na 31 jaar intensief gebruik sprong in het diepe
-
Snel beterschap!
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
- hans
- oetker
De spierengroep rond de schouders zijn complex.
Als je daar problemen op hebt dan is het vaak een lang proces van genezen.
Maar het gaat al weer beter zo te horen.
Rustig aan weer verder.
succes.
Als je daar problemen op hebt dan is het vaak een lang proces van genezen.
Maar het gaat al weer beter zo te horen.
Rustig aan weer verder.
succes.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- hans

hehe het hart is eruit ik deed er 2x zolang over omdat mijn li arm nog erg tegenwerkt maar wat schetst mijn verbazing na aan het eind van de dag een douche genomen te hebben kom ik ineens 1 stuk verder met het armpje

bagheera sectie contactpersoon SMSC (niet meer)
-
Proficiat dat het je gelukt is.
En inderdaad, onze hobby kan heel goed therapeutisch werken.
Maar overbelast de boel nu niet, want dan gaat de hobby tegen je werken en kan het weer een enorme teleurstelling worden...
En inderdaad, onze hobby kan heel goed therapeutisch werken.
Maar overbelast de boel nu niet, want dan gaat de hobby tegen je werken en kan het weer een enorme teleurstelling worden...
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
-
- hans
update

- hans
update

- oetker
Dat begint al aardig op de vorm te lijken waar ik de meeste Bagheera's van ken
Mooi dat deze op een paar zwakke punten verzinkt is.
Voor zover ik weet waren er alleen geruchten dat er verzinkt materiaal op de laatste Bagheera's zat.

Voor zover ik weet waren er alleen geruchten dat er verzinkt materiaal op de laatste Bagheera's zat.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
- GODFRIED
Dat de bevestiging voor de ophanging van de achterwielen nog zo goed is verwonderd me eigenlijk. Ik heb tijdens de restauratie van mijn bagheera daar verschillende nieuwe stukken moeten plaatsen. inderdaad, alle plaatwerk dat ik toen nieuw gekocht heb was ook verzinkt. Gelukkig maar anders was er waarschijnlijk niets meer van overgebleven.
Je bent goed bezig.
Ps, Je weet dat ik die scharnieren nog hier voor je liggen heb? Als je ze nodig hebt hoor ik het wel.
Als je me de verzending betaalt zijn ze voor je.
Je bent goed bezig.
Ps, Je weet dat ik die scharnieren nog hier voor je liggen heb? Als je ze nodig hebt hoor ik het wel.
Als je me de verzending betaalt zijn ze voor je.

Matra Bagheera S - 1977
- hans
in 1984 was deze bagheera al rijp voor de chirurgie,toendertijd parafaan,a stijlen en platen waar de remkoeling doorgaat vervangen door origineel plaatwerk via de dealer gekocht ,dit plaatwerk was voorstudie verzinkt voor de komende murena,destijds waren er 4 complete chassis gedaan en deze lagen in romorantin in de tuin ,was heel veel geld toen,1 is er gekocht via via en gebruikt door een clublid voor opbouw,deze bagheera ziet er dan ook beter als nieuw uit.Vandaag de dag zou je niet hoeven na te denken over die prijs van dat verzinkte chassis maar ja als je alles van tevoren weetoetker wrote:Dat begint al aardig op de vorm te lijken waar ik de meeste Bagheera's van ken![]()

- hans
update en 1e nieuwe plaatwerk geplaatst

- hans
veel deeltjes om te stralen

- oetker
- Vollegaaz
- hans

deze doos met klein grut wilde ik eigenlijk aan beginnen vandaag

overigens hoorde ik dat de plaatwerker flink was opgeschoten was bijna zover dat de dorpels al aan de beurt waren,ga morgen gelijk nieuwe plaatjes schieten

- oetker
- hans
update

deze vond ik nog op zolder re astijl binnen en buiten preproductie verzinkt

volgende keer weer meer
-
Het is mooi om te zien dat de roestduivel hier ook stevig aangepakt wordt.
Er gaat een hoop tijd en moeite in zitten, maar het resultaat van dit werk zal ook weer garant staan voor vele jaren rijplezier.
Ow ja, ik weet niet of een Bagheera net zoveel onbereikbare holle ruimte's in het chassis heeft als de Rancho...
Maar mocht dit het geval zijn boor dan even wat extra gaten (waardoor straks de inwendige roestpreventie plaats kan vinden) voordat je het chassis laat behandelen.
Ik heb hiervoor na de opbouw nog weer aardig moeten boren in m'n vers gespoten chassis, je wordt er niet vrolijk van als je er dan pas achter komt dat inwendige roestpreventie fabrieksaf eigenlijk bijna onmogelijk is.

Er gaat een hoop tijd en moeite in zitten, maar het resultaat van dit werk zal ook weer garant staan voor vele jaren rijplezier.

Ow ja, ik weet niet of een Bagheera net zoveel onbereikbare holle ruimte's in het chassis heeft als de Rancho...
Maar mocht dit het geval zijn boor dan even wat extra gaten (waardoor straks de inwendige roestpreventie plaats kan vinden) voordat je het chassis laat behandelen.
Ik heb hiervoor na de opbouw nog weer aardig moeten boren in m'n vers gespoten chassis, je wordt er niet vrolijk van als je er dan pas achter komt dat inwendige roestpreventie fabrieksaf eigenlijk bijna onmogelijk is.

Rustig aan....
- GODFRIED
De bagheera is niet anders dan de rancho, te veel holle ruimtes die je niet goed meer kunt behandelen.
Inderdaad zeer belangrijk dat je nu al aan de roestduivel denkt. Nu kun je openingen op elkaar aanpassen zodat ze goed behandeld kunnen worden.
Bij de restauratie van mijn bagheera ben ik stukken in de holle ruimtes tegen gekomen waar er nooit enige bescherming tegen roest geweest is.
Inderdaad zeer belangrijk dat je nu al aan de roestduivel denkt. Nu kun je openingen op elkaar aanpassen zodat ze goed behandeld kunnen worden.
Bij de restauratie van mijn bagheera ben ik stukken in de holle ruimtes tegen gekomen waar er nooit enige bescherming tegen roest geweest is.
Matra Bagheera S - 1977
- Vollegaaz
mooi las/plaatwerk, hier is duidelijk een vakman aan het werk. Die reserve A-stijl is ook een zeldzaam onderdeel. Komt weer helemaal goed met je Bagheera, en het tempo zit er aardig in, aardige ruimte ook die je ter beschikking hebt. Hopelijk blijft het kostenplaatje binnen de perken.
Bagheera X '78