Romorantin 28
-
Romorantin 28
Onze tijdschrift Romorantin 27 staat nu online voor leden.
Heeft u artikels voor nummer 28 stuur ze dan alvast door.
Heeft u artikels voor nummer 28 stuur ze dan alvast door.
-
-
-
De Lancia Stratos is wel degelijk in Belgie ingevoerd.
Een verdeler van Italiaanse wagens in Waregem heeft lange tijd met een Stratos gereden,jammerlijk is de Stratos geplooid tijdens een rally.
Ook in de 24 uren van Ieper was de Stratos in de jaren '70 te bewonderen,en Darniche heeft dan ook de rally gewonnen met een Stratos.
Een verdeler van Italiaanse wagens in Waregem heeft lange tijd met een Stratos gereden,jammerlijk is de Stratos geplooid tijdens een rally.
Ook in de 24 uren van Ieper was de Stratos in de jaren '70 te bewonderen,en Darniche heeft dan ook de rally gewonnen met een Stratos.
- Attachments
-
- Stratos.jpg (3.18 KiB) Viewed 10236 times
-
Ik prijs mij gelukkig dat ik nog net de periode meegemaakt heb toen er nog echt mooie auto's werden gemaakt. Wagens zoals de Stratos, Bagheera, M530, Fiat XI/9, VW Karmann, de kleine Porsche's, Alfasud, Citroen GS, Renault 17 enz...
Stuk voor stuk kleine auto's met een geweldige "fun-faktor" en in de vreemdste kleuren leverbaar. Zo worden ze niet meer gemaakt, alhoewel, ik denk dat steeds meer mensen terug op zoek gaan naar zo'n speciale auto. Weg met de grijze eenheidsworsten...
Stuk voor stuk kleine auto's met een geweldige "fun-faktor" en in de vreemdste kleuren leverbaar. Zo worden ze niet meer gemaakt, alhoewel, ik denk dat steeds meer mensen terug op zoek gaan naar zo'n speciale auto. Weg met de grijze eenheidsworsten...

Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
-
-
-
-
reactie
het lijkt me erg leuk om eens iets te schrijven over hoe het hier bij ons toegaat met al die bagheera, s maar moet je zeggen dat ik op het ogenblik erg weinig tijd heb(dit zal waarschijnlijk iedereen hebben) maar mocht je een idee hebben over hoe ik een bijdrage kan doen d.m.v een artikel en binnen welk tijdsbestek, dan wil ik hier wel wat tijd voor proberen vrij te maken , dus laat het me maar even weten!
gtrzzz erwin
gtrzzz erwin
-
Erwin,
Alle bijdragen voor het clubblad zijn welkom, ze kunnen gaan van je persoonlijke ervaringen bij de restauratie, hoe ben je bij Matra gekomen, een verhaal over je Matra('s), een meeting verslag, een ontdekking op reis, een onderdelen vonst, .....
Wanneer je een artikel doorstuurd maakt me niks uit maar AUB DOE HET.
Alle bijdragen voor het clubblad zijn welkom, ze kunnen gaan van je persoonlijke ervaringen bij de restauratie, hoe ben je bij Matra gekomen, een verhaal over je Matra('s), een meeting verslag, een ontdekking op reis, een onderdelen vonst, .....
Wanneer je een artikel doorstuurd maakt me niks uit maar AUB DOE HET.
-
-
-
-
-