Riem piept!! Controleer de houder waar de alternator op bevestigt is, deze zijn regelmatig gebarsten. Ik heb de houder op mijn baghera moeten lassen en op ??n van de afbraken zat ook een scheur in deze houder.

ik vermoed dat je de schakelaar van de achterruitewisser/sproeier bedoeld ? De hoofdschakelaar zit in de middenconsole gebouwd, maar ik vermoed dat je het knopje naast de pook bedoeld. k'heb de rondrit met spijt in het hart gemist wegens een domme reden, maar dat vertel ik later wel eens...als ik de foto's zag heb ik wel eens gevloekt wees daar maar zeker van, maar ondertussen heb ik de bagh wel als dagelijks voertuig gebruikt, zonder probleem trouwens.matrafan wrote:Prachtige bagheera Vollegaaz,
Sta al te watertanden om die beauty met eigen ogen te aanschouwen.
Jammer dat ge verleden week niet op de rondrit waard.
Zal voor een volgende keer zijn.
Ps.: ??n vraagje: wat is de functie van de schakelaar naast de versnellingspook.
hendrik wrote:Ja vollegaas, jou bagheera mag gezien worden zeer mooi maar dochterlief
mag ook gezienworden jij moet een gelukige man zijn dat kan niet anders.
grt harry de matra.
t'vrouwtje zit soms ook achter het stuur, maar ik betrap mezelf toch op heel wat commentaar...je kent dat wel: haal je voet van de koppeling, geef toch gas mens enz...oetker wrote:Foto's vervelen nooit David.
Het is een snoepje geworden.
Mag de vrouw er wel in rijden nou die af is ?