Ook ik had het relais laatst besteld, maar het moest er nog eens tussen worden gezet.
Als je de zaak loshaalt zie je o.a.hoe fijn ze bij Matra ook aan het prutsen zijn geweest met de bekabeling. 1 grijze stekker is bij mij al buiten gebruik ivm de kachel die zijn eigen circuit heeft gekregen, maar intern hebben ze zaak gewoon doorvebonden blijkt nu.
Zoals op de foto te zien heeft het relais een plaatje gekregen naast de zekeringkast, moet e.e.a. nog vastzetten. Misschien in de toekomst een andere locatie zoeken maar vooralsnog kan hier hier wel zitten.
Ik blijf nog steeds met het idee in het hoofd zitten om geleidelijk de kabelbomen te vervangen en de zekeringprint af te bouwen of zelfs helemaal te verwijderen.......... of dat gaat lukken ???
iig had ik al wel een boxje aangeschaft om de relais van de zekeringkast in onder te brengen. Omdat ik ook de accu nog eens naar achteren wil verplaatsen (en met iets anders het gewicht voorin wil compenseren) begin ik er steeds meer aan te denken de hele electra handel ook in de kofferruimte onder te brengen.Dit omdat voor zo weinig geschikte locaties aanwezig zijn om de zaak af te monteren. Dus zowel de accu, als de extra zekering kastjes die ik heb en de relaisbox(en)
Dit natuurlijk wel met in het achterhoofd dat ik ook met de draadbomen aan de slag ga, anders wordt het wel heel erg houtje-touwtje.
Zou het een reeele optie zijn de zaak bij nieuw opbouw naar achteren te verplaatsen of is dat niet verstandig bijvoorbeeld met het oog op draadlengtes ?