Lijkt mij niet origineel....
Is het geen gaatje wat er in is geboord om een inwendige ML-behandeling te kunnen doen?...zo ja, snel een dopje erin drukken om ophoping van vuil tegen te gaan.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Heb dit gat niet gezien in de exemplaren van de 1.6 die bekeken heb.
Sommigen hadden een ontwateringsgaatje aan de onderkant.
Dit lijkt me meer een tectielgat.
Wel een gekke plaats om te boren.
Vergelijkl is met de andere kant.
Edit
Dieter had het zelfde antwoord net iets eerder.
Je hebt hem nu 2 jaar, dan zou ik de tectyl een keer nabehandelen en er een verse dop zetten.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Standaard zit er geen gat in, je kan eventueel (als de rest van de draagarm goed is) in beide armen op dezelfde plek een afdichtingenrubber voorzien om langs hier antiroestbehandeling uit te voeren.
inmiddels bij carjoy laten beoordelen, niks aan de hand.
Lassen, schuren, beschermen.
Nog steeds de originele draagarmen en hopelijk weer jaren plezier
vandaag de murena eens op de put gezet om cardanhoes te controleren, ondertussen ook de ophanging gecontroleerd en op exact dezelfde plaats ook 2 gaten