Ja richard, die wijzers zijn rood gekleurd. Ik heb me zo een potje verf gehaald mooi hé. Ook het uurwerkklokje heb ik zo gedaan, nu zijn alle klokken hetzelfde van kleur dat ziet er nu veel mooier uit. Vandaag heb ik dat ook bij de gele gedaan. hier een foto ervan.
volgens mij heb ik idd ook een tellerhuis liggen met rood, dat is mooi maar moet het wel diep rood zijn en niet zo-n vale kleur.......... is dit signaalrood ofzo ?
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
Zo matramannen, vandaag heb ik de brug in mijn nieuwe garage verhuist.
Nu heb ik in de oude garage veel meer werkruimte dat is veel plezanter als je wat wil doen.
Het vervelenste is de wagen op hoogte brengen om de asteunen te kunnen zetten, met zo een brug is dat zeer snel gedaan.
Nee, niet dat ik iedere week aan mijn remmen moet werken. Ik heb deze gereviseerd en dan kun je daar weer enkele jaren zonder zorgen van genieten.
Nieuwe remschijven, blokken, olie, dichtingen,remslangen en zeer belangrijk wat cilinderpasta tijdens de montage.
Zo matramannen, ik heb vandaag mijn kogelgewricht vanachter eens vervangen wand ik had er te veel speling op zitten. En het weer was ook nog goed wat moet je nog meer hebben.
Herman, ik heb een vraagje voor je. Ik ben mijn schakelstangen aan het vernieuwen en ik zie dat er speling op die as zit jij had dat toch ook hé ?Hoe heb je dat opgelost als ik vragen mag?
Er zal geen ene Murena zijn die daar helemaal geen speling heeft Harry.
De bus/as slijt uit.
Door inlopend water als het harmonica rubber niet aanwezig gaat het nog wat sneller.
Op de as zit een O-ring die vervangen is door een iets dikkere die ik gelijk met de O-ringen voor de assen had meebesteld.
Dat zal de speling al of niet tijdelijk opheffen.
De bus had ik nog een goede liggen.
Vervangen zal de speling ook iets weg halen.
Waarschijnlijk is daar een procedure voor, dit is wel zeer onduidelijk.
Kunnen we wachten tot we een oproep krijgen??
Wie weet! Willen ze volgend jaar weer een andere plaat of kleur!!!
Een geweldige manier om het gat dicht te rijden. Waarom niet opnieuw een radiotax. Zal er ook wel weer komen, €100 per voertuig!!!!!!!
Als ik eens minister was???? Dan had ik ook een dik maandloon.
Godfried, je krijgt daar zeker een oproep van binnen de vier jaar voor een nieuw europese plaat te zetten. Maar ik kon daar niet op wachten daarom heb ik het zelf aan gevraagt.
In Nederland is dit al een jaar of 8 verplicht.
Moest bij ons ook allemaal omgezet worden.
Ook kun je geen extra plaat meer bijkrijgen zonder overleg papieren.
Wie hier nu zonder europlaat rijd krijgt gelijk een vette bekeuring.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006