We zouden blij zijn als je Uw ervaring met ons wil delen. Het is helemaal niet de bedoeling om de clubstock te verkopen. Als we een koopje kunnen doen mag je het gerust laten weten, ook als je ergens problemen hebt met het vinden van een onderdeel. We hebben de zelfde passie en kunnen elkaar helpen. Niemand wordt rijker van we doen in de club. Als er geld over mag blijven dan wordt dat besteed aan de leden of aan stock.
De club neemt in stock wat leden ons vragen (en wat we kunnen krijgen natuurlijk) dat er hier en daar een voordeligere zaak te doen is niet uit te sluiten. Maar meestal bieden we alles goedkoper (maar wel origineel indien mogelijk)aan dan de doorsnee marktprijs. Dat u ons hier uw ervaringen en aankopen wil delen daar is niks mis mee. Graag zelfs.
Op ebay, matratekoop,..... kunnen er soms koopjes gedaan worden en hier is niets op tegen, de club wil echter een constante stock hebben zodat leden hier direct uit kunnen putten indien nodig. Soms doen we een aanbieding naar de leden om hun eigen stock aan te vullen en de clubstock uit te breiden. Volume loont immers bijna altijd.
Ik kijk uit naar uw volgende verhalen, die ik steeds met plezier doorneem.
O.k. geen probleem, zoals ik al vertelde tast ik nog wat af over wat kan en wat niet.
Ik ben hier op een Belgisch forum, en uit ervaring weet ik dat er soms wat anders tegen dingen aangekeken wordt, dus laat ik me wat voorzichtig uit.
Ik ben soms wel is wat te enthiousast dus voel u niet geremd me te bekritiseren.
Als dat niet via het forum kan dan wel via P.M.
Ik kan daar wel tegen.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Dag godfried alleen 3x luchtfilters. de oliekeerringen heb ik al bestelt bij
verhulst dat is al in orde.Wel 1xsnelheidsmeterkabel die heb ik ook bij jou
bestelt.
Die snelheidsmeterkabel is in stock en gereserveerd voor jou maar nog niet in mijn bereik. Alain heeft deze besteld en zal mij die wel bezorgen, dit was normaal gebeurd op de rondrit, maar zal nu voor later zijn.
Dag Alain,
Kun je voor Hendrik 3 luchtfilters bestellen voor een murena 1.6, of heb je er nog liggen??
@Richard.
Je moet inloggen met het door Alain verstrekte password voor de ledensectie.
Dat is dus niet het password voor het forum.
Om de eoa reden werkt wijzigen van dat password niet, maar blijft het oude gewoon werkend.
voorraad 1 luchtfilter 1.6 en 17 oliefilters.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Heb laatst 2 x een 1.6 filters en 2 x een 2.2 filter besteld bij www.autoonderdelenwebshop.nl. koste geen zak. De 2.2 is gewoon goed. de 1.6 ziet er goedkoper uit. enkel een schuimpje tussen 2 gaasjes. zonder de rubberen randen.
hetgeen er nu in zit (en totaal vergaan is) is ook 2 gaasjes met shuim ertussen. het hoeft niet super goed te zijn als er maar wat inzit ga er toch niet mee rijden.
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
Heb laatst 2 x een 1.6 filters en 2 x een 2.2 filter besteld bij www.autoonderdelenwebshop.nl. koste geen zak. De 2.2 is gewoon goed. de 1.6 ziet er goedkoper uit. enkel een schuimpje tussen 2 gaasjes. zonder de rubberen randen.