Is bij HB pieces Frankrijk.
Is schijnbaar ook met uitverkoop bezig.
Hier alle items die in de aanbieding zijn bij ze.
Zitten ook zonneklepjes voor de Bagheera bij.
zijn sturen van de murena nog goed te krijgen bij carjoy bv voor fatsoenlijke prijzen. de HB heeft namelijk een zwarte te koop staan voor 120 euro. is nodig als ik mijn s ga opknappen.
Naam: Laurens
Auto's: Murena 2.0 16V, Murena 2.2S, Citroen C4 Coupe By Loeb
voor stuurwielen weet ik het niet. Het valt me wel op dat dergelijke artikelen wel worden aangeboden, maar als je echt afneemt krijg je bij Carjoy ook gebruikt of twijfelachtig nieuw opgestuurd. Als dit echt nieuw is (en volgens mij is het dat wel) en je hebt het nodig dan wist ik het wel. Vandaar dat ik ook al een set zonnekleppen heb besteld
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
Dat oude stuur van mij voelde ook aan als een spons.
Dat was het eerste wat er bij mij uit ging.
Buiten dat vind ik dat soort sturen persoonlijk helemaal niet prettig in de hand liggen.
Klein rond en direct is het prettigst.
Dat is meestal wel wat lastiger met in parkeren omdat het wat meer kracht vereist.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
ik heb mijn nieuwe stuur + naaf ook al weer even liggen. Maar met het weertype van de afgelopen tijd heb ik nog geen zin gehad om het erin te prutsen. Overkapping is nog niet erg opgeschoten met alle sneeuw en ijs... hopelijk spoedig eens een proefrit maken met een stuur van kleinere omvang.
Opel Adam 1.4L, 2016
tis wel goedkoop spul hoor, iets van 40 euro. het zilver bovenaan is gespoten over het 'rubber' zal afwachten zijn hoe goed dat houdt. ik vond hem ook wel grappig en de platte onderkant vind ik toch wel handig bij het origineel.
Opel Adam 1.4L, 2016
Richard wrote:tis wel goedkoop spul hoor, iets van 40 euro. het zilver bovenaan is gespoten over het 'rubber' zal afwachten zijn hoe goed dat houdt. ik vond hem ook wel grappig en de platte onderkant vind ik toch wel handig bij het origineel.
Mag gerust volledig zwart zijn vindt ik. Ga ik ook eens proberen zo'n stuur.
Een goede Bagheera mag best wat kosten.
Dit is echter een handelaar en via de foto's is niks af te lezen, en je gaat ook niet even zo maar kijken.
Een goede Bagheera met een fotoreportage van aanpak van alle zwakke punten zal heus wel wat geld opbrengen.
Echt goede zijn bijna onvindbaar.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006