Je vertrekt gewoon in de 3e versnelling.
http://www.youtube.com/watch?v=gS5iKVGc ... re=related
0 tot 120 kmh in 10 seconden.
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
0 tot 120 kmh in 10 seconden.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Het is gebruik maken van de kracht die onderin zit van de 2.2.
Het geeft wel aan dat er gewoon meer uit de 2.2 zou zijn te halen als de overbrenging van de bak anders zou zijn.
Aan de andere kant heeft het ook voordelen.
De motor pakt met lage toeren heel goed op.
Dat scheelt schakelen in het stadsverkeer.
Het geeft wel aan dat er gewoon meer uit de 2.2 zou zijn te halen als de overbrenging van de bak anders zou zijn.
Aan de andere kant heeft het ook voordelen.
De motor pakt met lage toeren heel goed op.
Dat scheelt schakelen in het stadsverkeer.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Wat mij opvalt in al die filmpjes, is dat de naald van de lading batterij meer in de richting van ontladen staat dan van overladen. En bij mijn Murena, vind ik dat de alternator niets over heeft wanneer er veel verbruikers aanliggen. ( De alternator is vernieuwd en ik heb 13,9 Volt op de klemmen met draaiende motor)