Rondrit 2009
-
Rondrit 2009
Wat is jullie datum-voorkeur voor een meeting in 2009?
Zaterdag 9 mei of zaterdag 16 mei?
Of zijn er andere voorstellen?
Zaterdag 9 mei of zaterdag 16 mei?
Of zijn er andere voorstellen?
- oetker
-
-
Dag Benny,
Als de rondrit op 9 mei zou doorgaan plaats je mij wel voor een verscheurende keuze, ofwel de rondrit, ofwel een weekend (9- 10 mei)stappen met de oud-scouts in het Eifelgebied... Je kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen, maar als het enigszins mogelijk is, liever niet op 9 mei.
Als de rondrit op 9 mei zou doorgaan plaats je mij wel voor een verscheurende keuze, ofwel de rondrit, ofwel een weekend (9- 10 mei)stappen met de oud-scouts in het Eifelgebied... Je kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen, maar als het enigszins mogelijk is, liever niet op 9 mei.
groetjes,
Urbain
Murena 1.6 1983
Urbain
Murena 1.6 1983
-
-
Dag Benny,
Zou 1 mei geen goede datum kunnen zijn? Iedereen is met verlof wegens een officiele feestdag (ook de Nederlanders en de Fransen). Je zou zelfs 1 mei jaarlijks kunnen reserveren voor een rondrit. Dan weet iedereen jaren op voorhand wanneer de volgende rondrit plaats zal vinden.
Of er zou iemand morele bezwaren kunnen hebben om op het "feest van de arbeid" iets dergelijks te doen... maar anderzijds, aan de meeste Matra's is zoveel arbeid gepresteerd dat er wel eens mag gefeest worden...
Het is maar een voorstel, laat de reacties maar komen....
Zou 1 mei geen goede datum kunnen zijn? Iedereen is met verlof wegens een officiele feestdag (ook de Nederlanders en de Fransen). Je zou zelfs 1 mei jaarlijks kunnen reserveren voor een rondrit. Dan weet iedereen jaren op voorhand wanneer de volgende rondrit plaats zal vinden.
Of er zou iemand morele bezwaren kunnen hebben om op het "feest van de arbeid" iets dergelijks te doen... maar anderzijds, aan de meeste Matra's is zoveel arbeid gepresteerd dat er wel eens mag gefeest worden...
Het is maar een voorstel, laat de reacties maar komen....
groetjes,
Urbain
Murena 1.6 1983
Urbain
Murena 1.6 1983
- oetker
- matrafan
Zie 1 mei niet direct als een probleem al denk ik dat er dan wel meerdere rondritten zullen georganiseerd worden.
Wat betreft de horeca in Belgie is dat g??n enkel probleem die werken net zowel als in Nederland.
Voor mij is de datum goed maar moet het wel op tijd weten alvorens ik misschien ergens een andere rit bespreek.
Wat betreft de horeca in Belgie is dat g??n enkel probleem die werken net zowel als in Nederland.
Voor mij is de datum goed maar moet het wel op tijd weten alvorens ik misschien ergens een andere rit bespreek.
- Vollegaaz
mij maakt het allemaal niet uit, kan pas eind januari zeggen of ik vrij ben wegens nog maar een een jaartje racen op 2 wielen, ze laten me niet gerust.
De matra gaat even aan de kant want de kosten lopen wat op, die voorruit stond echt niet op de "things to do" list, verzekering wordt stopgezet, voor t'zelfde geld gaat ze er een jaartje vantussen, we zien wel.
Maar ik kom wel kijken als ik vrij ben.
De matra gaat even aan de kant want de kosten lopen wat op, die voorruit stond echt niet op de "things to do" list, verzekering wordt stopgezet, voor t'zelfde geld gaat ze er een jaartje vantussen, we zien wel.
Maar ik kom wel kijken als ik vrij ben.
Bagheera X '78
-
- oetker
-
-
-
-
Oei, 1 mei schijnt blijkbaar niet altijd een vrije dag te zijn in Nederland, nochtans stond op de site van Earth Calender 1 mei voor "labour day" in "The Netherlands". Ook in 2008 stond 1 mei bij de officiele feestdagen, maar bij nader onderzoek blijkt dat de Nederlanders toen verlof hadden wegens hemelvaartdag, en dat verschilt van jaar tot jaar. .
Daarom is mijn voorstel om jaarlijks 1 mei te nemen als datum voor de rondrit niet meer zo verstandig, want dan ontnemen we de Nederlanders de kans om mee te rijden.
Sorry, sorry, sorry....
Daarom is mijn voorstel om jaarlijks 1 mei te nemen als datum voor de rondrit niet meer zo verstandig, want dan ontnemen we de Nederlanders de kans om mee te rijden.
Sorry, sorry, sorry....
groetjes,
Urbain
Murena 1.6 1983
Urbain
Murena 1.6 1983
-
Om onze Nederlandse vrienden niet uit te sluiten ( we zijn geen racisten), wat gedacht van 2 of 3 mei? Of is 30 mei te laat ( communiefeesten)? Ik weet dat een datum kiezen het moeilijkste is van de organisatie van een rit. Ik wil niemand uitsluiten omdat we al met zo weinig actieve leden zijn. En het succes hangt ook af van het aantal deelnemers.
- oetker
1 mei is hier ook dag van de arbeid, maar geen vrije dag.
30 april is koninginnedag en een officiele vrije dag.
Tot 2006 was 5 mei ook een vrije dag (bevrijdingsdag), maar is tegenwoordig niet meer voor all CAO's het geval.
Misschien beter 2-3 mei, maar mijn hele maand mei is nog leeg in de agenda, dus maakt niet uit.
30 april is koninginnedag en een officiele vrije dag.
Tot 2006 was 5 mei ook een vrije dag (bevrijdingsdag), maar is tegenwoordig niet meer voor all CAO's het geval.
Misschien beter 2-3 mei, maar mijn hele maand mei is nog leeg in de agenda, dus maakt niet uit.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- matrafan
3 mei voor mij reeds bezet, maar indien geen andere datum gevonden, toch laten doorgaan.
Zal toch moelijk worden om voor iedereen een goede datum te vinden.
Ik zou toch proberen om een zaterdag aan te houden, de zondag zijn er vanaf mei meerdere rondritten die reeds jaren op dezelfde dagen gepland zijn.
Zal toch moelijk worden om voor iedereen een goede datum te vinden.
Ik zou toch proberen om een zaterdag aan te houden, de zondag zijn er vanaf mei meerdere rondritten die reeds jaren op dezelfde dagen gepland zijn.
-
-
1 mei meer verkeersvrij ?
Zou er niet minder verkeer zijn op 1 mei?
9 mei is zaterdag en niet zondag ...
9 mei is zaterdag en niet zondag ...