Hoi,
Ik wil tzt wat aan de bekabeling gaan doen, de connectoren vallen van ellende zowat uit elkaar en de contacten zullen er niet beter op worden. Het idee is om evt kabelboom voor kabelboom opnieuw op te bouwen. Het is nog niet zover maar ik ben al eens een beetje aan het rondkijken. Nu liep ik aan tegen het volgende:
https://www.distrelec.com/ishopWebFront ... /is/1.html
Ik kan alleen niet inschatten of dit een goede keuze zal zijn, ook de afmetingen zijn mij wat onduidelijk. Bijvoorbeeld deze krijg als specificatie 5A mee, terwijl er denk ik circuits zijn waar meer overheen gaat. Aan de andere kant wordt hier over 250V gesproken, dit zal de verhoudingen anders leggen als je het gaat gebruiken met 12V.
Kan iemand hier iets over roepen ?
bvd
Richard
Stekker verbindingen Murena
- Richard
Stekker verbindingen Murena
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
-
-
- oetker
Volgens mij zijn die Molex connectors veel kleiner.
5A is onvoldoende.
Iemand heeft is geroepen dat deze dingen nog bij Citroen dealers te vinden zouden zijn.
Weet alleen niet meer waar dat stond.
5A is onvoldoende.
Iemand heeft is geroepen dat deze dingen nog bij Citroen dealers te vinden zouden zijn.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
-
Waren de stekkers voor de zekeringenprint als ik het nog goed herinner, maar verder dan ' ze liggen ergens in mijn magazijn' heb ik nog niet gekregen kwa info.oetker wrote:Volgens mij zijn die Molex connectors veel kleiner.
5A is onvoldoende.