Of beter gezegt: laten vervangen door carjoy, tegelijk met de remleidingen.
Nou heeft grote vriend van carjoy de verkeerde cilinder gemonteerd! De koppelings was opeens zeer zwaar te bedienen. Dat bleek dus een cilinder van een 2.2 te zijn, met een grotere diameter. (22mm)
Hij heeft er een andere opgezet, en dat was al een stuk beter, maar de koppeling ging nog steeds te zwaar. Dat moet dan een 20,5mm exemplaar te zijn. En ik moet 19mm hebben!
Jaja, er zijn 3 maten koppelings master cilinders in omloop.
Ik heb mijn oude cilinder opgehaald, en bij simon een revisiekit besteld.
Vandaag heb ik de cilinder gemonteerd. En ontlucht.....

Dit is de cilinder van een 1.6 en/of bagheera
Wat een gedoe! Ik heb er inmiddels een halve liter remvloeistof doorheeft gepompt, maar er blijft lucht in zitten!
Er zit een hoog punt in de leiding bij de master cilinder, en bij de slave cilinder. Wat ik ook doe, ik krijg de lucht daar niet weg!
Wat ik doe, is wat luchtdruk zetten op de remoliereservoir, en dan gewoon de ontluchtingsschroef open zetten. En dan maar steeds olie bijvullen

Help!