(best wel komisch dat je zoiets simpels pas gaat waarderen als je het niet meer hebt

Nu wordt de Horizon eigenlijk alleen maar gebruikt als boodschappenautootje en niet voor langere afstanden, dus kan ik me daar nog niet zo druk om maken.
Maar straks kom ik met de Rancho dus ook dat luxe"probleem" weer tegen... en de Rancho zal wel ingezet gaan worden voor de langere afstanden.
Weet iemand of het mogelijk is om zoiets op een vrij simpele manier er toch in te bouwen, zonder dat het gelijk ten koste gaat van de originaliteit?
Ik heb er zo her en der al eens navraag over gedaan bij diverse automaterialentoko's, maar die jonge broekies achter de balie kunnen zich niet eens meer voorstellen dat er ooit auto's hebben bestaan waar geen intervalstand fabrieksaf gemonteerd was, en de schaarse oudgedienden komen niet verder als "tsja, vroeger.... is niets meer van te leveren".

Nu heb ik hier wel diverse intervaldingen van Suzuki liggen, maar ik heb geen idee hoe ik zoiets nog netjes aangesloten kan krijgen op het simca-stuurhendeltje... daar zit geen intervalstand op.