Onderdelen V4
-
-
-
Paul
Een foto van het stuk heb ik nog niet kunnen maken want het vervloekte stuk zit nog in de buis.Ik zal eerst de kop van de bout moeten afslijpen en dan uitboren.
Ik heb wel reeds een reactie gekregen van niet Matramania leden,Ann zou nog een oud stuk liggen hebben en Jean Struyf heeft mogelijk ook nog een oud stuk hebben.Volgens Jean zou het mogelijk zijn om het stuk te laten vulcaniseren als het tenminste in goede staat uit de steunbuis kan gehaald worden.
Ik probeer het blad E10(onderdelenboek) waarop het stuk staat op het Forum te plaatsen maar het lukt mij niet
Toch bedankt voor uw reactie.
Groeten
Een foto van het stuk heb ik nog niet kunnen maken want het vervloekte stuk zit nog in de buis.Ik zal eerst de kop van de bout moeten afslijpen en dan uitboren.
Ik heb wel reeds een reactie gekregen van niet Matramania leden,Ann zou nog een oud stuk liggen hebben en Jean Struyf heeft mogelijk ook nog een oud stuk hebben.Volgens Jean zou het mogelijk zijn om het stuk te laten vulcaniseren als het tenminste in goede staat uit de steunbuis kan gehaald worden.
Ik probeer het blad E10(onderdelenboek) waarop het stuk staat op het Forum te plaatsen maar het lukt mij niet
Toch bedankt voor uw reactie.
Groeten
-
-
-
- GODFRIED
Dag Jules,
Indien je dat stuk eruit krijgt breng dat zaterdag dan eens mee?Misschien dat we je kunnen helpen!Weet je dat ik al eens een cilentblok zelf gemaakt heb!Ik heb een vriend die in een bandenfabriek werkt en deze heeft me rubber bezorgd die niet gevulkaniseerd is.Een mal maken en warm stoken en je hebt een rubber in de vorm van de mal.
Indien je dat stuk eruit krijgt breng dat zaterdag dan eens mee?Misschien dat we je kunnen helpen!Weet je dat ik al eens een cilentblok zelf gemaakt heb!Ik heb een vriend die in een bandenfabriek werkt en deze heeft me rubber bezorgd die niet gevulkaniseerd is.Een mal maken en warm stoken en je hebt een rubber in de vorm van de mal.
Matra Bagheera S - 1977
-
-
-
Met Benny's gedachte (niet gaan bestaat niet)in mijn achterhoofd,vanmorgen aan de M530 gaan sleutelen.
Die verdomde steunbuis van de motor zou er vandaag uitgaan.
Na heel wat gevloek is het mij dan ook gelukt om de buis te demonteren,de silanblok is wel niet meer te gebruiken.
Alain
hebt u een idee hoelang het zou duren om die silanblok te laten namaken ?
Groeten
Die verdomde steunbuis van de motor zou er vandaag uitgaan.
Na heel wat gevloek is het mij dan ook gelukt om de buis te demonteren,de silanblok is wel niet meer te gebruiken.
Alain
hebt u een idee hoelang het zou duren om die silanblok te laten namaken ?
Groeten
- Attachments
-
- buis 1.JPG (62.23 KiB) Viewed 21143 times
-
- buis 2.JPG (54.75 KiB) Viewed 21143 times
-
- kap.stuk 2.JPG (29.36 KiB) Viewed 21143 times
-
- silblok 1.JPG (30.94 KiB) Viewed 21143 times
-
- silblok 2.JPG (59.6 KiB) Viewed 21143 times
-
- GODFRIED
Dag Jules,
De volhouder wint.Ziet er inderdaad versleten uit maar ook verwarrend op de foto's. werden deze silent-blokken ook op andere wagens gebruikt?Ford!Het zou al een stuk gemakkelijker zijn als dit weet.Kun je een bestaande silent-blok niet ombouwen zodat deze past.Als je er niet aan kunt geraken! Zorg dan voor de ijzeren bussen waar de rubber tussen zit en ik zorg dat je er rubber tussen krijgt. Begrijp je wat ik bedoel?
Groetjes
De volhouder wint.Ziet er inderdaad versleten uit maar ook verwarrend op de foto's. werden deze silent-blokken ook op andere wagens gebruikt?Ford!Het zou al een stuk gemakkelijker zijn als dit weet.Kun je een bestaande silent-blok niet ombouwen zodat deze past.Als je er niet aan kunt geraken! Zorg dan voor de ijzeren bussen waar de rubber tussen zit en ik zorg dat je er rubber tussen krijgt. Begrijp je wat ik bedoel?
Groetjes
Matra Bagheera S - 1977
-
-
- GODFRIED
Ja Jules, dat is wat ik bedoel.Ik heb ongevulkaniseerde rubber van iemand die in een banden fabriek werk. Ik heb zelf al enkele silet-blokken gemaakt voor een Opel GT en die waren prima gelukt. Alleen het warm stoken van deze rubber doe ik op het gevoel omdat ik geen oven heb.
Matra Bagheera S - 1977
-
Godfried
Ik heb vandaag van Jean Stuyf ook enkele tips gekregen en ook een adres hier in de omgeving waar ze die silentblokken kunnen opgieten.
Volgens Jean moet de kwaliteit van het rubber shore 70 zijn.
Ik doe eerst eens navraag bij die firma en laat via het forum iets weten.
Groeten en bedankt voor de hulp.
Ik heb vandaag van Jean Stuyf ook enkele tips gekregen en ook een adres hier in de omgeving waar ze die silentblokken kunnen opgieten.
Volgens Jean moet de kwaliteit van het rubber shore 70 zijn.
Ik doe eerst eens navraag bij die firma en laat via het forum iets weten.
Groeten en bedankt voor de hulp.
- GODFRIED
-
-
- GODFRIED
-
-
-
-