Op zich niet zo'n probleem want ik was o.a. toch al van plan om een deel van de blindklink nagels te vervangen voor locknuts. Ik ben zo van dat type dat de zaak nog wel eens los wil halen en dan denk ik dat het materiaal netter blijft als het bevestigd zit met locknuts.
Ik moest ook de rem bekrachtiger verwijderen, toen ik dat deed schoot de slang richting de koppeling bekrachtiger eraf. Zo val je van het één in het ander. Nu vindt ik het nog niet zo'n slecht idee om de remolie te verversen en als ik nu dan toch moet ontluchten........
Wat een een beetje met de Franse slag zit dat zijn de remleidingen vanaf de hoofdremcylinder, daar zitten nogal grote lussen aan, iets dat ik er minder fraai uit vindt zien en wat volgens mij ook niet handig is als ik met een LPG tank aan de slag wil.
Dit zijn standaard leidingen voor zover ik kan bekijken dus dit is te vervangen voor standaard koper.
Volgens mij wordt het lastig ontluchten met de opstaande leiding aan de koppeling bekrachtiger, kan dat ook anders ? of zijn er misschien alternatieve bekrachtigers om dit netter op te lossen.
Ik neem aan dat de rembekrachtiger weinig kan mankeren, is de werking en conditie te testen ?
De hoofdremcylinder is volgens mij ook niets mis mee maar zijn deze ook goed verkrijgbaar in de handel ? anders moet ik hem netjes blank maken en opnieuw lakken.
En als ik dan toch bezig ben zit ik eraan te denken ook de stuurstang aan te pakken want daar zit een hoop verf op maar als je er naar kijkt valt het er zo'n beetje af......
Ik heb iig wat te doen, nu het nieuwe luchtfilter weg is voor het laatste laswerk.