Vanmorgen de matra laten keuren de eerste die kwam vroeg chassis nr was een jonge gast had nog nooit een oldtimerkeuring gedaan.
zeg tegen hem moet ik de koffer opendoen alles lag daar in zijn antwoord moet alleen de gevaren driehoek zien al het andere was niet nodig.
Dan papieren invullen op wie de wagen zijn naam kwam dus van mijn vrouw waren haar plaks nu ik er bij stil sta alle 3 de wagens staan op haar naam!!!
Dan kwam de keuringschef erbij direct beginnen praten over de wagen over de lijnen en de staat en over de historie van talbot zegt de jonge gast moet ik hem op de rollen zetten voor de remmen ja zei de chef ge moogt dat een keer doen dit was geen probleem.
Dan naar de brug waren al 2 andere keurders erbij gekomen om de matra te bewonderen stonden daar met 5 man onder de wagen de mensen keken nogal zeker degene die moesten wachten.
zei de chef dat ziet er allemaal proper uit dan begonnen praten over de techniek van de wagen ik maar luisteren en een beetje meepraten ook natuurlijk.
Zei tegen hem mss keur ik hem nog eens voor dagelijks verkeer hij zei direct dit zou nu al geen problemen opleveren dacht bij mezelf de draagarmen zijn gelast!!!
Zei een keurder de remschijf zal nog moeten worden ingereden ik zei bij mezelf zijn geen nieuwe.

Met andere woorden was een plezante keuring van de matra moet zeggen ze deden geen beetje lastig en vriendelijk was mss omdat de chef er de gehele tijd bijstond

Nu niks dan lof voor het keuringsstation in roeselare 14 euro betaalt en weg was ik fier als een gieter toertje gaan doen met de matra.
