Is er een alternatief voor rammelveren?Kunnen deze apart gekocht worden ?Kun je er gebruiken van een ander merk?
De mijne rammelt een beetje aan éne kant reden=geen rammelveren
Rammelveertjes voor en achter zijn nog appart te koop in de autoshop. Ze zijn dezelfde als voor bepaalde renaulttypes, zal eens uitkijken voor de referentie
Ik heb niet veel reserve meer liggen na de revisie.
Hoeveel heb je er nodig?
Indien niet in de club te vinden dan nog hier.
Beetje prijzig maar in ieder geval te koop.
Bepaalde auto's waar dit setje op gebruikt kan worden hebben geen aanslagnok op de glijplaat (Lancia).
Dan heb je 2 borgpennen per glijplaatje nodig.
Je hebt 2 setjes voor de hele auto nodig.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
welke merken gebruiken nog zo en rammelveren of type van wagen?
Kan ik dan eens gaan vragen hier in de buurt kan ook nog aan veel geraken maar je moet wel weten wat je nodig hebt dat hij het rap vind op de pc want het is er altijd een beetje druk
Ja lijkt wel zo, maar is het gevolg van een 2 jaar lang van alles bekijken.
Gelukkig heb ik wat programma's en boeken en microfiches die me daarbij helpen, maar een aantal essentiele boeken mis ik nog.
Heb even mijn post aangepast hierboven.
Zag dat niet allebei de foto's hadden gepakt.
Er waren nog wel wat meer auto's die de veertjes hadden.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Vandaag eens naar de peugeot verdeler geweest voor rammelveren voor de murena omdat ik wist via oetker dat er van sommige peugeot de veren hetzelfde waren.
Dus belde de magazenier iemand op om te kijken wat het koste en of het nog te verkrijgen was.
Het antwoord was negatief nu kan de zoektocht verder gaan weet ook dat lancia dit op sommige modellen ook dezelfde rammelveren gebruikte dit word mijn volgende stap.
Als dit niet lukt doe ik een paar auto onderdelers in de streek we zullen wel zien wat het oplevert.