Nou het zit zo.
Ik had laatste rook uit mijn dashboard, ik dacht dat het de radio was (net gemonteerd, en dacht dat er draden tegen de hete koelvinnen aan de achterkant aankwamen).
Dit bleek dus niet zo te zijn.
Vandaag was het weer, ik had de blazer op de hoogste stand, na uitzetten van de blazer ging de rook weg.
Hier zit dus iets, voorlopig gaat de blazer ff niet aan.
Wat kan dit zijn, is het een bekend iets?"
Ik haal thuis even de boel los, even kijken of er iets te zien is.
Rook uit het dashboard.
- MatraMurena.nl
- Posts: 649
- Joined: Tue Oct 04, 2005 6:55 pm
- Location: Didam
- Contact:
-
- Posts: 1114
- Joined: Thu Jun 02, 2005 9:33 am
Heb iets soortgelijks gehad, bleek dat de isolatie van enkele draden volledig was weggeschroeid, heb de draden opnieuw geisoleerd met krimpkous en extra zekeringen gemonteerd voor en na contactslot.Uzumaki wrote:ik gooi het op kortsluiting,draden die verbranden geven een hoop rook.
helaas een paar keer meegemaakt toen ik nog jong en onbezonnen te werk ging....
- MatraMurena.nl
- Posts: 649
- Joined: Tue Oct 04, 2005 6:55 pm
- Location: Didam
- Contact:
-
- Posts: 129
- Joined: Wed Feb 19, 2003 11:30 pm
- Location: nederland--rotterdam
De aanjager motor mits niet vervangen, kan roest vorming erin onstaan
en je krijgt eerst een stinkend geur en dan rook,metaal geur
door speling op je as
ook een rammelend geluid uit je aanjager motor
uiteindelijk sluiting naar je printplaatje/draadboom
ik zou ff op tijd ernaar kijken de winter komt strax eraan
en je krijgt eerst een stinkend geur en dan rook,metaal geur
door speling op je as
ook een rammelend geluid uit je aanjager motor
uiteindelijk sluiting naar je printplaatje/draadboom
ik zou ff op tijd ernaar kijken de winter komt strax eraan

Talbot Matra Murena 2.2 Fleischmann F3 
Talbot matra murena 3.0v6
Matra simca bagheera S

Talbot matra murena 3.0v6

Matra simca bagheera S

- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Inderdaad zoals Randha zegt.
De bronzen bus (lager) gaat zwaar lopen en doet de aanjaagmotor zeer hoge stromen trekken.
Dit kan de schakelaar niet aan en die gaat heet worden.
De draden op de schakelaar verbranden dan.
Brandoorzaak nummer 3 in de murena.
De bronzen bus (lager) gaat zwaar lopen en doet de aanjaagmotor zeer hoge stromen trekken.
Dit kan de schakelaar niet aan en die gaat heet worden.
De draden op de schakelaar verbranden dan.
Brandoorzaak nummer 3 in de murena.

I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Voor het geval je er hier niet aan kunt komen.
Deze past er zo in.
Knop overzetten.
http://www.cbsonline.co.uk/3-speed-heat ... 1578-p.asp
Verzend naar Nederland 6 pound.
Deze past er zo in.
Knop overzetten.
http://www.cbsonline.co.uk/3-speed-heat ... 1578-p.asp
Verzend naar Nederland 6 pound.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006