Goed nieuws voor jullie liefhebbers: ik ben een nieuw lid en dat betekent dat er een nieuwe Matra in Belgi? is bijgekomen.
Sinds een tweetal weken ben ik de trotse bezitter van een Matra Murena 2.2, die ik in Nederland heb gekocht.
Even over mezelf: ik woon nu in Zellik, ben ambtenaar en doorgaans het jongste lid van oldtimerclubs... met mijn 26 jaar ben ik bijna even oud als de Murena

Het zit een beetje in de familie: mijn broer heeft een Reliant Scimitar GTE (en die staat te koop omdat hij voor onbepaalde duur in het buitenland zit, dus wie belangstelling heeft geef maar een seintje) en mijn neef is licht obsessief bezig met zijn Peugeot 205 GTI 1.9.
De auto is zoals gezegd een 2.2 uit Nederland, maar oorspronkelijk uit Duitsland volgens de verkoper. Het is een blauwe wagen en hij is in behoorlijke staat. Nu zal ik niemand verbazen als ik zeg dat de electronica niet 100% is, maar mechanisch lijkt het me behoorlijk goed. Er staan 220.000km op de klok. Even enkele beelden:

Foto met Nederlandse exportplaat (uit karton?!?) en op de achtergrond mijn daily driver
en

Dat is het zo'n beetje denk ik... vragen staat vrij... en voor de rest zal ik wel merken hoe het allemaal gaat op dit forum. Ik plan hier nog wel vaak te komen

Michael Wiesner
en zijn Matra Murena