Vraagje:naar de keuring gaan met gelaste draagarmen normaal mag dat niet maar als ik het risico neem en het mislukt zouden ze hem dan nog als oldtimer willen keuren?
Normaal als ik direct ga voor oldtimerkeuring zullen ze daar niks van zeggen.

JEAN wrote:Hallo iedereen,
het is het delicaat punt van de murena ,het zijn holle gestanste platen
opeengelast tot één holle draagarm ,ze corrorderen van binnenuit door
de condens , de linkse boog door bij mij, de rechtse brak gewoon doormidden........ 2 min nadat ik de snelweg had verlaten .....
ik verving ze beiden door replicas van 4 x zo dik van carjoy
stef lemans
Vraagje:naar de keuring gaan met gelaste draagarmen normaal mag dat niet maar als ik het risico neem en het mislukt zouden ze hem dan nog als oldtimer willen keuren?
Normaal als ik direct ga voor oldtimerkeuring zullen ze daar niks van zeggen.
officeel keuren ze als olditmer alleen de remmen, handrem, gevarendriehoek, en ophanging, maar ik vrees ervoor als ze hem eerst afkeuren voor dagelijks gebruik, ze moeilijk gaan doen bij de oldtimerkeuring.JEAN wrote:Hallo iedereen,
Vraagje:naar de keuring gaan met gelaste draagarmen normaal mag dat niet maar als ik het risico neem en het mislukt zouden ze hem dan nog als oldtimer willen keuren?
Normaal als ik direct ga voor oldtimerkeuring zullen ze daar niks van zeggen.