde straat gaan wonen. Ik zie het al voor me! Een lange straat huizen met een mooie Matra voor de deur. Het blijft een droom van mij. Maar voor vrienden is geen enkele afstand te ver.
Geert, petje af. Dat je een goede jongen bent, dat had ik dadelijk gezien,maar zo goed!!!!!!!! Had ik niet durven te dromen. Je bent een fijne aanwinst voor MatraMania. We zijn blij dat je erbij bent.
Mijn dag kan niet meer stuk.

Niet te geloven wat een teamgeest er in onze club heerst. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nu wordt het tijd we gaan verhuizen en allemaal in dezelfde straat gaan wonen. Ik zie het al voor me! Een lange straat huizen met een mooie Matra voor de deur. Het blijft een droom van mij. Maar voor vrienden is geen enkele afstand te ver.
Geert, petje af. Dat je een goede jongen bent, dat had ik dadelijk gezien,maar zo goed!!!!!!!! Had ik niet durven te dromen. Je bent een fijne aanwinst voor MatraMania. We zijn blij dat je erbij bent.
Mijn dag kan niet meer stuk.




Matra Bagheera S - 1977
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Dag Matravrienden,
We worden gevolgd! Wereldwijd!!!
Zie hieronder een pas binnen gekomen bericht. Ik heb hem alle gegevens doorgestuurd. Bart zie "Ateliers Bassboss"Komt ons bekend voor!! Concurrentie
Hello,
I am restoring a Triumph TR6, can you please provide me the address of your "galvanistion" workshop (Ateliers Bassboss ??)
Thanks a lot,
Alain
Best regards,
Alain
We worden gevolgd! Wereldwijd!!!
Zie hieronder een pas binnen gekomen bericht. Ik heb hem alle gegevens doorgestuurd. Bart zie "Ateliers Bassboss"Komt ons bekend voor!! Concurrentie

Hello,
I am restoring a Triumph TR6, can you please provide me the address of your "galvanistion" workshop (Ateliers Bassboss ??)
Thanks a lot,
Alain
Best regards,
Alain
Matra Bagheera S - 1977