Ik had verleden week contact met iemand voor een rode murena voor de prijs van 3300 euro maar omdat het ver van mijn deur is kon ik niet direct gaan.2dagen later neem ik contact op zei de man helaas is verkocht!!!
Wat zie ik vandaag op kapaza is opgekocht staat nu te koop voor 5500 euro heb dan maar een bod van 3000 euro gezet ps waarschinlijk door een handelaar in kinrooi
Uitgaan is geen probleem hoor benny hangt er vanaf hoeveel ik drink natuurlijk tis om te dansen en ik ben geen danser zal drinken worden hahahaha gr jean
We zien dat hier wel vaker.
Sommige mensen denken dat ze er nog gemakkelijk geld voor vangen.
De realiteit is anders.
Voor de koopjes moet je toch in Nederland zijn maar zonder werk is er niet ene te vinden.
Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
oetker wrote:We zien dat hier wel vaker.
Sommige mensen denken dat ze er nog gemakkelijk geld voor vangen.
De realiteit is anders.
Voor de koopjes moet je toch in Nederland zijn maar zonder werk is er niet ene te vinden.
Herman
Er zit altijd werk aan een auto van meer dan 30 jaar oud, of die moet net een "nut and bolt restoration" gekregen hebben, maar dan is het geen koopje.
Robert
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
Een goede Matra aan een mooie prijs zal vlug verkocht zijn, al is het aan een handelaar. Het maakt die mannen niet aan aan wat ze verdienen. Geld is geld.