is er nog vraag naar het werkplaatshandboek?
'k heb er ene
en misschien de moeite om dat eens in te scannen
en op CD rom te zetten
(ook revue technique)
maar 'k zou eerst moeten weten of het de moeite loont
werkplaatshandboek
- ypres
-
-
-
- GODFRIED
Ik blijf voorstander van een papieren werkplaatshandboek.Het is meer overzichtelijker dan ??n in PDF formaat.Je hebt er ook sneller iets in terug gevonden.Ik heb een kopie van het werkplaatshandboek via Matramania aangekocht.Bart, jij hebt zeker liever een originele?Alain ,zijn er nog kopie?s te verkrijgen via de club?Mijn zoon heeft een Nissan 100NX, van deze heb ik een werkplaatshandboek in PDF formaat.Het is gemakkelijk maar niet zo handig als een handboek.
Groetjes
Groetjes

Matra Bagheera S - 1977
-
Godfried,
Kopies zijn evengoed. Nog beter zelfs, want ik steek ze blad per blad in een ringmap met plastic schutbladen. Zo blijven ze een beetje netjes en een ringmap blijft mooi open liggen. Ik heb wel een pc in mijn werkplaats waarop ik mijn digitale foto's zal kunnen raadplegen tijdens de heropbouw van de auto.
Dus een CD-rom werkplaatshandboek zou ook kunnen, maar een echt boek is inderdaad overzichtelijker.
Kopies zijn evengoed. Nog beter zelfs, want ik steek ze blad per blad in een ringmap met plastic schutbladen. Zo blijven ze een beetje netjes en een ringmap blijft mooi open liggen. Ik heb wel een pc in mijn werkplaats waarop ik mijn digitale foto's zal kunnen raadplegen tijdens de heropbouw van de auto.
Dus een CD-rom werkplaatshandboek zou ook kunnen, maar een echt boek is inderdaad overzichtelijker.
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
- GODFRIED
Ik heb de basis werkplaatshandboek en het supplement van 1977.Dus alle veranderingen die werden uitgevoerd zijn hierin besproken.Bart, echt een aanrader, niet te missen voor een doe-het-zelver.Het is wel een dik boek.De bladzijden zijn aan ??n kant bedrukt.Ik heb ze niet geteld maar vlug een aantal van 200 bladzijden.Alain, zeker terug leverbaar maken voor leden.
groetjes.
groetjes.

Matra Bagheera S - 1977