Ik kwam vanochtend bij Godfried langs. Hing daar toch een gigantisch bord voor Abraham en Sarah.
Ik dacht, dat onze onderdelenman 50 wordt, dat mag de club toch weten.
Nou Godfried en vrouwtje: van Harte gefeliciteerd.
Ja godfried,ik weet dat je pas maandag 50 word maar toch al gefeliciteerd
van harry,kristel en selina.
En klink er maar ??ns goed op je word maar eenmaal 50 jaar.
En als je klinkt denk je maar ??ns aan je matramannen ik zal ook ??ns
aan jou denken maandag.
Van harte gefeliciteerd en veel feestvreugde gewenst van Godelieve en mijzelf.
Als je pas maandag verjaart, dan hebben we beiden dezelfde verjaardag, alleen, ik schrijf al een tijdje een 6 als eerste cijfer..... maar dat belet niet dat het Matra virus blijft woekeren.
Godfried en Levina, gefeliciteerd met het bereiken van de seniorenstatus.
Als ik maandag op een Turks terrasje zit, zal ik er 1 nemen op jullie gezondheid.
Salut, Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Bedankt voor jullie massale felicitaties.
Is me dit even een verrassing. Ik dacht al dat ik nog niet goed wakker was. Vannacht anders met de emmer tussen mijn benen gezeten, niet van het drinken maar waarschijnlijk van te veel en te laat eten. Daaraan merk je dat je geen 18 meer bent, ook nog aan andere dingen maar daar zullen we het maar niet over hebben!!
Dag Urbain,
Ook een dikke proficiat met je 6.... verjaardag, daar drinken we samen op.
Dag Rudy,
Ik had dit niet van jou niet verwacht! Dat je daar aan gedacht hebt om dit stiekem op het forum te gooien. We hebben veel auto's zien vertragen om te zien wat er op het bord staat maar dat jij erbij was heb ik niet gezien. Prachtig, trouwens wat doe je aan deze kant van de wijk?????
Iemand met dorst maandag en in de buurt! Gewoon stoppen waar het bord hangt en we klinken er op.
Attachments
Abraham en Sarah (Small).JPG (52.6 KiB) Viewed 14285 times